Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 16761 til 16780 af 18958
-
Oversættelse af 1 SÆTNING.
ForumindlægHey. Har virkelig brug for lidt hjælp til denne sætning Jeg kan ikke finde ud af hvordan denne sætning skal stå på korrekt tysk, plzzz hjælp. Jeg vil på dansk skrive: Jeg syntes min rejse var Sjov, Spændende og udfordrende, fordi vi skulle lave en fremlæggelse om et ikon. ... -
Oversættelse
ForumindlægKan i oversætte denne sætning til tysk? - Moderen knokler for at holde sammen på det hele, og har ingen mål i livet. Datteren kigger på sin mor, og tænker at hun aldrig ville blive som hende. Min egen oversættelse virker nemlig forkert: • Die Mutter schuftet für alles zusammen zu ha... -
hjælp til en lille oversættelse
Forumindlæghej, jeg har problemer med følgende sætning: Sidste uges vasketøj er med som bagage, hurtigtoget er aflyst og bumletoget er forsinket - ja, hvem kender ikke fredagens mange irritationer . Hovedpersonen, der i teksten ikke er en mand af mange ord, rejser hjem, men det virker ikke, som om rejsen fø... -
Lektiehjælp
ForumindlægLektiehjælp i matematik, fysik og kemi tilbydes..! Jeg er en pige på 21 år som udbyder lektiehjælp på gymnasialt niveau. Jeg har selv gået på studenterkurset på Århus Akademi, hvor jeg bl.a. havde højniveau i Tysk, Matematik og Fysik. Derudover er jeg ved at tage Kemi på A-niveau på VUC. Hvis du... -
Lektiehjælp i matematik, fysik og kemi tilbydes..!
ForumindlægLektiehjælp i matematik, fysik og kemi tilbydes..! Jeg er en pige på 21 år som udbyder lektiehjælp på gymnasialt niveau. Jeg har selv gået på studenterkurset på Århus Akademi, hvor jeg bl.a. havde højniveau i Tysk, Matematik og Fysik. Derudover er jeg ved at tage Kemi på A-niveau på VUC. Hvis d... -
Lektiehjælp i matematik, fysik og kemi tilbydes..!
ForumindlægLektiehjælp i matematik, fysik og kemi tilbydes..! Jeg er en pige på 21 år som udbyder lektiehjælp på gymnasialt niveau. Jeg har selv gået på studenterkurset på Århus Akademi, hvor jeg bl.a. havde højniveau i Tysk, Matematik og Fysik. Derudover er jeg ved at tage Kemi på A-niveau på VUC. Hvis d... -
Lektiehjælp i matematik, fysik og kemi tilbydes..!
ForumindlægLektiehjælp i matematik, fysik og kemi tilbydes..! Jeg er en pige på 21 år som udbyder lektiehjælp på gymnasialt niveau. Jeg har selv gået på studenterkurset på Århus Akademi, hvor jeg bl.a. havde højniveau i Tysk, Matematik og Fysik. Derudover er jeg ved at tage Kemi på A-niveau på VUC. Hvis d... -
Krigspropaganda under Første Verdenskrig?
ForumindlægHej Alle. Jeg skal i (møg) AT skrive om den britiske krigspropganda under Første Verdenskrig, men har inderligt brug for hjælp til at finde et rigtig godt eks. på fx en tale, et digt, en sang, m.m. som netop udtrykker en klar krigsproganda imod fjenden (tyskerne) og for at få de engelske mænd til... -
Hvilke syn på jøderne kom til udtryk i tiden op til og under 2. verdenskrig? 2. Hvilke etiske holdninger kom til udtryk i nazismen? 3. Hvilke konsekvenser fi...
Forumindlæg1.Hvilke syn på jøderne kom til udtryk i tiden op til og under 2. verdenskrig? 2. Hvilke etiske holdninger kom til udtryk i nazismen? 3. Hvilke konsekvenser fik nazismens jødesyn, og hvilken etik lå bag holocaust? 4. Er nazismens syn på jøderne forsvundet i dag i tysk samfund? jeg ... -
Eksamener 2013
ForumindlægHej Jeg skriver fordi jeg er lidt i tvivl om hvor mange eksamener jeg skal op til i 3.g. Jeg var oppe i mediefag mundtligt i 1.g. Jeg var oppe i tysk B mundtlig og engelsk B skriftlig i 2.g. Dvs. 3 eksamener indtil videre. jeg har allerede fundet ud af at jeg skal op til matematik A skriftl... -
HJÆLP til spørgsmål...
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe mig med at svare på 2 soørgsmål, som jeg er gået i stå med. Det er et eventyr som hedder Rdhætte på tysk: Jeg forstår godt spørgsmålene, men kan bare ikke svarer på dem: jeg har lavet et aktantmodel af Rødhætte: 1. Was ist die Moral hier? 2. Warum gibt es einen alterna... -
Hjælp til spørgsmål...
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe mig med at svare på 2 soørgsmål, som jeg er gået i stå med. Det er et eventyr som hedder Rdhætte på tysk: Jeg forstår godt spørgsmålene, men kan bare ikke svarer på dem: jeg har lavet et aktantmodel af Rødhætte: 1. Was ist die Moral hier? 2. Warum gibt es einen alterna... -
Hjælp til spørgsmål...
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe mig med at svare på 2 soørgsmål, som jeg er gået i stå med. Det er et eventyr som hedder Rdhætte på tysk: Jeg forstår godt spørgsmålene, men kan bare ikke svarer på dem: jeg har lavet et aktantmodel af Rødhætte: 1. Was ist die Moral hier? 2. Warum gibt es einen alterna... -
Porblem med en sætning...
ForumindlægHej. Jeg har et problem, som jeg håber nogen kan hjælpe mig med. jeg er gået i stå med en sætning, som jeg ikke kan oversætte fra dansk til tysk. "Som man kan se på aktantmodellen, er moderen giveren, fordi hun er pigens mor, og beder hende om at give kurven til bedstemoderen. På den måde... -
Hjælp til spørgsmål...
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe mig med at svare på 2 soørgsmål, som jeg er gået i stå med. Det er et eventyr som hedder Rdhætte på tysk: Jeg forstår godt spørgsmålene, men kan bare ikke svarer på dem: jeg har lavet et aktantmodel af Rødhætte: 1. Was ist die Moral hier? 2. Warum gibt es einen alterna... -
Jeg har virkelig brug for hjælp...
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe mig med at svare på 2 soørgsmål, som jeg er gået i stå med. Det er et eventyr som hedder Rdhætte på tysk: Jeg forstår godt spørgsmålene, men kan bare ikke svarer på dem: jeg har lavet et aktantmodel af Rødhætte: 1. Was ist die Moral hier? 2. Warum gibt es einen alterna... -
Jeg har brug for hjælp...
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe mig med at svare på 2 soørgsmål, som jeg er gået i stå med. Det er et eventyr som hedder Rdhætte på tysk: Jeg forstår godt spørgsmålene, men kan bare ikke svarer på dem: jeg har lavet et aktantmodel af Rødhætte: 1. Was ist die Moral hier? 2. Warum gibt es einen alterna... -
Har brug for hjælp...
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe mig med at svare på 2 soørgsmål, som jeg er gået i stå med. Det er et eventyr som hedder Rdhætte på tysk: Jeg forstår godt spørgsmålene, men kan bare ikke svarer på dem: jeg har lavet et aktantmodel af Rødhætte: 1. Was ist die Moral hier? 2. Warum gibt es einen alterna... -
Akut hjælp med spørgsmål...
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe mig med at svare på 2 soørgsmål, som jeg er gået i stå med. Det er et eventyr som hedder Rdhætte på tysk: Jeg forstår godt spørgsmålene, men kan bare ikke svarer på dem: jeg har lavet et aktantmodel af Rødhætte: 1. Was ist die Moral hier? 2. Warum gibt es einen alterna... -
Hjælp til Nachts joseph von eichendorff HASTER!
ForumindlægHej kloge hoveder :) Jeg skal analysere dette digt: http://www.versalia.de/archiv/von_Eichendorff/Nachts.54.html og opgaven lyder på: Analysen skal indeholde en gennemgang af de typisk romantiske træk i digtet - samt en besvarelse af spørgsmålene: Hvad handler digtet om? Hvor befinder det lyriske...
