Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 16701 til 16720 af 40685
-
differentiallinger og tangentligninger
ForumindlægHej Jeg har en opgave vedhæftet som jeg ikke ved hvordan man løser -
Integralregning
ForumindlægHej derude Hvilken regel er det nu man skal bruge, når man skal integraere en eksponential funktion, som ser således ud: 2*1.13^x På forhånd tak! -
Hvor finder jeg hjælp til linære funktioner?
ForumindlægHej Er der nogle der ved hvor man kan blive klogere på lineære funktioner? Jeg har overvejet at bruge studienet.dk. Noget i kan anbefale? -
Nogen der har tid til at kigge min ansøgning ?
Forumindlæghey jeg søger efter et nyt job, og har skrevet denne ansøgning.. men er der nogen der vil se på den, og evt, komme med nogle gode tips? Eller skal den laves helt? Det er første gang jeg skriver sådan så..:P Ansøgning 29. Februar 2008 Stilling som medarbejder Mit navn er Anders... -
spørgsmål vedr. mat.A turbo
Forumindlæghej. jeg havde et spørgesmål. vedr, mat. A turbo. er der nogen der har været til mat A eksamen mundtligt og skriftlige. sidste år???? og måske kan hjælpe med følgende spørgsmål hvad er de emner man kan komme op i??? med hensyn til mundtlig delen. og trækker man bare et spørgsmål med det samme og ... -
Hvad skal der til for at bestå fysik?
ForumindlægHej Jeg skal op i fysik B, som min sidste eksamen, og jeg er rædselsslagen for at dumpe, da jeg har meget svært ved faget. Hvis jeg dumper, betyder det, at jeg ikke kan komme ind på min drømmeuddannelse, da faget skal være bestået. Men hvis jeg dumper til eksamen, er det så den gældende karakter... -
Historie årsprøve
ForumindlægJeg skal til årsprøve i historie på mandag, men er ikke rigtig med på hvordan sådan en foregår. Er der nogen som har været oppe til enten årsprøve eller eksamen så vil fortælle lidt om det ? Altså hvad skal jeg ligge vægt på når jeg læser, og hvordan kan spørgsmålet lyde, og alt det der.Håber nog... -
Hvad gør man?
ForumindlægHvad gør man hvis man får en ufortjent karatere til fyik eksamen, på grund af en lærer der rascist og har været det gennem hele hymnasiumåret. Og han prøver på at få der ned i karaktere ved at mindske min eksamenstid, så man ikke har nok tid at snakke færdigt. -
aflevering
Forumindlægvil der ske noget hvis man glemmer at aflevere 1 matematik aflevering ud af de 25 man har på hele året? Udover at få fravær. Men man vil veil ikke få problemer med at få lov til at komme op til eksamen? -
søger en analyse af den fede mand
Forumindlæghej jeg skal til eksamen om ca 1 måneden jeg ville gerne have hjælp med at af analyser den her tekst jeg skal bare vide temaet, point of no return og klimaks mest point of no return og klimaks plzzzzzzz hjælp mig MANGE MANGE TAK PÅ FORHÅND -
PLAGIAT
ForumindlægHej, Hvis man til en skriftlig eksamen har brugt 3 linjer som ikke tilhøre en selv får man så plagiat? Jeg har selv skrevet 4 sider men lige de 3 linjer er taget. Er det noget med en opgaven skal være plagieret en hvis procent eller er det direkte plagiat ved en enkel sætning. -
Blærerøvs sætninger
ForumindlægHey, så er det i morgen det sker.Engelsk skr. eksamen, så jeg leder lidt efter nogle fede sætninger eller ord som er gode til at indlede analyser o.l. Bare sådan noget som lyder klogt:-)BAre fyr løs af alle de fede ord/sætninger I kan. -
Har i nogensinde haft behov for at bruge Formelsamlingen til problemløsning?
ForumindlægJa, personligt synes jeg aldrig rigtigt at jeg har kunne bruge den til noget, hvad med jer? Har eksamen i morgen i problemløsning, og kunne godt tænke mig at høre, om der er nogle gode råd eller erfaringer fra jer andre. -
Hvad gør i?
ForumindlægHej Jeg er igang med min synopsis, og jeg vil bare lige høre jer ad, om i er "færdige" med opgaven før i skriver synopsisen, eller skriver i bare nogle del-konklutioner, som i regner med at gå mere i dybden med inden eksamen? -
Bachelor i fysik
ForumindlægEr der nogen, der ved, hvorledes at bacheloreksamen på Århus Universitet foregår? Nogle siger man skal forsvarer sin opgave ved en regulær mundtlig eksamen. Andre siger at den skriftlige opgave, er det eneste der skal beståes. -
vækstmodeller
Forumindlæghej.der er et spørgsmål som handler om vækstmodeller til eksamen med budgangspunkt i lineare,potens og eksponentiel. Kan ikke rigtigt finde ud af hvad jeg skal komme ind på udover diverse beviser(for a i de 3 forskellig funktioner) bestemelse af forskrift og regression. Hva mener i? mvh. -
Hvor lang tid?
ForumindlægHey... Nu nærmer tysk eksamen sig snart, og vil meget gerne høre hvor lang tid man egentlig er inde og snakke med lærerne, inden man får karakteren, for lærerne skal vel også have lidt tid til at snakke sammen:) -
230 volt?
ForumindlægHejI min fysik bog står der at der er 220 volt i en alm. stikkontakt. Men andre steder har jeg hørt og læst det er 230 volt.Hvad skal jeg tro?Og hvad skal jeg sige til min eksamen i morgen?Hilsen Frederik -
FUR Erhverscase
ForumindlægHej derude. Sidder er forberede mig til min eksamen, og vil gerne undersøge hvad den optimale pris vil være for øllen. Et problem er bare at jeg ikke kan finde de variable omkostninger, så hvis nogen har et råd til hvor jeg skal kigge, vil jeg meget gerne have lidt hjælp til dette? MVH Martin -
Analysemodel til old-tekster :)
ForumindlægTil alle hårdt arbejdende studerende. Her er en lille analysemodel til tekster i old, som er guld værd til eksamen. Håber, at I kan bruge den. Held og lykke herfra.. Vedhæftet link..www.viby-gym.dk/bp/analyse_skema.htm
