Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 16601 til 16620 af 95434
-
årsprøve engelsk!
ForumindlægSkal op til årsprøve imorgen i skriftlig engelsk b- niveau. Er der evt. nogen der har været oppe, og som ved hvilke emner man kan vælge imellem? Vil nemlig gerne lige være lidt forberedt da jeg skal forsvare et 12 tal overfor min lærer..:( tak på forhånd samt held og lykke ved det grønne bord ... -
Hjælp til første samf opgave
ForumindlægHey :) Har samf på A niveau i 1g og har aldrig skrevet en opgave før.. Min problem formulering lyder således; Undersøg hvilke argumenter der er for hhv. en afskaffelse/kraftig reducering af efterlønsretten og en opretholdelse af den nuværende efterlønsordning. Besvarelsen skal tage udgangspunkt... -
Sandsynligheden for en mat eksamen til sommer
ForumindlægHej. Jeg går i 2,g og har matematik på b niveau. Jeg var oppe i en mundtlig årsprøve i matematik i sommers og tænkte derfor på, hvor stor chancen for at jeg ikke skal til eksamen i matematik er. Kender andre som kun har været til årsprøve i mat kun nemlig, men det er 4 år siden nu. Er det altid, ... -
Uro i timerne (jeg håber I vil svare)
ForumindlægJeg har spørgsmål til jer, der går på gymnasiet (STX): 1. Hvilken type undervisning har I i fremmedsprog (engelsk, tysk, fransk, spansk)? Er det almindelig klasseundervisning, er det gruppearbejde? Hvordan forløber en typisk time? 2. Er der uro i timerne? Er folk koncentrerede eller sidde... -
Bacheloruddannelse ved Oxford?
ForumindlægSom nævnt i en tidligere tråd var det tidligere min intention at blive kandidat i økonomi (cand.polit.) ved Københavns Universitet. Imidlertid er filosofi og (international) politik to af mine hovedinteresser, og jeg vil gerne have en uddannelse, hvor disse fagområder også indgår. Jeg overvejede ... -
forskellen mellem folkeskole og gymnasium
Forumindlæghey alle ! jeg skal snart på stx, efter sommerferien. men ville bare vide, lidt om hele miljøet, og forskellene?? håber i svare mig :) -
Tryk og gasser
ForumindlægHej Alle. En som har mulighed for, at hjælpe mig med følgende tre opgaver i fysik? Det omhandler gassers fysik med brug af Gay-Lussacs og Boyle-Mariottes love. Har prøvet i en evighed og kan ikke finde noget rigtig logisk løsning til dem. Det er følgende 3 opgaver jeg kæmper med: Opga... -
antager man?
Forumindlægnår kerner henfalder efter henfaldsloven.. antager man så at de henfalder til en tilstand af stabilitet? -
Tysk neveau III
Forumindlæghey har fået en gammel eksamens opgave, og ville lige høre om nogen havde svarende.. den er rimelig gammel (juni 1987) men handler om nogen tekster man så skal sætte ind de rigtige steder ud fra en grundtekst.. ;D som:A: die DDR-bürgerB: Jungendliche in laudaz zwichen 13 und 20 jahrenc: die polit... -
y=½*0-2½
Forumindlæghvordan regner man det gutter -
Fysiologi
ForumindlægHej. Hvis du kan svare på mit spørgsmål ville det være en stor hjælp. På forhånd tak\n\nHvorfor stiger udnyttelesen / den arteriovenøse iltdifferens) under arbejdet? Mange fakltorer skal inddrages for at give en dækkende forklaring -
Hvorfor kan nogle metaller ikke følge oktetreglen?
ForumindlægHej. I min bog står der: "De fleste af undergruppemetallerne har ingen mulighed for at følge oktetreglen. Nedenfor er anført nogle vigtige ioner fra undergrupperne" Fx Cr^3+ og Fe^2+ Hvorfor kan de ikke det? -
lineær programmering
ForumindlægHejsa.. har lidt problemer her, med lineær programmering.. det er en emneopgave jeg skal have lavet til tirsdag den 23 maj, og er virkelig lost.. den skal laves, for den skal bruges til eksamen i næste måned, så håber der en der kan hjælpe mig.. -
Ved du noget??
ForumindlægHeey er der nogen der ved hvor at man kan få ekstra undervisning her sommeren.. I fag som naturgeografi, tysk , dansk og engelsk.. -
Fysioterapi/ Ergoterapi
ForumindlægHej Jeg har brug for en til at hjælpe med Ergoterapi studiet og speciel anatomi og fysiologi. Du skal være tålmodig og fleksibel i forhold til tider. Jeg vil gerne betale en fast timepris, som vi aftaler sammen. Lige nu har jeg 5 eksamens spørgsmål som handler om anatomi :) -
Molekyleformlen
ForumindlægHey ... nogen der vil hjælpe ??stoffet A har den empiriske formel C2H4OCl. 2,425g af stoffet A opløses i 100ml benzen. Det viser sig, at frysepunktet for opløsningen er 0,89 K lavere end frysepunktet for benzen. Af en databog fremgår det, at Kf(benzen)=5,12(K*kg)/mol. - Bestem molekylformlen for ... -
Erhvervsøkonomi
ForumindlægHej.. Er der en der er god til dette fag?? -
Segmentering på producentmarkedet
ForumindlægEr ved at lave mit eksamensprojekt på afsætning A og kan ikke finde ud af at segmentere på producentmarkedet? Nogen der kan hjælpe mig? Har en virksomhed der hedder ML system, som laver luftbefugtning til virksomheder -
Rumgeometri om projektion af punkt på plan..
ForumindlægHej.. Jeg håber der er nogle der kan give nogle hints til denne opgave, for jeg kan slet ikke finde ud af hvordan jeg skal komme videre.. I et koordinatsystem i rummet er givet en plan a med ligningen 2x-2y+z=10 Og et punkt P(5,1,20). Punktet Q er den vinkelrette projektion af punktet P på plan... -
Gym optagelsesprøve?
ForumindlægEr der nogen der har været til gymnasiet's optagelses prøve, så hvis i vil gøre mig den tjeneste at sige hvordan det foregår, og om det er svært eller ej? -Billal
