Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 16761 til 16780 af 52987
-
Newtons 3 love og impuls - Video 12 - Afstemningen er afsluttet
ForumindlægVideoen er lavet af Mads Korfitz Mortensen og Søren Vinther. Stem på denne video ved at sende VIDEO 12 til 1220 (det koster 1 kr. + alm SMS-takst) Dette er en af videoerne i konkurrencen om billetter til Roskilde Festival 2009. Se alle videoer i konkurrencen her. -
Michaeliskonstanten
ForumindlægHej! Jeg læste lige i et forum indlæg, at Michaelis konstanten Km, ikke er afhængig af temperaturen, idet den også kan udtrykkes ved et forhold mellem re hastighedskonstanter. Men hastighedskonstanter er jo afhæninge af temperaturen, hvorforer Km så ikke? Bevares forholdet eller hvad? jeg har udf... -
Hvorfor fryser vand oppefra?
ForumindlægJeg har en fysik-opgave, hvor jeg er gået i stå! Den har indtil nu handlet om hvorledes vands densitet afhænger af temperaturen, og jeg har lavet nogle forsøg og lavet en graf osv. men så kommer bundspørgsmålet: "Rent vand har sin største densitet ved en temperatur på 3,8*C. Brug denne simp... -
hitlers udenrigspolitik
ForumindlægNogen der kan forklare mig den, med egne ord, bare kort.. -
komplekse tal
ForumindlægHej Jeg er ved, at skrive sso om komplekse tal. Hertil har jeg fået til opgave, at løse nogle 2.gradsligninger, det mener jeg, at jeg har godt styr på, men det kunne være dejligt, hvis jeg på en måde kunne tjekke mine resultater. Så mit spørgsmål lyder: Kan man på en eller anden måde tjekke sine... -
film åbner ikkke ?
Forumindlæghej ville lige høre vil gerne se film enten på surfthechannel eller sidereel.com, men den åbner ikke, er det bare på min pc eller også jeres. Fx vil jeg meget gerne se gossip girl eller one tree hill, men den åbner bare ikke hvorfor? -
organisk kemi
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der lige kan hjælpe med denne opgave. er ikke siker på navngivningen, men jeg har H3CO(methylether sidder para på)-phenyl-CO-benzyl (eller methylphenyl)-> H3CO(-ll-)-phenyl-CO-CH(ethylgruppe)-phenyl og så skal jeg svare på hvilken reagenser der er brugt til synt... -
Motiverende ansøgning- kvote 2
ForumindlægHej. Jeg vil lige høre om I vil rette min motiverende ansøgning som bioanalytikere evt. for fejl og måske hjælpe med at finde den røde tråd. Det skal lige siges, at jeg vil studere i Odense og der er adgangskovient højere end de andre steder, så hvis I kunne smide nogle guldkorn, VIL DET VÆRE EN... -
Respiration det omvendte af fotosyntese. Hvorfor?
ForumindlægHej Alle. Jeg har læst mig frem til at Respiration er det omvendte af fotosyntesen. Men hvordan kan det være? -
hvad er niveau??
Forumindlæghey. hvor meget er et niveau i gymnasiet??? altså fx. matematik på a-niveau. i stedet for b-niveau. er det noget med timer at gøre eller?? er fysik på aniveau lige så meget som biologi på a-niveau?? bare et ex. -
Samme indlæg
ForumindlægUndskyld, dette indlæg igen ... Men jeg kan simpelthen ikke komme videre, opgaven skal afleveres efter ferien, det er bare kort skrevet hvad jeg har fundet frem til. De første 100 mio. år af Jordens dannelse, blev Jorden konstant bombaderet af kometer, de ramte jordoverfladen, og der kom et højt... -
isolering af c
ForumindlægHejsa er der nogen som kan hjælpe mig med at isolere c i følgende: a^2 = b^2 + c^2 – 2bc * cos(A) - Rexden1 -
Hvilke intensiteter findes i England ? En som kan hjælpe mig med at finde informationer om det vigtigt kan KK rigtigt finde :-(
ForumindlægPlease en der kan hjælle -
Hvad skal jeg lave.?!
Forumindlægmit snit er 7.2 ville gerne ind på KU jura, nu står jeg uden standby plads og skal lave noget i et år før jeg kan søge igen, tror jeg søger kvote 2, men er der nogen der har forslag til hvad jeg kan lave som vil øge mine chancer på kvote 2 som fx militæret, ? -
Ethanol + NaHCO3
ForumindlægHjælp! Hvad kommer efter pilen? -
Navngivning af organiske forbindelser
ForumindlægHej med Jer, Er der nogen, som kender nogle gode engelske/danske hjemmesider til træning i at navngive organiske forbindelser/molekyler??? -
en sætning
ForumindlægLiebe klingt in der Theorie einfach , aber es ist in der Wirklichkeit oft eine schwere Arbeit. Er den her grammatisk korrekt? -
Kvadrat
ForumindlægHejsa..:) Hvordan beregner man kvadratens areal? diagonalen er 36 meter. På forhånd tak. -
thermodynamiske data... blabla
Forumindlæghva står delta Hf^0 for? delta Gf^0 for? S^0 for? håber I kan tyde det.... -
Hvor længe holder Apple
ForumindlægHej allesammen. Jeg ville høre om der var nogle af der vidste hvor længe en apple computer holder. Jeg er ved at være rimelig træt af at skulle købe en ny computer ca. hvert 1½ år. Og det gælder HP, Toshiba og andre mærker.
