Søgning på: kemi b isis. Resultater: 16581 til 16600 af 96602
  • Ioner.

    Forumindlæg
    Heej :) Nogen der ved hvad der er godt at sige hvis man trækker ioner til kemi eksamen ? Håber der er nogen der ude der kan hjælpe. Tak :)
  • hjælp til eksamen , løn følger med

    Forumindlæg
    hey søger en til at mig nå mig nf eksamen på hf. søger en der her kendskab til de tre fag, kemi bio geo. løn betales.
  • kovalent binding

    Forumindlæg
    sidder og laver kemi rapport, og kan ikke huske hvordan man definerer en kovalent binding...nogen der ved d?
  • Enzymaktiviteten

    Forumindlæg
    Hej Alle, jeg er igang med at læse kemi, men er blevet usikker på om reaktionshastigheden og enzymaktiviteten er det samme? hvis ikke hvad er så forskellen?
  • VAND

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) - er der en der har skrevet en rapport/opgave om vand i biologi, kemi eller geografi, som jeg gerne må kigge på? Mvh. Marie.
  • vand

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) - er der en der har skrevet en rapport/opgave om vand i biologi, kemi eller geografi, som jeg gerne må kigge på? Mvh. Marie.
  • VAND

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) - er der en der har skrevet en rapport/opgave om vand i biologi, kemi eller geografi, som jeg gerne må kigge på? Mvh. Marie.
  • 2 ligninger med 2 ubekendte

    Forumindlæg
    (1) 3x + 4 = 4y + 6 (2) 4x + 7 = 1y + 2 Hvordan regnes de ud? Skal bruge det i forbindelse med kemi aflevering. På forhånd tak
  • bindinger

    Forumindlæg
    hey derude, I kemi, findes der, enkeltbindinger, dobbelt- og trippelbindinger. Men hvorfor findes der ikke bindinger over 3, fx fire osv. ? på forhånd taaaak
  • Nedbrydelse af næringsstoffer

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg er ved at skrive et kemi kursusarbejde, som henviser til kemien i kroppen. Men jeg har problemer med at finde noget om: Næringsstoffernes nedbrydelse. Da dette er et kemi kursusarbejde, skal der helst indgå noget kemi i det, men der står intet om det i min kemibog, og har heller ik...
  • hjælp

    Forumindlæg
    hej ku godt bruge noget hjlæp til at regne en kemi opgave! opgaven lyder på': hvad er pH i en vandig opløsning af Na2HPO4? og i NaHCO3?
  • SN1 og SN2

    Forumindlæg
    Hej alle... Er der nogen der kan gi mig et fif mht til reaktionsordner i kemi. hvordan kan jeg se om det er en SN1 reaktion eller en SN2???? på forhånd tak.
  • Rapport

    Forumindlæg
    Hej derude. Er der en meget venlig sjæl, der gider læse noget kemi igen? Til i morgen senest. Det vil være en ufattelig kæmpe hjælp. Tak på forhånd.
  • Integraleregning

    Forumindlæg
    Nogen der kan give et godt eksempel på integraleregning i det virkelige liv. Måske inden for kemi, noget med en graf ? På forhånd tak!
  • simpel reaktionsligning

    Forumindlæg
    Hej. Kemi er ikke min stærke side, så har lidt problemer. Når ammouniumhydroxid neutraliseres med salpetersyre, hvilket salt dannes så? (NH4OH+HNO3 hvis det måske er en hjælp) Mange tak!
  • ChemSketch-hjælp

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg skal til at skrive SSO i kemi, så tænkte om der lige var en der kunne fortælle mig hvordan man finder opstillings apparatur frem ind i ChemSketch? Håber jeg (:
  • reaktionshastighed - hjælp

    Forumindlæg
    Hej, skal op til kemi mundtligt om 2 dage, og jeg har store problemer med hvad reaktionshastighed og ligevægt er... er der nogen der kan hjælpe???
  • STX A

    Forumindlæg
    Hej SP. En eller flere der evt. sidder med besvarelserne/facitlisten til sygeksamen for kemi STX A 10. december 2015, som vil sende eller linke den her under?
  • Hvad siger Lambert-Beers lov??

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal i gang med en kemi opgave, og er lidt i tvivl om hvad lambert-beers lov siger og hvordan det skal forstås? Håber der er nogen der kan uddybe det for mig..
  • Nogle der har lidt tid?

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og laver kemi aflevering - men er ikke særlig god!! så håber der er nogle der vil hjælpe mig lidt med min aflevering? :) men kun hvis der er nogen der har tid/lyst!