Søgning på: To keep the faith. Resultater: 16641 til 16660 af 18613
-
I, Robot - slutningen.
ForumindlægHej.Er der nogle som enten har set slutningen på I, Robot, eller har noget liggende om det? Jeg søger efter der, hvor de mistænker gouvenøren for at være en robot. Er der en venlig sjæl, som vil skrive det på dansk, eller evt. har et referat liggende?Det er som sagt i slutningen, og så hedder det... -
Outline / Disposition til Engelsk eksamen i 9. Klasse (Mundtligt)
ForumindlægVi har snart vores 9. Klasses mundtlige eksamer , og vi kan vælge mellen fem hovedemner: Love Travel The world Around us Identities _______________________ Jeg ville gerne op og snakke om Electronic Sports / Competitive gaming, men han sagde det nok ikke ville gå. Vi skal vælge en af hov... -
MUSIK
ForumindlægHej...Jeg skal skrive 3.G opgave i musik omkring The Doors og 60-70'erne som en musikhistorisk periode foruden skal jeg også redegøre for udviklingen i samfundet på den tid og indflydelsen på musikken.Ville høre om der var nogen af jer der lå inde med opgaver omkring ovennævnte eller evt. nog... -
Sidder fast i SRP Engelsk-Historie : frederick douglass
ForumindlægJeg har brug for hjælp, jeg sidder jer og skal analysere frederick douglass. (her er min Opgaveformulering. Der ønskes en analyse og fortolkning af udvalgte kapitler af :frederick douglass` "Narrative of the Life of frederick douglass, an American Slave" med henblik på en afdækn... -
Blandt spøgelser på fransk
ForumindlægHvis man skal skriver "blandt spøgelserne af..." Eller det giver vist ikke mening på dansk. Jeg er amerikaner, og jeg skal oversætte dette til fransk (ikke egentlig oversætte, men få betydningen frem): "He is amongst the ghosts of Lucy, Livia and Lynne, his former lover.&qu... -
Horatio Alger
ForumindlægJeg skal skrive 3.g's opgave, hvori The American Dream har en væsentlig betydning... Derfor ville jeg meget gerne læse noget om Horatio Alger, da han bliver nævnt i noget af mit sekundær litteratur, uden videre uddybning. Så hvis I tilfældigvis kender noget til denne person, eller en hjemmesi... -
HJÆLP! 3.G OPGAVE!!!!
ForumindlægHej... Jeg skal skrive 3.G opgave i musik omkring The Doors og 60-70'erne som en musikhistorisk periode foruden skal jeg også redegøre for udviklingen i samfundet på den tid og indflydelsen på musikken. Ville høre om der var nogen af jer der lå inde med opgaver omkring ovennævnte eller evt. n... -
Kildekritik af Obama og Bush tale
ForumindlægHej der ude. Jeg skal lave kildekritik af henholdsvis Barack Obamas tale d. 22 juli 2011 "Afghanistan Troop Withdrawal" og George Bush' tale d. 20. september 2001 "Address to a Joint Session of Congress and the American people" Er der nogen der kan hjælpe mig h... -
SSO
ForumindlægJeg har fået en problemformulering der lyder:Der ønskes en analyse og fortolkning af Robert B. Parkers Melancholy Baby, med særlig henblik på en karakteristik af fortælleren, hovedpersonen Sonny, og hendes forhold til mænd, specielt hendes far.Endvidere ønskes følgende citat diskuteret og sat i r... -
Algorithm and Data Structure.
ForumindlægHej Derude. Jeg har en opgave i Algorithm and Data-structure, som jeg ikke kan løse. Opgaven lyder: Ved at bruge substitution-method, bestem "the upper and lower bounds"' p(n)=p(n/2)+p(n/3)+n. Endvidere p(1)=1, p(2)=2,....., Jeg håber, at nogen, der kan algorithm vil hjælpe -
Bøger om HTML, XHTML
ForumindlægHej jeg har lige bestilt en masse bøger over play.com som omhandler Javascript og CSS. Troede også at jeg havde bestilt en bog om HTML, XHTML. Men det viste sig at det havde jeg ikke. Så nu ville jeg hører hvilke bøger i mener er mest ideelle. Har kigget på: Webdesign - illustreret håndbog, 2. ... -
Oversættelse af sætninger
ForumindlægHej :D Er der ikke nogle, der kan oversætte disse to sætninger for mig, da jeg ikke helt forstår dem :D "Football provided more ideas for her stories, as well as a habit of likening her literary feats to football victories" (Jeg forstår ikke det der står efter kommaet. Kan nogle oversæt... -
Behov for udbygning af velfærdsstat i det amerikanske samfund
ForumindlægHej alle sammen Jeg sidder og skal skrive en diskussion i min SRP. I problemformuleringen står det følgende: Set i lyset af depressionen i 1930'erne samt den nuværende økonomiske krise i USA ønskes en diskussion af behovet for en udbygning af vælfærdsstaten i det maerikanske samfund... -
Eng/His - Problemformulering(Sociologi)
ForumindlægHej alle. Har lidt brug for hjælp til en god problem formulering. Jeg har om bogen The Buddha of Suburbia, der handler om en Engelsk/Indisk dreng der er splittet mellem de to kulturer, hvor hans omgivelser også er splittet, hvor nogle vælger at gå tilbage til sin oprindelige kultur, og nogle væl... -
Hvordan starter jeg en diskussion?
ForumindlægHej alle.. 1. Ja, jeg har læst hvad der er blevet skrevet om hvordan man starter en diskussion, men det har ikke hjulpet mig... Mit spørgsmål lyder.. Jeg skal starte en diskussion, og jeg ved ikke!!!! hvordan i alverden jeg skal starte den.. Jeg forstår ikke hvad der menes, når man ... -
Biologi
ForumindlægOpgaven skal indholde: Forside; A. Teori: Hjertekredsløb, kondition og blodets sammensætning; B. Inddel rapporten i 2 underafsnit: 1. "The Harvard Step Test" og 2. Måling af hæmatokritværdi. Til hvert underafsnit laves følgende. 1. Formål 2. Materialer 3. Fremgangsmåde 4. Resultater... -
Urelegmæssig
ForumindlægJeg kan ikke huske hvad uregelmæssig er? Har et eksempel fra min opgave.. 1. Finde de uregelmæssige verber (udsagnsord) i følgende sætninger, g bøj dem i de tre hovedformer. Eksempel: does: do – did – done. a. They send for troops, they elect representatives, the pass laws, and pret... -
SRP - World Trade Center kollaps
ForumindlægHej SP jeg skal skal gøre rede for det tidmæssige aspekt, i forhold til WTC's kollaps. Jeg har fundet dette link, som beskriver netop dette. http://www.911myths.com/WTCREPORT.pdf Mit problem er, at jeg simplethen ikke forstår, halvdelen af det? Jeg er med indtil punkt 3 : "MO... -
BibTeX
ForumindlægHejsa.Hvis jeg gør, som der står på side 105-112 på http://www.imf.au.dk/system/latex/kursus2005/slides/forelaesning8.pdf, så så melder den følgende fejl, når jeg kørerbibtex test(min tex-fil hedder "test") fra Kommando-prompten:This is BibTeX, Version 0.99c (MiKTeX 2.4)The top-level au... -
IRA projekt
ForumindlægHej Jeg har i øjeblikket et projekt i engelsk om IRA, hvor jeg har fået stillet nogle spørgsmål. Jeg har specielt svært ved to af dem, og kan ikke rigtig finde noget om det på nettet. Nogen der ved noget om IRA og kan hjælpe mig på vej med et svar på spørgsmålene? Det ville være til stor hjælp. 1...
