Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 16821 til 16840 af 102572
  • Kvadratsætninger eksempler?

    Forumindlæg
    Hej igen Jeg forbereder mig til min skriftlige årsprøve i matematik, og vil meget gerne løse nogle eksempler, hvis nogle gidder at skive én eller flere?
  • FSA 2013 - hvordan gik det?

    Forumindlæg
    Hej! ;) Så har man lige været oppe i Dansk Skriftlig Fremstilling. Jeg valgte nr 4, Hvad med jer? Skal I op i Matematik eller Geografi? Hvordan gik det? :)
  • point/karekter

    Forumindlæg
    Er der nogle der ved, hvordan pointfordelingen til karakterene kommer til at være for den skriftlige HTX-matematik A eksamen? Vil den være ligesom de sidste år? EDIT: hov, jeg mente karakter i titlen
  • GSK eksamensbevis?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg var oppe i skriftlig Matematik sidste onsdag. Har i nogen ide om hvor længe der går før man for sin GSK eksamensbevis, så man kan skynde sig og få det sendt afsted til uni!
  • NSPIRE

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til skriftlig matematik på torsdag. Og jeg tænkte på om der er nogen herinde der har et dokument der viser hvordan man eventuelt løser opgaver med nspire eller bl.a. wordmat. Tak på forhånd
  • Vigtigt spørgsmål!!

    Forumindlæg
    Hej, Hvordan bliver man vurderet på den skriftlige eksamen: matematik b? Altså får man 10 , hvis hele opgaven er rigtig, eller kan man få 10 point for hvert delspørgsmål? Er lidt i tvivl? ??
  • Forberedelse til terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, Jeg skal snart op til terminsprøve i 9. klasse. Kan i give mig gode råd til hvad jeg skal gøre. Jeg skal op i Dansk og Matematik, skriftlig. Jo flere svar der er, jo bedre bliver det for mig ;-) haha.
  • Hjælp eksamen i morgen

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til eksamen i skriftlig matematik i morgen og er ved at øve mig på nogle tidligerer opgaver uden hjælpemidler. Er der en som kan forklarer mig hvordan denne ligning løses?
  • Thukydid

    Forumindlæg
    Hej..Er der nogen der har nogle noter til Perikles' Forsvarstale af Thukydid?Vil værdsætte enhver hjælp
  • the sniper

    Forumindlæg
    er der nogle, som har nogle gode noter til the sniper`? vil være en stor hjælp:) takker
  • Tirsdag nat - Helle Helle

    Forumindlæg
    Nogle der har noter til tirsdag nat af helle helle? Kan ikke komme i gang :-(
  • HHX-fagpakke = God supplering?

    Forumindlæg
    Hej med jer allesammen. Jeg sidder her, og skal supplere med lidt forskelligt, til min gymnasielle eksamen, så jeg kan komme ind på CBS til næste år (altså, 2008). Jeg kom ikke ud med det allerbedste snit fra gymnasiet, da det ikke helt var noget for mig, og jeg nok burde have valgt HHX istedet...
  • rettelse af 3 sætninger

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg håber der er nogen, som vil rette 3 sætninger for mig. Each person has a place in the world, even though it might be difficult for some people to find. Some people are so lucky so that they do not need to search for their place, because they already know, where they belong, but t...
  • Sted med prøver uden hjælpemidler?

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg leder efter en hjemmeside, hvor jeg kan finde opgavesættene til skriftlig matematik fra alle de forrige år. Fx matematik A - December 2013. Ved i hvor jeg kan finde dem? MVH.
  • Hasteeer

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til skriftlig matematik eksamen imorgen. Jeg har brug for en "matematik ordbog" altså forklaringer på nogle matematiske begreber, som jeg kan få brug for til eksamen. Kan i jælpe mig please:)
  • Skal jeg gå om?

    Forumindlæg
    Jeg skal til afgangseksamen i skriftlig matematik i morgen. Jeg er ekstremt dårlig til matematik og frygter lidt at jeg dumper. Hvis det sker, skal jeg så gå om? Skal man tage prøven igen? Eller trækker det bare ned i ens gennemsnit? På forhånd tak.
  • Hvad kræver det for at få høje karakterer (10 eller 12) i gymnasiet?

    Forumindlæg
    Især indenfor Matematik, Fysik og Kemi (Matematik og Fysik på A-niveau, Kemi på B). Jeg taler både om skriftlige og mundtlige karakterer. Jeg går nuværende i 1g, 2. semester.
  • beregning af karaktergennemsnit?

    Forumindlæg
    Hey Der var på et tidspunkt et link til hvordan man kan regne sit karaktergennemsnit ud. Nogle der stadig ligger inde med det? Og Nogen der ved om årskaraktererne for matematik mdt og skrift. tæller i mit endelige gennemsnit selvom jeg har matematik på a - niveau?
  • Bestået?

    Forumindlæg
    Hej jeg har haft matematik på b niveau i gymnasiumet og afsluttede med 00 mundtlig og skriftlig der gælder for 0.75 hver men jeg har læst det op på b-niveau på gsk hvor jeg fik 02 og 04, er jeg eller er jeg ikke bestået matematik b ?
  • optagelsesprøve

    Forumindlæg
    hejsa Jeg skal desværre snart op til en optagelsesprøve. er der nogen som har været op til en optagelsesprøve? og hvordan var det? Jeg skal op i dansk og engelsk mundligt og fysik/kemi, matematik skriftlig. er meget nervøs! er nemlig ikke særlige god til matematik!!!!