Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 16761 til 16780 af 41309
-
De fleste aminosyrer dannes på baggrund af mere end 1 triplet?
ForumindlægSom overskriften lyder (fra en biologi bog). Men jeg synes kun jeg ser 3 nukleotider (=1 triplet) ud fra de enkelte aminosyrer? -
Hvor eksperimenteres der med gensplejsning?
ForumindlægHej allesammen, jeg er igang med en biologi opgave, og ville gerne spørge jer, hvilke områder der eksperimenteres med gensplejsning? På forhånd tak :) -
Det fænotypiske udspaltningsforhold
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med at skrive en Biologi rapport op udspaltningsforhold. Jeg mangler meget kraftigt en definition af det fænotypiske udspaltningsforhold. Er der nogen der kan hjælpe mig? -
Syltning af fødevarer
ForumindlægHej Jeg har problemer med at svare på dette spørgsmål til min biologi rapport om osmose: - Hvorfor kan fødevarer holde sig, når de syltes eller saltes? Tak på forhånd -
SRO Eksempel
ForumindlægHej. Jeg sidder og skriver min SRO i Biologi og Kemi, så ville lige høre om der var nogle der havde eksempler jeg måske kunne få? :) -
Dyrecellen?
ForumindlægHej anonymme menneske¨¨ Jeg er igang med en biologi rapport, og har brug for hjælp om dyrecellen. sårn hel konkret "hvad er dyrecellen?" -
Måling af LC50
ForumindlægHej allesammen Er ved at lave en biologi aflevering og er simpelthen gået i stå! - Hvordan finder man LC50 og NOEC for giftstoffer? Hilsen Sofie -
hjælp til synopsis
Forumindlægjeg har lavet en synopsis og jeg skal op på mandag. jeg har om BOTOX og har valgt Biologi og Psykologi, har metoder og case i psyko men mangler bio-metoder:( Hjælp Hjælp Hjælp! -
HJÆLP! Nervesignal-.-'
ForumindlægJeg har fået en biologi opgave (B-niveau) der lyder: Gør rede for: Nervesignalets overførsel og progression Er der nogen der kan hjælpe med det? -
Plantecelle
ForumindlægHej Allesammen! Jeg har en biologi opgave, og har virkelig brug for at vide hvad der kan skade en plantecelle. Skal helst have svar idag, tak! Tak på forhånd :) -
GMO og etik
ForumindlægHej jeg skal skrive om brugen af CRISPR på afgrøder, og tænkte om nogle havde et par ideer til en problemstilling. Skal skrive i fagene dansk og biologi. -
Hvilken funktion har galde?
ForumindlægHej, jeg er igang med biologi. Jeg har søgt på nettet, og kan ikke finde ud af hvilken funktion galde har. Tak på forhånd. :-) -
HJÆLP
ForumindlægHEY! jeg skal lyn hurtigt bruge en biologi-rapport om marguritteblad! til imorgen! hvis nogen har en rapport om det, og gad sende den, ville du være det bedste! -
Inspiration til SRP
ForumindlægHej:) Jeg skal meget snart have valgt emne til SRP. De to fag er Biologi og Psykolog. men jeg vil høre om i har nogle idéer til hvad jeg kan skrive om ? -
Skovfyr og fyrretræ
ForumindlægJeg er i gang med en lille opgave i biologi... Men der er noget der undrer mig. Hvad er forskellen mellem fyrretræ og skovfyr. Er skovfyr en art af fyrretræ?? -
SRP hjælp
ForumindlægHej SP. Jeg skal snart skrive SRP med fagene biologi og psykologi. Men har I nogle ideer til hvad jeg kan skrive om ? :) -
Fra c-b
ForumindlægKan jeg godt få biologi b niveau i 3g, når jeg har haft det på c niveau i 1g og afsluttet det :D? -
Planters spiring
ForumindlægHej jeg er igang med at lave en biologi rapport, jeg er dsv gået i stå. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare planteers spiring :-) -
Kan man blive biologilærer hvis man har taget en HHX uddannelse?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg sad og tænkte på om det var muligt at blive biologilærer selvom man ikke har haft biologi som fag ud over det obligatoriske som man havde i folkeskolen? -
Pectinase
ForumindlægSidder lige med en biologi report og er i tvivl om følgende spørgsmål: Hvilken enzymgruppe hører pectinase under? på forhånd tak
