Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 16721 til 16740 af 77388
-
SPØRGSMÅL om gennemsnittet :)
ForumindlægHey.... Mit gennemsnit er pt. 8,3.... Har to eksamener tilbage hvor jeg i den sidste er sikker på i hvert fald 10. Min næstsidste eksamen håber jeg ikke vil ligge under 9...hvis mine skr. også alle er på mindst 9, kommer mit gennemsnit ikke ned under 8 vel? -
HJÆÆÆLP!!
ForumindlægHej folk. jeg fik aldrig et svar på mit indlæg, så nu prøver jeg igen! Jeg skal op til kemi eksamen næste uge. 0-B niveau. Jeg tænkte på, om det er muligt at tage sådan en reeksamen eller hvad det nu er, hvis man dumper? Og hvornår kan man komme op igen? Er det samme pensum man kommer op i, og h... -
Kemi på A-niveau?
ForumindlægHej alle, Det forholder sig sådan, at jeg inden december skal have besluttet, hvorvidt jeg vil hæve et fag eller vælge et nyt valgfag i 3. g. Min nuværende linje lyder: Biotek A, Matematik A og fysik B. Indtil nu har jeg været fast bestemt på at hæve kemi til A-niveau, da biotek teknisk set kun... -
Cph west ishøj
ForumindlægHej! :) Jeg går i 9 klasse, og skal til at vælge om jeg vil gå i gymnasiet/stx eller 10. klasse. Jeg har spurgt rundt omkring, om 10 klasse var godt, og alle dem som jeg har spurgt syntes at 10. klasse var spild. Så jeg er meget forvirret, og jeg vil virkelig gerne ind på gymnasiet. Mit genne... -
endelige Karaktersnit ganges med?
ForumindlægHvilket tal ganges ens endelige karaktersnit med hvis man vælger at søge ind på uddannelse inden for 2 år? Har også hørt at man kan gange sit snit med et højrere tal hvis man har 5 fag A-niveau? -
Droppe ud eller smidt ud ?
ForumindlægEr det bedst at droppe ud af gymnasiet inden de mundtlige eksamer eller at blive smidt ud ? Kan man evt. tage Hf efter sommer uden en 10.klasse ? på forhånd tak : Anna -
hjælp
ForumindlægOpgave 9 En funktion f er bestemt ved f (x) 3x 24x 48x ?? 3 ?? 2 ?? . a) Bestem den stamfunktion til f , hvis graf går gennem punktet P(4,60) . Opgave 10 I tabellen nedenfor ses resultatfordelingen for en klasse A i en multiple choice test. Antal rigtige 3 6 10 12 13 15 16 17 20 Antal elever 1 2... -
:( Hvor meget betyder de afsluttende C fag i 1.g?
ForumindlægHej.. Har haft en skidt dag... Hvor meget betyder årskarakterene i 1g, altså de fag jeg har afsluttet, C-fagene..? Har lige logget på lectio og set følgende: 9;9;Karaktere på eksamensbevis9;9; Matematik C mdt 00 Matematik C skr 00 Fysik C 00 Biologi C 00 Samfunds... -
Hjælp
ForumindlægHej Witczak Jeg har altså brug for din hjælp, da jeg skal til exam i tysk. Jeg har ikke forstand på hvordan og hvor man bruger, den bestemte artikel: der, die, das die, den die o.s.v. Og ved hellere ikke hvordan og hvor jeg skal bruge den ubestemte artikel: ein,eine,ein,einen o.s.v. Håber du vil ... -
Nogen der gerne vil rette en stil (-: ?
ForumindlægJa overskriften siger sig selv. Kan sagtens sende den på torsdag eller fredag, da den først skal afleveres søndag. Så håber nogen af jer er villige til at rette den (-: Skriv bare her. og det er en dansk stil. Hav en rigtig god aften (-; -
adgang til gymnasiet ?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg ville bare gerne spørge om, om man kan blive optaget på et gymnasium selvom man har et gennemsnit på 6. For jeg har høret at de fleste gymnasier helst vil have elever med et gennemsnit på 7. -
Finansøkonom
ForumindlægKan man læse til finansøkonom hvis man har fået 00 i skriftlig matematik og 02 i mundtlig? -
Er der en som er expert i math???
ForumindlægLeder efter en som kan hjælpe med mit mat ?? -
Kemi - gennemgang af rapport
ForumindlægJeg har nu skrevet en fysikrapport færdig, og jeg ville høre om nogen havde tid til lige at se på den?(overfladisk) Hvis en eller anden venlig sjæl har tid og lyst, kan I skrive jeres mail, så sender jeg den :) På forhånd tak :) -
HJÆLP
ForumindlægMit selvvalgt matematik projekt: er der en Kan se om det er en god opgave? eller om hvor meget der mangler at lave på ? REJSEN TIL EGYPTEN Priser på rejsen til Egypten: (Procentsammenligninger) Vurderinger i forhold til grupperabat og tidspunkter mv: Penge på rejsen: Valuta: opstil funktionsfors... -
Er dette ordsprog korrekt?
ForumindlægJeg sidder og sysler med mine halvrustne latinske gloser og er i tvivl om følgende af senecas ordsprog:nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae (fuit).Kan jeg udelade fuit uden at få smæk?I mit hoved giver det mening uden, men helt sikker er jeg ikke...mvh Hella -
Hvad skal man have i karakter
ForumindlægHvad skal man have i karaktergennemsnit for at komme ind på et gymnasium? -
Politik og samfund i forandring 2
ForumindlægHej,Jeg har desperat brug for noter til Goul Andersens 9;Politik og samfund i forandring, bind 29;.Jeg vil være dig taknemlig, hvis du uploader dine noter senest lørdag. Du er også velkommen til at sende dem til mig på mailen.Tak! -
en lille prøve
ForumindlægHej, jeg er lige begyndt på gym. Og min mat lærer sagde at han ville lige tage et prøve for at se hvor vi ligger hen. jeg ville lige spørger jer om hvad for nogen spørgsmål tror i han kan finde på at spørger? Håber i kan hjælpe.. Jeg håber på at i allesammen har haft en rigtig god sommerferie..:) -
Beregne den forventede
ForumindlægHejsa, vil I hjælpe mig med at hvordan man beregner den forventede karakter fordeling. Opgaven er vedhæftet som et billede.
