Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 16561 til 16580 af 34519
-
Norway.today og Asche im Netz?
ForumindlægNogen som har læst en eller begge af de to tekster? Har trukket Aschen im Netz til min tysk eksamen og norway.today er pensum... Sidder lidt fast i det jeg vil sige til eksamen nu, så ville være rart med lidt hjælp, så jeg kan komme igang igen. På forhånd tak :) -
Hvordan er hun?
ForumindlægHej alle Skal til eksamen på Tirsdag i Billedkunst på C-niveau og kan se jeg skal ha Stina Ewans Havir som Censor. Er der nogen der ved hvordan hun er og hvad hun evt. lægger vægt på i en Billedkunst Eksamen? Hun er vist fra Borupgaard Gymnasium... -
Differentialligninger
ForumindlægHej, nogle der kan finde ud af:Det drejer sig om opg 9:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/UD0588SF.pdfDet drejer sig om opg. 8 - den sidste del af opgaven:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/UD0584SF.pdf -
Mat-opgave - uden hjælpemidler
ForumindlægHej hejJeg er lige ved at forberede til skriftlig eksamen i matematik uden hjælpemidler.Er der nogen der kan hjælpe mig med opg. 8 i opgavesættet som kan findes på denne adresse:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/UDEN_2002-8-4.pdfMvh. Anna -
Mat-opgave - uden hjælpemidler
ForumindlægHej hejJeg er lige ved at forberede til skriftlig eksamen i matematik uden hjælpemidler.Er der nogen der kan hjælpe mig med opg. 8 i opgavesættet som kan findes på denne adresse:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/UDEN_2002-8-4.pdfMvh. Anna -
Samfundsfag FSA - punkt for punkt
ForumindlægHejsa! Jeg skal til samfundsfags eksamen (FSA) på mandag og ville derfor høre om der var nogen, der kunne forklare mig, sådan punkt for punkt, hvordan samfundsfags eksamen foregår..? Og desuden om der var nogle specielle ting, jeg skulle være opmærksom på? -
VIL I IKKE NOK SVARER :-( jeg er nervøøøs
ForumindlægHejsa! Jeg skal til samfundsfags eksamen (FSA) på mandag og ville derfor høre om der var nogen, der kunne forklare mig, sådan punkt for punkt, hvordan samfundsfags eksamen foregår..? Og desuden om der var nogle specielle ting, jeg skulle være opmærksom på? -
Historie - Kønsroller og Ligestilling i 60´erne
ForumindlægHar brug for hjælpe!! Jeg er i gang med at skriver note til historie eksame.. men jeg kunne ikke finde noget om " kønsroller og ligestillinge i 60´erne".. Er der nogle som vil/kan hjælpe mig... jeg skal op til eksam i morgen... -
Må man perspektivere et digt med en novelle??
Forumindlæghej alle skal meget snart op til mundtlig eksamen i dansk og tvivler lidt på om man må perspektivere et digt med en novelle fx.. dvs. når jeg har trukket et digt til eksamen, SKAL jeg så perspektiverer det med et digt, eller kan jeg også sammenligne det med en novelle??? Håber der er nogen der gi... -
Fysikeksamen, A-niveau
ForumindlægHvorledes fungerer fysik-eksamen på A-niveau på STX? Jeg ved, at man trækker et emne samt en rapport, men hvor længe vare eksamen, og hvor lang tid har man til de forskellige ting? Synes ikke at kunne finde svar på dette på uvm.dk -
hhx student?
ForumindlægHej alle herinde.. Jeg går på hhx 3 år. skal man både have et snit på over 02 i årskarakterne, og 02 i eksamens karakterne? lad os sige jeg får et snit på 4.8 i årskarakterne, og jeg har et snit på 1.8 for mine eksamens karakter,bliver så ikke student???? -
Billedanalyse
ForumindlægJeg kan komme til at trække et billed til eksamen og til eksamen skal vi lave en præsentation af det vi har trukket fx En novelle så" det er en novelle og den gøre under genren fiktion ell. prosa" Hvad høre et billed ind under? Og det samme med en reklame?? -
Religionsfaglige begreber
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i rel på mandag, og ville høre om der ikke var nogen der havde en oversigt over de religionsfaglige begreber, som myte, mana, kult osv. med forklaringer til.Tror det er temmelig vigtigt at have styr på disse begreber til eksamen, og det mener jeg ikke jeg har... -
ordinary things bas
ForumindlægHej alle sammen (: Nu skal jeg til eksamen her i næste uge og jeg skal spille bas til ordinary things med Lukas Graham... Så spørger jeg så: Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde basstabs`? Har ledt og ledt og ledt, og nu er vi snart tæt på eksamen -.- Tak på forhånd -
Matematik?? - hjælp.
ForumindlægHej. Jeg sidder her, og kom i tanke om - hvad sker der når man ikke har bestået sin eksamen i folkeskolen, altså den skriftlige problemløsning i matematik. Jeg er optaget på gymnasiet, men har ikke klaret selve eksamen godt nok. Jeg håber på svar, så jeg kan falde til ro :) Hvad skal der nu ske? -
Romanikken. vigtigt
ForumindlægHej folkens Jeg skal op til eksamen i dansk på mandag, hvor jeg skal kort fortælle om "romantikken" nogle som kan fortælle noget vigtigt jeg kan sige til eksamen. "PS DET HASTER" Tusind tak -
Fysiknoter til Madkemi, Svingninger, Bølger, Lyd og Alkohol
ForumindlægJeg skal snart op til min eksamen og jeg håbede på at der var nogle flinke personer der har noter i følgende emner: Madkemi, Svingninger, Bølger, Lyd og Alkohol. Tusind tak! Og, hvad må jeg have med op til min fysik eksamen? Computer, noter etc? -
skriftlig engelsk 2006
ForumindlægJeg søger navnet på engelsk-eksamenssættet fra 2006. Matematikerne fra engelsk højt-niveau var i 2006 til skriftlig eksamen i et eksamenssæt der hed "QUENIEE". Men hvad hed det eksamenssæt som SPROGLIG højt-niveau i engelsk var oppe i til skriftlig eksamen i år 2006??? -
PLS SVAR
ForumindlægJeg er skide nervøs, jeg skal op til mediefag b-eksamen på tirsdag Jeg ville høre om der var nogen herinde som kunne forklare hvordan de greb den eksamen an og hvad de følte de havde styr på og skulle have haft mere styr på? + kunne de finde på at spørge ind til filmhistorien f.eks.? - Tusind... -
SO-Studieområdet
ForumindlægHej :) Jeg skal op i SO2 (Studieområde del 2) eksamen på onsdag, som den sidste eksamen inden jeg får huen på. Jeg har desværre svært ved at lave min powerpoint, nogle der har et powerpoint der kan bruges til inspiration ? På forhånd tak
