Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 16641 til 16660 af 39512
-
Hvordan fa...n
ForumindlægHjææææælp... Nu vil jeg snart i seng, men mangler lige de sidste opgaver i afleveringen!!!! Hvordan bestemmer man grafens skæringspunkt med førsteaksen? -
HJÆLP!!
ForumindlægHejsa er i gang med en geografi aflevering, og ville høre om der er nogen der har et bud på, hvorfor der udeleds mere CO2 på Sjælland og region hovedestanden end der gøres i Jylland? -
Hvordan lægger jeg mine opgaver ind?
ForumindlægHej, jeg vil gerne dele mine afleveringer med jer, men jeg ved ikke hvordan man uploader dem. Nogen, der kan hjælpe? -
Hjælp til Brev
ForumindlægHej Alle! Jeg har en dansk aflevering for, hvor jeg har skrevet et personligt brev til min veninde. Jeg Skal høre om det er rigtigt skrevet, og om det er nok biord? Tusind taK -
Hjælp til rettelse
ForumindlægHej.. Én der vil hjælpe mig med at rette min spansk aflevering igennem.. Vil helst sende den på mail! Håber der er en der melder sig :D På forhånd tak -
HJLÆLP I SPANSK!
ForumindlægHejsa derude :-) er der en der kunne kigge min spansk aflevering igennem? jeg er nemlig rigtig usikker. Det ville være en super fed hjælp og jeg ville være meget taknemmlig. -
Føljeton eller reportage?
ForumindlægHej derude! Jeg skal skrive en dansk aflevering om Herman Bangs "Fra Lighuset", men jeg er lidt i tvivl, om det er en føljeton (og i så fald hvorfor) eller om det er en reportage? -
EU og integration
Forumindlæghej, jeg har fået en aflevering om EU og integration, og har haft nogen små starts problemer. Kunne godt bruge nogen andres øjne på det jeg indtil vider har. -
Hjælp
ForumindlægHej jeg sidder med mat aflevering og er spejl blank på spørsmålet: Beregn vanddybden Ting om cylinderen: L vand 14310, radius 2,25m? hjælp -
Hjælp til projekt i matricer
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med at løse den her aflevering !!!!!!!! Jeg er begyndt på opgave a men kan ikke komme frem til den rigtige løsning -
Tysk hjælp?
ForumindlægHejsa! Jeg har en tysk aflevering, som jeg meget gerne vil have kigget igennem for grammatiske fejl. Det er en oversættelse på ca 100 ord - håber der er en der vil hjælpe :-)?? -
Tysk hjælp?????
ForumindlægJeg har en meget kort tysk aflevering på omkring 100 ord, som jeg meget, meget, MEGET gerne vil have rette for grammatiske fejl :). Pleeeeas hjælp mig - på forhånd tak :) -
Spansk - Estar, Hay, Ser (at være)
ForumindlægHej jeg er lidt usikker på mit spansk og det ville være rart hvis en af jer gad og tage et hurtigt kig på denne her aflevering. -
Et brev til Elo fra Susanne "Et mærkeligt skib" Anita Krumbach
ForumindlægSidder med en skriftlig aflevering som er til for til den 11/6/19 Det er somsagt et brev som skal være på 1 - 1,5 side Skriv endelig vis i skal bruge mere info -
HASTER TYSK HJÆLP?
ForumindlægJeg har en tysk aflevering som skal afleveres imorgen tidlig, som jeg meget meget meget gerne vil have rettet igennem - Det er en oversættelse på 100 ord.. Pleaaas :-) -
Engelsk
ForumindlægHejsa jeg har en engelsk aflevering for på 400 ord, er der nogen som har tid til at rette den? Tak på forhånd :-) -
Tysk!
ForumindlægHalløj, Er der nogen som gider kigge min tysk aflevering igennem for fejl? De sætninger og ord jeg er ekstra i tvivl om er markeret med rødt. (: -
Måling af LC50
ForumindlægHej allesammen Er ved at lave en biologi aflevering og er simpelthen gået i stå! - Hvordan finder man LC50 og NOEC for giftstoffer? Hilsen Sofie -
Konfidensinterval
ForumindlægHej. Er der nogen, der kan forklare, hvordan jeg løser denne opgave? Hvad er metoden? Det er ikke en aflevering, så I kan godt skrive hele udregningen. -
Receptionsteori
ForumindlægHejsa Et i gang med at lave en samf aflevering og er meget stresset og forvirret. Har virkelig bruger for jeres hjælp! Er receptionsteori og referancemodellen det samme?
