Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 16561 til 16580 af 60468
-
Hjælp til at løse spørgsmål til Biologi eksamen
ForumindlægHar vedhæftet spørgsmålene. Er der nogen der gider at hjælpe med at løse dem? Tak. -
hjælp! 10 klasse eksamen om 6 timer
Forumindlæghjælp, skal til skriftlig matematik og min formelsamling er væk, nogen der har en jeg må få? -
Magnus i november Novelle - Dansk Eksamen
ForumindlægNogen der har nogle tekster jeg kan perspektivere til? -
Eksamen i fysik imorgen!! spørgsmål til dispo!
ForumindlægEksempel vis alkohol. Hvordan ville jeres dispo se ud? altså punkt 1,2,3 osv...?? -
dansk eksamen 9. klasse synopse
Forumindlæghejsa jeg har i dag trukket mit fordybelsesområde i dansk og træk "unge og trafik". Jeg er simpelthen så itvil i forhold til, hvorda jeg skal lave min synopes, hvad den sakl indholde da jeg har valgt en artikel og arbejde med. Jeg ville høre om nogle havde et eksemple på en synopse om ... -
Hvad forventes til den mundtlige Fysik A eksamen?
ForumindlægJeg er i tvivl om, hvor meget i dybden man skal gå med tingene i den teoretiske delopgave. Eksempelvis redegører jeg generelt for en masse formler, men jeg laver ikke beregninger af gode grunde. Er det nødvendigt at få udledt nogle formler eller er det usædvanligt? -
indekstal? opgave fra eksamen december 2011
ForumindlægNedenstående tabel viser indekstal for forbrugerprisen på brød. År: 2006 2009 Indekstal for brød 117 137 a) En pakke brød af et bestemt mærke kostede 15 kr. i 2006. Hvad kostede den tilsvarende pakke i 2009? Opgave -
Jeg har eksamen på mandag :D please hjælp mig
ForumindlægHvad kendetegner en syre og en base ?? Vil være utrolig glad hvis der var en der ville hjælpe mig med det :D Tak på forhånd :) Fysik kemi er ikke min stærke side :) -
Dumpet skr. mat - ny eksamen?
ForumindlægJeg har dumpet min mat A i gym... Er der nogen, der ved om man kan tage en ny prøve uden at gå på et hold?! Eller bare nogen som ved noget om suppleringskurser? -
Tekst om Ondskab, til eksamen 10 klasse
Forumindlægjeg har trykket Ondskab som fordybelses område i 10 klasse til FS10 prøven i dansk. Er der nogen, der kender en god tekst om ondskab, helst et Essay, digt eller noget fillosofi. :) -
corporate niveau og produkt niveau - eksamen!!!!!!!!
ForumindlægJa, hvad er forskellen på corporate niveau og produkt niveau???? HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP -
Eksamen - Gode tip til en 12'er !??
ForumindlægJeg skal som sagt til eksamen imorgen i mundtlig dansk. Har terpet Ismer, analysemodeller og genrer til hudløshed. Har tænkt mig at lave et oplæg/disposition, der omhandler hvordan jeg vil gennemgå materialet. Resumé - opbygningen af teksten/reklamen (hvad jeg nu trækker...) - oplæsning af mindre... -
Matematik tutor søges til 1HF frem til eksamen til juni.
Forumindlæg17-årig HF studerede søger en dygtig og tålmodig matematik tutor, som ca. to timers ugentligt kan hjælpe med at øge forståelsen for matematik samt evnen til at løse diverse opgaver. Det forventes, at der er behov for ca. to timer om ugen og evt. lidt oftere lige inden eksamen til somm... -
Matematik A htx skriftlig eksamen - point
ForumindlægHej, jeg var til skritlig eksamen i dag, og kunne godt tænke mig at høre om der er nogle der ved hvor mange point hver delopgave giver hvis den er korrekt? Jeg synes jeg har hørt det er 5 point men er der nogle der kan bekræfte det? Jeg kunne derudover godt tænke mig at høre om der er nogle af ... -
2 dage til eksamen. det ville hjælpe på sagen : )
ForumindlægHar vedhæftet opgaven. Håber på der nogen der kan skærer det ud i pap : ) Jeg ved at omdrejningspunktet er hældningen på grafens tangent. -
24 timer eller 24 minutter?
ForumindlægHvilke eksamener er 24 timers-eksamener, og hvilke er 24 minutter? -
Tips til Mundtlig mat b eksamen
ForumindlægHej alle! Jeg skal snart til mundtlig matematik eksamen og ville høre om der var nogen som have nogle gode tips, da jeg er lidt nervøs for ikke at bestå da jeg altid har fundet matematik super svært. Skal man eksempelvis have generelle formler med, eller må man gerne indsætte sine egne tal i ... -
Antallet af eksamener
ForumindlægDer er efterhånden opstået en del forvirring om hvor mange eksamener man skal op i gennem hele sin gymnasietid? Og i særdeleshed om der er regler for hvor mange eksamener der er på hvert niveau? -
Mundtlig eksamen -bevis for konstanten b?
ForumindlægHej jeg sidder og øver til mdt mat og skal udlede formlerne (lave bevis) til bestemmelse af a og b i forskriften for eksponentielle funktioner: f(x)=b * a^x Altså jeg skal lave et bevis for a og b At udlede a er ikke noget problem. Gør det ved at bruge to punkter og sætte det ind i formlen for a.... -
Hf skriftlig eksamen mat b
ForumindlægHej.. er der nogen der har facit til den skriftlige skamen i mat b som foregik idag ??? Hvad fik i opgave 1 og 5 til ? den uden hjælpemidler. og 11c
