Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 16841 til 16860 af 35409
-
4 eller 5 A-fag?
ForumindlægHej. Jeg er en pige som går i 2.g og vi skal her imorgen vælge om vi vil hæve et fag eller om vi vil have et ekstra c-fag. Jeg har nu 4 A-fag bestående af: Dansk og Historie (jeg går nemlig på STX) og spansk og matematik. Jeg behøver nemlig derfor ikke at hæve et 5 A-fag da jeg bare kan tage et... -
At læse et fag op
ForumindlægHej, det skal siges, at jeg ikke skal læse et fag op, men jeg spørger af ren nysgerrighed. Hvis man f.eks. skal læse et fag fra 0 til B, altså både C og B, hvor lang tid tager det? Og hvor hvor lang tid tager det at læse fra C til B? -
Optimering af karakter til kvote 2 AAU
ForumindlægJeg kom desværre ikke ind på min drømme uddannelse medicin, derfor starter jeg på idræt på SDU til sommer :-). Imellemtiden havde jeg tænkt mig at forbedre mine karakterer ved supplering. Er der nogle der ved om man kan gå til eksamenen mere end 1 gang? Således at hvis man får 7 første gang, kan ... -
GSK supplering, hjælp!
ForumindlægHej med jer! Jeg var så uheldig, at jeg dumpede tysk B her i sommers. Min lærer var meget ubehagelig og dumpede mig pga, at man ikke må få hjælp til en 24 timers forberedelse. Og det fik jeg altså.. Nu har jeg sådan set "mistet" lysten, fordi han svinede mig til. Jeg har nu ikke opgivet... -
Erfaring med at være selvstuderende??
ForumindlægNogle der har erfaring med at være selvstuderende? (gym.uddannelse)? Jeg har lige været selvstuderende i matematik c HF enkeltfag (det gik rigtig godtjeg fik 2 12 taller ) men er nu selvstuderende i samfundsfag c jeg tænkte på om dette umiddelbart er hårdere/sværere? jeg tænker mere på forkell... -
Nogen gode hjemmesider til matematik?
ForumindlægStår og skal til FS10 i morgen kl. 12.30 i matematik og vi må godt bruge internettet, så tænkte om der lige var nogen der tilfældigvis kendte nogle hjemmesider man kunne få brug for :D Det er jo så kun problemregning ;) På forhånd mange tak! -
STX eksamener
ForumindlægHeej derude Hvor mange eksamener kommer man i alt op i på gymnasiet stx her i 2012 ? -
Hjælp... Det haster....!!
ForumindlægHej. Jeg vil gerne spørge jer om hvis man dumper i et fag i folkeskolens afgangsprøver kan man så godt risikere ikke at blive optaget på det gymnasium man har ansøgt på, selvom man er erklæret egnet???.... Hjælp mig er rigtig bekymret.... PS: Har stadig ikke fået svar om hvilket gymnasie jeg e... -
SSO - Vigtigt spørgsmål
ForumindlægEr der nogle der ved om det er muligt at skrive SSO om? Altså få et 2. forsøg? :) -
Advokat
ForumindlægDaws ALLE ! Nogen der ved eller kender en side, hvoraf der står, hvad én der vil studere jura, skal have i A og B neveau i gymnasium ? Håber i tager det seriøst, og takker på forhånd ! :D -
Hjælp til synopsis!
ForumindlægHej folkens! Har problemer med hvad jeg skal skrive i disse punkter. *Fordybelsesområdets tekster og andre udtryksformer? *Præsentation af prøveoplæggets sammenhæng med fordybelsesområdet? På forhånd mange tak! -
Studieportalen under FSA 2016 - Snyd eller ej?
ForumindlægHej studieportalen jeg skal til FSA 2016 for 9. Klasse i næste uge. I anledning af dette, vil jeg bare spørger om i ved, om det er "lovligt", at bruge Studieportalen.dk under problemregning? På forhånd, tusind tak. -
hormoner / modning af et æg
ForumindlægHormonelle forandringer hos kvinden under ægmodningen? :) og dem der sætter gang i modningen af et æg? -
Iteration, Guilloche-mønstre, Spirographkurver
ForumindlægDa jeg har matematik på a-niveau på htx, er det ikke sikkert der er meget hjælp at hente, men nu prøver jeg. For det første, der skal stå Iteration - og ikke integration. I har sikkert hørt om disse mønstre i overskriften, og i har sikkert set dem, men nok ikke beregnet dem. Det skal jeg til, ... -
MAT a opgaver
ForumindlægHEJsa.. Nogen der kan hjælpe mig med nogle matematik a opgaver i morgen kl 10... Skal fremlægge kl 2... -
Terminsprøve i dansk?
ForumindlægJeg tænkte om der er nogle, der allerede har været oppe i dansk skriftlig fremstilling? Jeg skal nemlig til terminsprøve i dette her på mandag, og ville lige høre om nogen evt. kender til stile-emmerne? -
Problemområde Nødhjælp
ForumindlægNødhjælp til Langtbortistan På grund af tørke er høsten slået fejl i Langtbortistan. Der er derfor brug for store mængder af nødhjælp. Nødhjælpen består af konserves på dåse, der skal pakkes i kasser på paller og transporteres med lastbil i sættevognstrailere. I skal hjælpe med at designe en pa... -
Mat 8 Test
ForumindlægHej jeg skal op til en mat 8 test imorgen.Er der har været op til før. Vil gerne gerne være klar til testen imorgen -
Stress
ForumindlægJeg ville høre om der er nogen som kan give nogle gode guldkorn til følgende spørgsmål: Hvordan kan stress forklares set ud fra det senmoderne samfund? ALT modtages med kyshånd! Tak. -
Bagtale?
ForumindlægSnakker alle lærerer om de enkelte elever på kontoret, kantinen eller andre steder?
