Søgning på: historie eksamen. Resultater: 16681 til 16700 af 46276
-
Perfectum, Imperfectum m.m.
ForumindlægJeg forstår ikke forskellen på, Perfectum, Imperfectum, plusquamperfectum og præteritum, Er der en venlig sjæl der vil forklare? og måske med nogle eksempler, har en eksamen torsdag :-) -
råd
Forumindlæghej..er der nogen der kan give nogle gode råd til hvordan man kan forberede sig til rel. mndt eksame.. -
har brug for et svar :-)
ForumindlægHej Ja sidder her og skal op til naturgeografi eksamen Fredag... og er lige noget til landskaber.. Er der nogen der kan fortælle mig forskellen mellem sediment og aflejring? med mindre det er det samme? Tak for på forhånd :-) -
Elektricitet
ForumindlægJeg skal til eksamen fredag. Er der nogen der har en formel jeg kan skyde af til tavlen eller 2 i forhold til el . -
mundtlig matematik
Forumindlæghejsa Hvordan forbereder man sig bedst til mundtlig matematik B eksamen ? jeg er ikke vant til at gå til mundtlige eksamner, så har ikke rigtig noget erfaring der. -
Linær regression?!
ForumindlægHej (: Har et eksamens spørgsmål om Linær funktioner.. Her indgår spørgsmålet: Forklar begrebet Linær regression? Nogen som kort kan forklare mig hvad det går ud på? På forhånd tak. -
Gode fif mod nervøsitet ? - fysik
ForumindlægHejsa :) Jeg skal til fysik-eksamen i morgen, og ville gerne have nogle gode fif om hvordan man kommer med en god fremlægning uden nervøsiteten. -
haster!
Forumindlæghej alle. skal til eksamen imorgen, så har brug for hjælp. vil bare spørge om hvad det betyder at: forklar opbygningen af cirklens ligning? tak på forhånden. -
Hjælpelære i fransk
ForumindlægJeg ska til eksamen i fransk i 2.g ville høre om der er nogle som ville undervise mig i fransk selvfølgelig med betaling mvh Laura Kornerup -
tvivl
ForumindlægHej, jeg er ret i tvivl på engelsk eksame nu hvor jeg skal lave en disposition i min lockout ferie hæhæ. Men vælger jeg selv emnet og underemnet?? -
Analyse af Tre slags Dorthe Nors
ForumindlægHej, har valgt denne norvelle tre slags af Dorthe Nors til eksammen. Er der nogen der har analyset norvellen, synes den er svær? :) -
Energiforbrug
ForumindlægHej jeg skal til NG eksamen i morgen og ville høre hvad i ville svare til dette spørgsmål? Hvordan skal vi sikre vores energiforbrug? På forhånd tak :-) -
hei *fysik/kemi* metaller
Forumindlæghei jeg mangler førsøg til metaller...og meget gerne noter også... vil være superglad hvis nogen gad hjælpe ^^ *ska op til eksamen snart og mangler det* -
hjæææææælp
Forumindlægheej.. skal snart til eksamen, så ville spørge om i ikke nok ville skrive nogle ting som er sket for nylig som jeg kan snakke om det. -
Hjælp til spørgsmål (Elektromagnetisme)
ForumindlægHej min veninde og jeg har brug for hjælp. Vi skal op til fysik eksamen i morgen, og har et spørgsmål vi skal have hjælp til. -Vis at en spole er en elektromagnet. Anne-Sofie -
Hjælp!!
ForumindlægJeg har læst og læst og føler mig overhovedet ikke klar til at tage til eksamen i kristendom mundtlig.. Er der nogle der har lidt råd og noget godt at sige? :-/ -
Hjæl vedr. overflytning fra et universitet til et andet universitet
ForumindlægHej Nu vil jeg prøve at forklare min situation. Det er således at jeg studerer historie i Odense, og det er mit andet semesteer. Men jeg overvejer at flytte til KBH, satte mit studie. I den forbindelse har jeg udfyldt en ansøgning, som hedder: "Ansøgning om overlytning til eller indskrivnin... -
Hjælp til start og slutning på en "Erindring"!
ForumindlægHej, jeg er en pige der første gang er i gang med, at skrive en "erindring". Jeg ved ikke hvordan jeg skal starte min stil, og hvordan jeg skal slutte den! Den handler om en ferie på to forskellige steder. Først i Norge og derefter ved Gardasøen. I kan lige høre lidt jeg har skrevet i... -
Skal man op til eksamensprojekt i HF for at bestå HF? :)
ForumindlægHalløjsovs :) Jeg sidder og er lidt i tvivl om, at jeg når at blive færdig til på fredag. Der skal jeg op og forsvare mit eksamensprojekt. Skal jeg gå op til eksamen for at bestå min HF? Ergo, vil jeg bestå min HF hvis jeg ikke dukker op :P -
SRP - historisk analyse?
ForumindlægHej alle. Jeg sidder i øjeblikket med en herlig SRP og håber der er nogen der kan hjælpe mig. Et ef spørgsmålene i min opgaveformulering lyder: "Foretag herefter en historisk analyse af den historiske betydning af månelandingen i 1969 set i forhold til USA's position i det internationale...
