Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 16701 til 16720 af 25465
  • Ordsprog

    Forumindlæg
    Hvordan er det lige ordsproget lyder der siger at hvis man er i et fremmed land så skal man tilpasse dets regler og normer osv?....When in Rom do as Romans do... eller noget i den retning er det på engelsk , men hvordan er den danske version?
  • Stil.

    Forumindlæg
    Hej:DJeg har denne problem, at det er første gang jeg nogensinde har skrevet engelsk stil. Så jeg vil meget gerne have nogen til at rette min stil. Stilen er omkring 1 side.
  • Forskel på romanticism og the romantic age?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til engelsk eksamen onsdag og håber at der er nogen der svare mig på hvad forskellen er på romanticism og the romantic age? og er de kædet sammen i samme periode? Håber nogle kan hjælpe. Julie
  • Polymorfi - hvad dækker det over?

    Forumindlæg
    Hvad betyder "polymorfi"? Jeg har stirret blindt på begrebet og afsnittet om det i vores genetikbog, både den engelske og danske og i vores forelæsningsslide. En der kan forklare det pædagogisk? :) Evt. med et genetikeksempel? På forhånd mange tak
  • Hjælp med rettelse af abstract

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går i 3.g og er i gang med at skrive SRP. Jeg ville derfor hører om der var nogle søde sjæle der ville hjælpe mig med at kigge mit abstract igennem. Jeg skriver i engelsk A og religion B. venlige hilsner Emma,
  • Manglende kursus

    Forumindlæg
    Hej med jer derude!!Det er sådan at jeg har valgt at tage noget sommerkursus på højniveau i mat og fysik... Ved i hvor det er muligt også at tage engelsk og evt bio på B og A niveau??- Sam
  • Målgruppe til Whose life is it anyways

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med en kom/it opgave, omkring Whose life is it anyways, som vi har læst i Engelsk. Jeg har selv givet et bud på hvad målgruppen kunne være, men jeg har ingen ide om det. Hvad er målgruppen til whose life is it anyway?
  • temaer -- Dead as They Come

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg skal til årsprøve i mundtlig engelsk i morgen.. har nogenlunde styr på teksterne, men der er lige en enkelt jeg ikke rigtig kan gennemskue..Er er en som har læst teksten Dead as They Come, og som kan hjælpe mig med hvad temaerne egentlig er?!? jeg er helt væk! :/ please help!
  • Synopsis

    Forumindlæg
    Jeg er simpelthen ved at brække halsen på min synopsis, jeg er slet ikke sikker på jeg skriver i den rigtige form, så gode råd er dyre og jeg ønsker lidt hjælp. Emnet er miljø og bæredygtighed i fagene IØ og engelsk Pleace hjælp mig
  • katastrofe- AT natursynder

    Forumindlæg
    Katastrofe natursynder. jeg har valgt AT om Regnskoven, i fagende biologi og engelsk, men jeg er barte ikke sikker på at jeg kan lave en ordenligt problem formulering, eller hvad jeg helt skal skrive. hvir skal jeg starte. ?
  • Studentereksamen

    Forumindlæg
    Hej hvad betyder det helt konkret, at dumpe en studentereksamen? altså ved ik om det betyder, at du eksempelvis går hen og får 00 til en engelsk eksamen. Og kan derfor ikke bluve student
  • Karaktergennemsnit ganges med 1,xx?

    Forumindlæg
    Jeg gennemfører en 2-årig hf, med Engelsk A som tilvalgsfag, sommeren 2010. Jeg vil studere videre med det samme. Hviket tal er jeg så berettiget til at gange mit karaktergennemsnit med?
  • Ideer til engeelsk eksamens emner

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart op til engelsk muntlig eksamen, men har ingen ide om hvad jeg skal snakke om. Vi skal vælge et emne som hører ind under disse overemner: Being young, New York, Crime og discrimination. er der nogle der har nogle ideer til et underemne?? :) Tak på forhånd.
  • eksamen

    Forumindlæg
    hej efter 10 klasse skal jeg på eud og i eksamen skal man op i dansk,matematik,engelsk,fysik kemi og 2 andre men skal jeg bruge for eksempel fysik senere i mit liv og for eksempel biologi skal jeg bruge det til noget
  • HJÆLP - RET MIN ENG. ANSØGNING

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg mangler sådan en venlig person, der har 10 minutter til at gennemrette min engelske ansøgning. Hvis du kan finde tid til dette, må du meget gerne vedhæfte din mail i kommentarfeltet. Med venlig hilsen
  • Optagelsesprøve STX

    Forumindlæg
    Kan i hjælpe mig, med at fortælle mig hvordan, en optagelsesprøve foregår. Jeg har selv valgt at tage en fordi, jeg ikke er uddannelsesparat. Har hørt at det var Matematik,engelsk,dansk,fysik-kemi man skulle op i. Er den svær????? Tak på forhånd ??
  • facithæfte til øvebog 1 (the grammar)

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg har facithæftet til "the grammar øvebog 1". Så hvis der er nogle der har the grammar - bogen (gyldendals gymansiale grammatikker) i faget engelsk, så skriv endelig. Jeg vil nemlig gerne af med min.
  • En god disposition?

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal snart til engelsk eksamen! Og jeg ville høre jer om i havde nogle ideer til hvordan jeg kan skrive en god disposition? F.eks. nogle gode 'spørgsmål' eller punkter til dispositionen? Jeg har emnet, Slaveri i U.S.A :-)
  • Mule Killers

    Forumindlæg
    Hej allesammen Da jeg gerne vil igang med at læse lidt engelsk, faldt jeg tilfældigt over "Mule Killers". Er der nogen som har læst den, kan anbefale den, og som kan give mig et lille referat/ide om hvad den handler om, så ville det bare være super fedt. kh Camen
  • Minimalisme og samtid

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en engelsk aflevering og skal i den forbindelse give en definition på minimalisme og drage paraleller til den amerikanske samtid, synes ikke jeg kan finde noget på nettet, med mindre det er noget med kunst eller musik, og dette skal være relevant til litteratur, nogen hjælp?