Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 16641 til 16660 af 33808
-
Fast Car & Common People
ForumindlægHey. Ved nogle af jer, hvor jeg kan få noder til Fast car (Tracy Chapman) og Common People (Pulp, 1996) ? Nogle som kan give mig en kort fortolkning af common people. Jeg ved ikke rigtig hvor jeg skal begynde? :) og hvis nogen sidder med en musik analyse i nogle af teksterne, så må i gerne sende... -
Mulighed for at trække c-fag alle 3 år???
ForumindlægHello people Nu er det sådan at jeg har været oppe til eksamen i musik C i 1.G og i kemi C i 2.G. Jeg ved jeg skal op i 2 mundtlige eksamener hvor AT er den ene af dem - men er det en mulighed at jeg så kan trække 1 C-fag mere? Eller skal jeg så op i 1 A-fag? -
Rock analyse af Madonna Like a Prayer
ForumindlægHej allesammen! Jeg er i dyb krise :\ Jeg har musik på c-niveau og skal lave en rock analyse (hvilket vi aldrig rigtig fik lært!) af Madonna Like a Prayer, og kan slet ikke finde ud af det med Groove og Sound! Vi skal aflevere det som et projekt til eksamen, så ville være lykkelig hvis nogen havd... -
tysk foredrag. haster!
Forumindlæghejsa. jeg er ved at skrive et tysk foredrag til i morgen, og jeg tænkte jeg ville snakke lidt on tysk musik. jeg har nena, tokio hotel, lafee og ramstein. og så tænkte jeg om der var nogle der kandte andre gode tyske bands jeg kunne skrive lidt om? -
AT - Den danske fællessangstradition
ForumindlægHej alle! Jeg skal skrive AT her i 2.g under fagene musik og historie - og jeg har valgt at skrive om danskernes fællessangstraditioner, måske nærmere arbejdersange. Er der nogen der har en idé til en lidt mere præcis problemformulering, altså redegørelse, undersøgelse og vurdering? Det er ... -
Uddannelsestilbud efter gymnasiet
ForumindlægHey! Jeg er lige ved at afslutte HTX, og nu skal jeg finde på et eller andet at tage mig til. Jeg forestiller mig indtil videre noget arbejde. Er der nogen der kender noget til om man kan finde nogle undervisningstilbud ud over VUC? Jeg har primært interesse i Idræt, Musik, Kultur, Kunst, IT og ... -
størrelsen af ladning
Forumindlæger der nogen der ved hvordan man løser nedenstående opgave? Vi slutter et bestemt steroanlæg til 230 V. Strømstyrken i tilledningen er 4,6 A. Vi hører musik i 2,5 timer. a) beregn størrelsen af den ladning, der er strømmet gennem steroanlægget i løbet af de 2,5 timer. b) hvor meget energi er ... -
dominant?
Forumindlæghej :D jeg er i en e dur (musik analyse af Helter Skelter) dens akkorder er således E7 - E7 - Eb - E+5 - G... jeg ved at E7 er tonika..men jeg ved ikke rigtigt hvad Eb skal være :O im like lost !! HELP:D håber at nogen gider at svare :D -
Music Camp 2010???
ForumindlægHej der ude! Jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme på noget Music Camp her i sommerferien. Altså hvor man f.eks. bor på en skole i en uge og møder nye mennesker og spiller musik osv. ligesom på sommercamp, men problemet er bare at jeg ikke kan finde nogen steder og heller ikke ved om der finde... -
Anvendte instrumenter i "I Danmark er jeg født" med Natasja Saad
ForumindlægHej alle. Jeg skal op i mundtlig musik eksamen imorgen, og har trukket sangen "I Danmark er jeg født" med Natasja Saad. Men er meget i tvivl om, hvilke instrumenter der bliver anvendt under hele sangen. Indtilv videre har jeg kun: Trommer, guitar og keyboard. Håber der er nogle der k... -
Hvis man dumper i skriftlig og mundtligt matematik på C
ForumindlægHvis man dumper i skriftlig og mundtligt matematik på C, og består med 02 i musik. kommer man så til at forstsætte til næste år eller får man sparket ud af skolen?? mangler stadig NF som jeg forventer , at jeg får 4-7 ps. går på HF Hilsen Mikkel -
Bestået 1 hf gennemsnit for at gå videre?
ForumindlægHej jeg sidder her og har været til nogen eksamener, men har ikke bestået i gennemsnit indtil videre og jeg mangler kun 1 fag og det er musik her på tirsdag.Men aner absolut intet om det. Så jeg tænker lidt på om det er muligt at gå videre til andet år på en HF. Hvis bare at alt er bestået efter ... -
Hjælp, jeg skal op i en film til mundtlig dansk!
ForumindlægJeg skal op i filmen ''Allegro'' i mundtlig dansk. http://www.youtube.com/watch?v=gXlhyRH7MT4 Jeg har fået at vide jeg skal vælge en scene på 5-10 minutter. Nogen der ved hvordan jeg skal bære mig ad, med at fortælle om den? handling, kameraperspektiver, musik eller hvad jeg... -
future proche
Forumindlægdet haster lidt, vi i klassen er li begyndt på det emne. jeg har opgaver hvor jeg ser nogle billeder og nogle personer der vil gøre noget, men kan ikk finde ud af at lave en future proche sætning. ka du hjælpe mig ved at oversætte dette : jeg vil høre musik jeg vil læse en tegneserie tak -
Musikanalyse metode - Hvilken stilart bygger nummeret videre på?
ForumindlægHej, jeg går på 1.g og har på ingen måde noget musikalsk talent. Derfor vil jeg gerne have hjælp til følgende spørgsmål: Sangen vi har valgt er My name is af Eminem Hvad er stilarten? Hvilke stilarter bygger sangen videre på? Nævn 5-10 stiltræk, der er karakteristiske for stilen. Hvis i ... -
Oversættelse
ForumindlægHej allesammen! Jeg er igang med at skrive om en musiker, og skal have oversat navnet på hans album, hvilket er lidt af en mundfuld. Nogle gode bud?: Riding a Black Unicorn Down the Side of an Erupting Volcano While Drinking from a Chalice Filled with the Laughter of Small Children -
Brystkræft kampagne
ForumindlægHej alle sammen (: Jeg er ved at analysere nedenstående kampagne om brystkræft i dansk. Jeg vil derfor høre om nogle af jer kunne hjælpe mig lidt med noget af det tekniske , altså med hensyn til klipning, musik, teknik osv. og hvad det har af betydning? Her er linket til kampagnen http://www.yout... -
Analyse af elektronisk sang
ForumindlægHejsa Jeg har fået til opgave i musik at analysere et elektronisk nummer. Jeg er bare ingen ide om hvordan jeg skal starte på analysen af sangen. Håber der er nogle som kan give mig et startskud til at få analyseret min sang - tak på forhånd. Mvh. Frederik -
Hvem lytter til Pink Floyd?
ForumindlægHej mennesker! Jeg sidder her og laver opgave om Pink Floyd, men jeg kan simpelthen ikke finde noget som helst om hvilke slags mennesker (hvis man kan sige det sådan) det lytter til deres musik. Det er selvfølgelig mange forskellige typer da de er en ret kendt gruppe, men der må vil være noget ov... -
Festlokale århus
ForumindlægHej alle :-) Jeg skal holde min store fødselsdag med noget spisning for familie også senere noget fest for vennerne, derfor mangler jeg at finde et BILLIGT sted at holde det, jeg står selv for mad og drikke og musik, dog kunne det være dejligt med køkken faciliteter. er der muligvis nogle der...
