Matematik

Matematik A htx skriftlig eksamen - point

05. december 2022 af Amal5426 - Niveau: A-niveau

Hej, jeg var til skritlig eksamen i dag, og kunne godt tænke mig at høre om der er nogle der ved hvor mange point hver delopgave giver hvis den er korrekt? Jeg synes jeg har hørt det er 5 point men er der nogle der kan bekræfte det? 

Jeg kunne derudover godt tænke mig at høre om der er nogle af jer der ved om man kan bestå hvis man ikke  har løst alle mindstekravsopgaverne, men har en del af ikke mindstekravsopgaverne rigtige? Min lærer har nemlig udtrykt at man kun kan bestå hvis alle mindstekravsopgaverne er korrekte, og jeg er derfor lidt nervøs for om jeg er bestået da jeg ikke har løst alle mindstekrav.


Brugbart svar (0)

Svar #1
06. december 2022 af JimmyMcGill

Jeg har ikke opgavesættet, men så vidt jeg ved er man bestået med 02, hvis alle mindstekravsopgaver er regnet rigtigt. 

Selv hvis du ikke har regnet alle mindstekravsopgaver, men har regnet nogle af dem man ikke kategoriserer som mindstekravsopgaver, så har du stadig mulighed for at bestå eksamen.


Skriv et svar til: Matematik A htx skriftlig eksamen - point

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.