Søgning på: engelsk brev. Resultater: 16841 til 16860 af 25907
  • A speech about The American Dream help me

    Forumindlæg
    hej jeg skal skrive e tale om the american drem men ved ikk hvordan jeg ska begynde..... starte med at sige hvad ..... håber nogen kan hjælpe mig med en start sætning på engelsk hilsen
  • Sjov stil?

    Forumindlæg
    Er der nogen der har skrevet en engelsk stil, der enten er sjov, mærkelig eller underlig.Det ska bare være en lille novelle.Vi skal aflevere den i overmorgen så hvis der er nogen er har lavet sådan en stil, kan i så ikke sende den til min [email protected]å forhånd tak.
  • Ved og med - forklaring på hvorfor?

    Forumindlæg
    Jeg har det svært ved at finde ud af, hvornår man bruger "ved" eller "med" på dansk. Jeg kan ikke finde noget tilsvarende på engelsk. Finder der en regel? Eks.: Han var i gang (med / ved) at reparerer bilen. Pår forhånd mange tak Kawimpy
  • tsunamien i asien

    Forumindlæg
    jeg står og skal skrive en engelsk rapport om ovenstående emne, men jeg mangler noget stof til at kunne æave det rigtige gennembrud i min opgave...Håber at nogle kan hjælpe mig :)
  • 2 sætninger..

    Forumindlæg
    "man stiller ikke sagen på spidsen ved at hævde, at hvis børn overtræder loven, er det forældrene, som er forbrydere, og følgelig er det dem, der skal straffes"Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at oversætte ovenstående, så det giver lidt mening...Nogen der kan hjælpe...det skal oversæ...
  • Stavekontrol

    Forumindlæg
    Hola mis amigosspansk stavekontrol til word 2000???Nogen der ved hvordan man kan få det?Jeg har word 2000 og engelsk+dansk stavekontrol, men altså ikke spansk. Det ligger ikke på cd'en. Con gracias anticipadasMattias
  • "Catcher in the RyE"

    Forumindlæg
    HepHey!I engelsk læser vi "Catcher in the RYe", som på danks hedder forbandede ungdom, eller rugeknuseren. Vi er snart færdige med bogen, og så skal vi komme med en endelig "konklusion". Er der nogen som ligger inde med lidt stof?
  • I need help

    Forumindlæg
    Jeg sidder og er ved at oversætte en dansk tekst til engelsk, og så blev jeg i tvivl om denne sætningBørnene, som tilbringer.... Hvad er det rigtige at skrive? The children that, eller the children who?På forhånd tak :)
  • hjælp til analyse af den indiske ølmarked (Carlsberg)

    Forumindlæg
    jeg er i gang med SRP, hvor jeg bla. skal analysere det indiske ølmarked, med fokus på de kulturelle dimensioner.. min virksomhed er Carlsberg og mine fag er afsætning og engelsk.. nogen der har gode forslag til hvilke modeller jeg kan bruge? på forhånd tak :)
  • Tvivl omkring terminsprøver??

    Forumindlæg
    hej..går i 2.g og skal snart op i terminsprøve i skriftlig naturfag og engelsk..er bare lidt i tvivl..kommer terminsprøve karakterene til at stå i årskarakter??tæller de overhoved med??hvad sker der, hvis man dumper i dem??og til sidst..hvorfor skal man overhoved op i dem?er det en slags forbered...
  • HASTER tryk i Ligevægt

    Forumindlæg
    Skriver en rapport om det interstellare medium men jeg sidder og kan ikke huske hvad det hedder når noget er i ligevægt mht. trykket, altså det som på engelsk hedder pressure equilibrium. Er det hydrostatisk ligevægt eller mekanisk ligevægt , eller noget helt tredje ???? Det haster
  • hjælp til analyse af det Indiske ølmarked (carlsberg)

    Forumindlæg
    jeg er i gang med SRP, hvor jeg bla. skal analysere det indiske ølmarked, med fokus på de kulturelle dimensioner.. min virksomhed er Carlsberg og mine fag er afsætning og engelsk.. nogen der har gode forslag til hvilke modeller jeg kan bruge? på forhånd tak :)
  • hjælp til analyse af det indiske ølmarked

    Forumindlæg
    jeg er i gang med SRP, hvor jeg bla. skal analysere det indiske ølmarked, med fokus på de kulturelle dimensioner.. min virksomhed er Carlsberg og mine fag er afsætning og engelsk.. nogen der har gode forslag til hvilke modeller jeg kan bruge? på forhånd tak :)
  • Newton

    Forumindlæg
    Mangler en tekst på dansk eller engelsk om Newton. Teksten skal indeholde hvorledes Newton har påvirket nutidens videnskab - hvad har vi i dag udviklet/lavet/opkaldt efter ham på bagrund af newton teorier... ... i dags viden
  • problemformulering.

    Forumindlæg
    hej alle.. jeg skriver AT i historie og engelsk om den spanske borgerkrig, spaniensfrivillige og hemingways roman "for whom the bell tolls".. Er der nogen her, som kan hjælpe mig med en eventuel problemformulering? Altså et overordnet spørgsmål, begrænsing af emnet.. knus
  • Hjælp mig! Jeg skal lave en filmanalyse/filmanmeldelse af "The Manchurian Candidate" - og har ikke set filmen!

    Forumindlæg
    Hjælp mig! Jeg skal lave en filmanalyse/filmanmeldelse af "The Manchurian Candidate" - og har ikke set filmen! Er der nogen, som kan hjælpe? Det skal være på engelsk, men dansk er også helt fint. Jeg vil self ikke have dig til at lave anmeldelsen for mig, men kan du måske give mig et re...
  • emne til mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart op i mundtligt engelsk. Og jeg har trukket emnet law and order, men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge som mit underemne. nogle forslag?? overvejer lidt at tage dødstraf...
  • Jeg tilbyder fransk hjælp

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er tutor og tilbyder både fransk og engelsk eksamenshjælp hvis du går i folkeskolen, gymnasium eller på videregående uddannelse (vi kan mødes fysisk eller over skype). Du er velkommen til at kontakte mig på [email protected] hvis du er interesseret i at høre mere. Kh Kris...
  • Analyseskema

    Forumindlæg
    Hey Jeg er ved at skrive synopsis og jeg skal analyser en tale og et interwiev af Barack Obama. Er der nogen der har et analyseskema eller andet der kan hjælpe mig vidre? (Jeg har engelsk A på stx) På forhånd mange tak!
  • Oversættelse og forklaring af kemisk proces

    Forumindlæg
    Det omhandler den kemiske process, som på engelsk kaldes: 'Electroplating'. Jeg er usikker, men formoder at den danske oversættelse er galvanisering. Ville nogen gøre mig den tjeneste at forklare mig udtrykket, hvis I kender til det?