Søgning på: afsætning eksamen 2017. Resultater: 16841 til 16860 af 35510
-
1g dansk opg?
Forumindlæger der ikke nogen der måske har skrevet om vandrehistorier, og som har et forslag til en problemformulering, eller bare et eksempel som man kan se? -
Fuld pensum - idræt (c) og biologi (b) skriftligt?
ForumindlægHej, man kan normalt ikke komme op i idræt (c) og biologi (b) skriftligt, men kan man dette, hvis man skal op i fuld pensum? -
Grundstoffernes dannelse og kredsløb i universet
ForumindlægEn der gider forklare mig grundstoffernes dannelse og kredsløb i universet, efter big bang blev der dannet hydrogen og helium, hva med resten. Jeg har læst at der sker en processer, men jeg forstår det ikke helt hvordan de her forskellige processer sker. -
hjælp tysk
Forumindlæger der nogen der har abhauen war mein hilferuf? -
FYSIK HØJT NIVEAU 2008
ForumindlægHej Er der nogel der har eksamenssættet maj-juni 2008, med besvarelser ?? Så er jeg meget intresseret i at få det .. Da det ikke er alle sæt vi har lavet i skolen, og jeg gerne vil have alle opgaverne med til skriftligeksemen som hjælpe midler. Ville jeg være meget taknemlig for . -
Læge, men samfundsvidenskablig linje?
ForumindlægHej. Jeg har på det seneste virkelig gået og haft en drøm om at blive læge, problemet er bare at jeg går på en samfundsvidenskabelige linje, med engelsk A, samf, B, bio B... Jeg har dog hævet matematik på B, mens jeg skal have fysik på C-niveau i 3g,(obligatorisk) og så overvejer jeg at vælge kem... -
Ang. den mundtlige franskeksamen.
ForumindlægJeg er en af de "heldige", der skal op i fransk til studentereksamen.Jeg vil bare høre, om der er nogen der har prøvet det, og om det er så slemt som jeg gør det til.Jeg kan slet ikke se at der er nok til i forberedelsen til at kunne nå det man skal!Og hvor lang tid skal man egentlig re... -
Det nationalsocialistiske arbejderpartis program...?
Forumindlæghvad går Det nationalsocialistiske arbejderpartis program ud på..? hvad er det egentlig for noget og hvad blev den brugt til...? osv... fatter ikke en meter, der er en række punkter og intet andet.!!!!Håber at der er nogle kvikke hoveder der kan hjælpe den mindre kvikke....!!!!PÅ forhånd takGorilla -
ANGST!
Forumindlæghej folkens.. jeg skal op i mundtlig engelsk her på fredag.. Det er kun en årsprøve.. Jeg ahder engelsk og kan slet ikk finde ud af det! betyder det meget hvisj eg ikke dukker op? for en fra min klasse han er helelr ikk dukket op til to årsprøver indtil videre.. betyder det meget årsprøve? seriøs... -
Ligning
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at løse følgende trigiometriske ligning:-cos(x)+1,5=0,3x^2-0,5med hensyn til x... -
Dele sabbatår op i universitets sommerferier?
ForumindlægHej, jeg vil gerne holde et sabbatår, men her for nylig blev jeg bange for om et år nu ikke også var rimelig meget tid at bruge på det? Så går der jo et år mere til når jeg er færdig og parat til arbejdsmarket. Jeg snakkede lidt med nogle forskellige folk om det og en af dem sagde til mig at jeg... -
Terminsprøve i Naturfag.. HJÆLP.. : (
ForumindlægSkal Op til mundtlig terminsprøve i Naturfag.. Nogle gode råd om hvordan man klarer det..? Har ingen ide om hvordan det foregår..??? -
iliaden
Forumindlæghej.. er der nogen som ligger inde med nogle noter til iliaden? evt. analyse af delene 1, 3, 6 og 18 eller lign?ville være en stor hjælp.. har en deadline i morgen.. -
Store problemer - Oldtidskundskab
ForumindlægKrise situation - min pc er brudt sammen dagen før eksamen.Sidder i et andet hus, foran en anden pc og skal læse oldtidskundskab, hvilket jeg ikke har fået gjort denne dag.Jeg har ikke tilgang til egne notater, som jeg spenderede gårdsdagen på. 3 års arbejde er væk...Har yderst få notater liggend... -
Det virker ligetil?
ForumindlægNu har jeg læst at næsten alle her har fået 10 i old! er det virkelig så nemt at gå til old? Jeg ligger selv på omkring 9 (det er hvad jeg harr fået i standpunkt og årskarakter + 2 ud af 3 prøver. I den 3 prøve fik jeg 10) -
EKSAMENSSPØRGSMÅL HJÆLP !!!!!!!
ForumindlægHej derude ! Kan i hjælpe mig med disse spørgsmål ? Jeg kan ikke selv finde svaret på dem :/ Hvad sker der med effektiv rente hvis stiftelsesomkostningerne på lånet stiger? Hvad sker der med den effektive rente hvis terminerne ændres fra at være årlige til at være ½ årlige? ... -
NOTER:::!)
Forumindlæghey skal op til old og søger derfor noter er der nogen der har noter kan i sende det til til min mail......jeg taler om noter til tekster som bl.a Odyseen(sang1,9,11), illiaden(sang 1), sokrates forsvarstale osv...På forånd mange gange tak...gorilla -
Studiestartsprøve - Diplomingeniør i bygningsteknik
ForumindlægHej Jeg er optaget på diplomingeniør i bygningsteknik. Det er sådan at man skal gennem en studiestartsprøve. Er der nogle, der kan uddybe og forklar mig, hvad denne prøve helt præcis indebærer? På forhånd tak! -
Overtage kollegieværelse
ForumindlægHvor lang tid overtog I jeres studiebolig inden I startede på uddannelse i august/september? -
Grundskema på uni?
ForumindlægViser grundskemaet hvilke dage man generelt har mødepligt på skolen, eller hvordan? Det eneste der står på skemaet er lokalenumre, men det er slet ikke detaljeret? Synes det er mærkeligt og fatter det ikke. Der kommer vel et andet skema som er mere tydeligt med tiden?
