Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 16801 til 16820 af 321608
-
(Lille rettelse) hjælp det haster!!
ForumindlægDet moderne gennembrud: Naturalismen er en måde at se verden på, der havde vind i sejlene i den sidste halvdel af 1800 – tallet, men som har sat dybe spor i vores forhold til verden omkring os og os selv som mennesker. Vores videnskabsmand Charles Darwin tog afstand fra kristendommen og ska... -
* Kort rettel af Naturalismen
ForumindlægDet moderne gennembrud: Naturalismen er en måde at se verden på, der havde vind i sejlene i den sidste halvdel af 1800 – tallet, men som har sat dybe spor i vores forhold til verden omkring os og os selv som mennesker. Vores videnskabsmand Charles Darwin tog afstand fra kristendommen og ska... -
Summen af et kvadrattal og et kubiktal er 100
ForumindlægHej :) Jeg sidder med en opgave som jeg ikke kan finde ud af, er der nogle der måske kan hjælpe mig? :) Opgaven lyder: Summen af et kvadrattal og et kubiktal er 100 Find tallene På forhånd tak :) -
indholdet af de 15-20 sider
ForumindlægHej mennesker :) Jeg er lidt i tvivl om hvad de 15-20 sider indeholder. Er det Indledning, abstract og selve opgaven? er det i alt? eller er det en helt tredje ting? -
referat, kig, kig.
Forumindlæghej søde mennesker, står i den uheldige situation at jeg mangler et referat af bogen "det forsømte forår" er der nogen der har et? -
Platons holdning til døden?
ForumindlægHej Jeg kom lige til at tænke over; hvad mener Platon egentligt der sker med mennesket efter døden? kommer det i Hades eller? -
optaget på ungdomsuddannelse??
ForumindlægHejsa, er der egentlig nogle der ved hvor mange mennesker der bliver sorteret fra, og muligvis et link til en hjemmeside hvis i kender en? vil gerne lige kende min situation.. -
Alger ved kyster
ForumindlægNogen der ved hvorfor der er større mængder af alger ved kyster, har det noget med mennesker at gøre? -
Annuitets opsparing(hjælp haster)
Forumindlæghej jeg skal til eksamen snart men jeg har nogen problemer med beregningen. formlen hedder A = b * (1+r)^n-1 / r b = terminsbetaling r = rente fod n = antal terminer A = efter sidste indbetaling jeg sætter de her tal ind, samme tal som mit lære har beregnet A = 2000*(1+0.09)^14-1/0.09 probleme... -
Gode råd til FSA
ForumindlægHej nørder! Jeg skal op til FSA i fysik på mandag, og jeg ville spørge om i havde nogen gode råd til hvad man kan eller skal gøre, og hvad man ikke skal eller må gøre? I må også gerne dele jeres oplevelser, hvis det er :)? -
projektopgave i de naturfaglige fag, fysik og kemi, biologi og geografi
Forumindlæghej, min ven og jeg er igang med en projekt opgave, og kunne godt bruge en som havde erfaring med kraft. en som kunne besvare følgene spørsmål. - hvordan oprsår kraft - hvordan behandler man det hvis nogle af jer har lavet en fremlæggelse eller andet lign, så vil jeg spørge om i kan vedhæfte ... -
Skal jeg skide i bukserne?
ForumindlægJeg er pisse nervøs, og jeg har det med at skide i bukserne når det går for sig under eksamineringen. Har du en ide? Ble hjælper ikke.. MVH den håbefulde -
Skriftlige karakterer...
ForumindlægDe skriftlige karakterer er blevet offentliggjort nu... For mit vedkommende er det blevet til: 6 i dansk 9 i engelsk 9 i matematik og 11 i tysk Så...trods dansk-karakteren er jeg ganske tilfreds...og overvældet over min tysk-karakter! Hvordan er det gået med i andre? -
Christian 8
ForumindlægHej, Christian 8 volder problemer. håber på hjælp. :) Han syn på Gud, Staten og hans egen position? På forhånd tak. Er helt lost. -
Multikulturelt samfund
ForumindlægHvad er jeres mening om et multikulturelt samfund? -
Analysemodel til roman.?
Forumindlæghej, jeg er igang med at læse en roman og den skal vi analysere når vi er færdige, men jeg har ikke rigtigt styr på det med analyse osv. så tænkte på om der var nogen der kunne komme med en god overskuelig en til mig.? på forhånd tak :D -
Vilkårligt?
ForumindlægHvad betyder det når der står at en vektor (v,m,k) tilhører vilkårlige tal i R -
Hjælp, til forkorte brøk
ForumindlægHej, er der nogen af jer der kan forkorte en brøk. Jeg kan kun forkorte de brøker der er til og overskue, såsom 18/24 eller 8/20 - Fordi jeg bruger en formel hvor jeg dividere med 2 for både tæller og nævner! Og hvis det bliver til et komma-tal, kan jeg ikke opgaven. Så nederen. - Har i an... -
grammar
ForumindlægJeg har fået en opgave hvor jeg skal oversætte bl.a disse tre sætninger med fokus på there is/there are -Der er en dreng og en pige ved fordøren (front door) -Der er meget mad på bordet -Der er mange mennesker i salen(hall) Her er mine bud: - There are a boy and a girl at the front door -Th... -
Lektiehjælp søges
ForumindlægJeg søger lektiehjælp til en pige i 6 kl og en dreng i 7 kl. Det skal ske hos os, som er på frederiksberg og det er 2 timer om ugen, måske mere. VH Henriette
