Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 1641 til 1660 af 65692
-
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej er der nogle der ved hvad den engelske terminsprøve og den skriftlige eksamen hedder? Altså navnene på opgaverne/stilene?. Gerne både på B og A niveau STX -
Microsoft Excel 2010
ForumindlægJeg har et spørgsmål vedrørende opsætning af en formel til alarm. Celle kollonne B række1 skal være en tæller for alarm indput. Skal være grøn ved 0 alarm og blive rød ved første alarm. Celler i kollonne A kan være tal eller bogstaver. Alt startes fra række 4 for alle kollonner. Der sta... -
Dumpede matematik A
ForumindlægJeg dumpede matematik A skriftligt og bestod det på b-niveau. Ville det være muligt for mig at læse matematik A om? -
Eksamen på jura
ForumindlægHejsa, jeg har tilsagn til at starte på jura KU til september 2010, er der nogen der kan fortælle mig om hvor mange eksamener og hvornår de ligger på første år, kan ikke finde det på KU.dk -
Facit til Mat B eksamen, december 2012???
ForumindlægKan jeg finde den på nettet et eller andet sted? -
Læseprøve på STX
ForumindlægHej. Nu har jeg fra 8-9 klasse haft mange læseprøver gennem folkeskolen. Vil lige spørge om der på en STX uddandelse også kommer læseprøver som dem fra folkeskolen af eller kommer der sådan nogen ligene? -
HA(Jur.) - CBS 2010
ForumindlægSå nærmer den 30. Juli sig med hastige skridt, og snart vil der blive sendt svar ud til mange håbefulde mennesker, rundt omkring i landet. Er der nogen af Jer som har søgt ind på HA(Jur.) i København - og hvad tror I optagelses kvotienten + standby vil ligge på i år? Ha' en fantastisk s... -
monotoniforhold - eksamenssæt 2010
ForumindlægHej Jeg skal bestemme monotoniforholdene for f(x)=x4-3x2-4. Jeg har differentieret den og fået nulpunkterne til: -1.22 og +1.22... Hvordan ved jeg at at det er voksende eller aftagende?? på forhånd tak! -
HJÆLPE TIL EKSAMEN!!
ForumindlægHej allesammen Jeg er virkelig presset over min eksame i morgen som er skriftlig matematik. Det er tilladt at bruge net under prøven osv. Vil hører om der er nogle som vil hjælpe mig online skal nok betale for det. Hilsen den fortabte -
Dansk eksamen
ForumindlægI dag valgte jeg at skrive et essay i skriftlig dansk, men den fylder kun en side og lidt mere. Er det ok, eller er det direkte dumpe karakter? -
EKSAMEN 08
ForumindlægHej allesammens Jeg skal på i mundtlig dansk og i den sammenhæng har jeg søgt lidt rundt i dansk-forum. Men det giver en million resultater, og halvdelen af dem angår folkeskolen! Så, jeg tænkte om vi ikke kunne starte EN god tråd, hvori man kan komme med input, eksempler og erfaring. Vores lær... -
Vil rigtig gerne være læge, bedst at vælge HTX eller STX
ForumindlægHeyy.. Jeg går i 9.kl. og glæder mig rigtig meget til at komme ind på gymnasiet. Problemet er bare, at jeg er i tvivl om, om jeg skal vælge STX eller HTX. I know, at der er folk i kommentaren der vil anbefale, at jeg burde snakke med min udannelsesvejlder om det, hvilket jeg også har tænkt mig at... -
STX eller HF
ForumindlægHej folkens, Jeg skal snart på gymnasiet, og jeg skal højst sandsynligt læse jura, business eller noget litteratur på universitetet. Mit folkeskolesnit ligger på omkring 10. For info, så er jeg også blevet vurderet uddannelsesparat. Jeg ved udemærket godt, at det kommer til at falde på gymnasie... -
Matematik karakter
ForumindlægHej.. Den skriftelige eksamenskarakter fra 2.g tæller jo 1/3 af karakteren i 3.g, men hvilken karakter?? Tæller det 1/3 af årskarakteren hele året rundt, eller skal man til sidst tage den sammen med sin eksamenskarakter?? Regner læreren det ud?? Eks: eksamen 2.g: 10 eksamen 3.g: 7 (7+7+10)/3... -
Gennemsnit for 2010 falde eller stige ?
ForumindlægJeg vil gerne høre om I tror adgangskvotienten for psykologi 2010 vil falde eller stige.. ? Jeg vil gerne søge ind på aalborg universitet. I 2009 var adgangskvotienten 9,1 (13 skala), og jeg har selv 9,9 (13 skala, medregnet bonus), tror I så jeg har en god chance for at komme ind ? og hvis ikke,... -
Matematik 2. år
ForumindlægHej.. Jeg har lige afsluttet føste år på et alment gymnasium.. Jeg ville høre om der er nogen herinde der kan fortælle mig hvilke emne jeg præcist komme til at skulle gennemgå på andet år.. Det ville være dejligt at kunne forberede sig på hvad man skal til at lære.. Håber der er nogle de kan sen... -
Engelsk stil - Sommerferie 2010
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har skrevet en engelsk stil, som jeg håber nogle af jer vil læse igennem og rette den for mig. Har selv prøvet og rette den, men er ikk specielt god til engelsk i forvejen, så jeg ville blive rigtig glad hvis i ville rette den :) -Stilen skal afleveres Tirsdag d.23 marts 2010... -
mat. eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal snart op til matematik eksamen (c-niveau), men er lige gået totalt i stå ved nogle spørgsmål, så håbe rlige på lidt hjælp tiæ at komme i gang:) Nogle der kan hjælpe mig med: 1. Hordan er det gyldne snit blevet brugt i kunst og arkitektur? 2. Fortæl om fraktiler, hvordan de te... -
Matematik aflevering!
ForumindlægVi har fået et sæt aflevering til matematik? Men kan ikke huske hvad sætte hedder? der var noget med region nordjylland som var første opgave, som skal finde Danmarks inbygger tal osv.. og den anden op gave hed : fra holdbæk til skagen den terdje opgav hed: råbjeg mille og der er flere. Men ve... -
Matematik A, HHX, Eksamen, 27. maj 2008
ForumindlægHej Nogle som ligger inde med en besvarelse til ovenstående eksamensopgave? Har brug for akut inspiration. På forhånd tak.
