Søgning på: srp engelsk. Resultater: 16841 til 16860 af 31639
-
Substantiv for at udtrykke sig
ForumindlægJeg skal have formuleret en sætning, og er kommet til at sætte 'expressing' i funktion som et substantiv i sætningen 'a way of expressing' (altså ing-form af verbet to express) Der må findes et substantiv for det at udtrykke sig, som kan stå i stedet? Tak på forhånd!? -
partial slut
ForumindlægA/(x+1) + Bx+C/(x^2 +1) Jeg har fundet A = 1,5 B = 3/2 C = 1/2 Hvordan opskriver jeg udtrykket til sidst? 1,5/(x+1) + ? / (x^2+1) -
se dagens lys
Forumindlægjeg har overvejet at skrive om se dagens lys af svend åge madsen i 3.g opgaven...men vil gerne høre nogle erfaringer fra andre om den er god at skrive 3.g opgave om. jeg er ikke specielt god i skolen får omkring 7 8 i dansk så jeg ved ikke om den er for svær at analysere...er der nogen der har sk... -
Ascorbinsyre/C-vitaminer
ForumindlægJeg har en kemi rapport for, hvor jeg skal skrive teori om henholdsvis ascorbinsyre og c-vitamer. Jeg har skrevet en lille smule, og har søgt på nettet efter viden, men jeg kan ikke rigtigt komme videre. er der nogen, som har noget viden om det, og som kan hjælpe mig lidt med det? -
your opinion
ForumindlægHello everybodyI want to hear you opinion about the rising number of obese children?!And if you have any ideas for overcoming this grave problem please write it too…And thanks -
Hvordan husker I svære ord?
ForumindlægHejsaJeg så netop noget på DR1 om hvordan man kan huske svære ord.Jeg er ikke ordblind, men bare til tider en klovn til at stave ord - men heldigvis er word opfundet og med syn. ordbogen kan man skrive et ord der betyder det samme, og der ved få den til at vide, det ord man ikke kan stave til.Det... -
læge krav
Forumindlæghej jeg er en pige der skal starte på gymnasiet men jeg er lidt forvirret pga. jeg ikke ved hvilken studie-retning jeg skal starte i. Hvilke fag skal man have for at være læge? :) -
en lille grammatikbog?
ForumindlægHej\n\nhar I nogen gode forslag til en god grammetikbog som er værd at købe? -
Essayskrivning
ForumindlægJeg vil gerne høre fra folk, som har en rigtig god trin for trin plan over hvordan et essay skal skrives. -
en god indledning?
Forumindlæghvad indeholder en god indledning....hvis du har nogle hjemmesider hvor jeg kan finde noget angående hvordan jeg laver en indledning må du meget gerne skrive den....\n\n\njope55 -
Israel palæstina
ForumindlægJeg skal i uge 6 skrive en historieopgave omkring forholdet mellem israel og palæstina efter 60'erne og op til i dag.\nEr der nogle der har lavet lignende opgaver som kan hjælpe med litteratur osv. -
spektrer
Forumindlægkan nogen hjælpe mig med noget..jeg skal ha CNMR og HNMR spektrer af ren p-bromonitrobenzen og m-nitrobenzoesremethylester.. jeg har program til åbne filen.. men har ik spektrerne.. hvis nogen har mulighed får lave sådan spektrer vil det være super.. håber nogen har programmet.. og kan lave det..... -
Salad Bowls og Melting Pot
ForumindlægHej Jeg har googlet og googlet, men kan ikke rigtig finde disse to begreber specielt godt forklaret. De står ikke i nogle af mine bøger, og jeg kan ikke nå at bestille noget hjem fra biblioteket. Jeg ved at der vil være stor sandsynlighed for, at censor vil spørge ind til disse begreber, da mit e... -
Hvad er antonymet for...
Forumindlægordet fornuft??Jeg skal bruge det i sætningen:Han kunne ikke længere skelne mellem fornuft og ?? -
ens eget emne om en person
Forumindlægheej . jeg skal til eksame her onsdag, og jeg ville høre nogle som evt allerede har været oppe og har haft om en person . hvad man evt kan sige ? og om det skal være meget informationens mættet det man siger .eller man en stor del af ens 5 min også selv må komme ind på hvad man synes om personen ... -
Hvad er en finke...
ForumindlægHej,Jeg sidder o læser lidt om Darwin og hans evolutionsteori, jeg kan ikke helt forstå hvad en finke er for et dyr.Nogle der ved det?Jeg har prøvet at google, men jeg kom ikke så langt med det...Bjarke -
AT eksamen 2012 - psyk/dansk
ForumindlægHej alle :) er lidt i tvivl om hvilket emne jeg vil vælge: skoleskyderi eller utøya/anders breivik. Har i dag set filmen bowling for columbine, som kunne bruges til skoleskyderi. Men har i nogen ting, der ville være gode at tage "fat i" ved de to emner? :) -
klage over karakter
ForumindlægJeg har lige fået et 8-tal i english, hvilket jeg er meget vred over...Jeg havde ellers regnet med at komme op på et 10tal eftersom jeg var en af de kun 3 aktive i timerne og fik 9 sidst...Da jeg selv opfatter det som dybt uregelmæssigt har jeg tænkt mig at klage, men på hvilken måde kan jeg få æ... -
pentagon-rapporten, HJÆLP!!
ForumindlægHej allesammenJeg er gået i gang med at skrive historieopgave og har lige fundet ud af at jeg har virkelig brug for hjælp.Det ville være dejligt hvis nogen kan hjælpe mig med at finde en udgave af "pentagon-rapporten" fra 1971. Den skal være på dansk...På forhånd tak -
Sankt elms-ild
ForumindlægHej Er der nogen der kan henvise mig til en hjemmeside/bog der kan forklare fænomenet Sankt elms ild? Jeg sørger altså en fysisk forklaring på fænomenet. På forhånd tak! Mvh Celine
