Søgning på: tysk anders sein. Resultater: 16861 til 16880 af 103118
-
Fransk oversættelse
ForumindlægHej. Jeg har mistet min skoletaske - hvor mine franskordbøger lå i - og har derfor desperat brug for hjælp.\nPå forhånd TAK!\n\nTysker, franskmand, katolik, protestant, jøde...Nationalitet og trosretning er i høj grad med til at tegne et billed af hvores identitet. Idet man har en bestemt nationa... -
SSO: Brug af bilag
ForumindlægHar efterhånden færdigskrevet min opgave, men mangler lige et par detaljerHar i min opgave brugt tal fra fx. OECD, hvis jeg skal forklare, hvad oecd er, skal det så hører til bilag?På forhånd tak -
gode råd søges
ForumindlægJeg har lige fået ferie her i uge 7 og så jeg ikke kommer til at kede mig har min lærer været så venlig at ligge en matematikprøve mandagmorgen i uge 8.Prøven omhandler hele pensum for en matematisk klasse på B-niveau.Den består både i en mundtlig og en skriftlig del.Nogen gode ideer på hvad jeg ... -
En lille sætning!!
ForumindlægHey allesammen!Jeg er i tvivl i det følgende: Hvis jeg vil sige på englesk "I denne artikel er der nogle problemer som rejser sig op og bliver diskuteret"Kan man godt bruge " some problems raise up" til " rejser sig op"..? For jeg skrev det en gang, og min lærer la... -
Perspektivering i religion
ForumindlægHej Skal snart op til eksamen i religion, men er rendt i et problem i forbindelse med inuit-kulturen. Hvordan perspektiverer man bedst muligt shamanens(altså åndemanerens) funktioner i forhold til moderne terapiformer? Og ja, grunden til jeg spørger er kun fordi jeg ikke rigtig ved noget om hvor... -
Det multikulturelle Danmark - Projekt arbejdsspørgsmål HJÆLP!
ForumindlægHej Jeg skal snart i gang med projektuge. Vi har fået overemnet forandring - modsætning - udvikling, hvilket er et meget bredt emne. Jeg overvejer lige nu, at skrive om "Det multikulturelle Danmark" og jeg har brug for nogle idéer til arbejdsspørgsmål og evt. idéer til et produkt eller... -
excitationsfrekvens
ForumindlægHej,Jeg er meget i tvivl om hvordan excitationsfrekvens defineres samt hvad denne afhænger af!Håber der er en der kan oplyse migvhSimon -
hvad er den nye verdensorden
Forumindlæghvad er den nye verdensorden -
SSo... og hjælp til denne.
ForumindlægJeg fik min opgave tilbage med en karakter, jeg ikke rigtig kunne forstå. Er der nogen med forstand på dette, der har lyst til at læse den og sige, om jeg burde klage eller være glad for karakteren 8 (plejer at ligge på 9 - 10).Mvh. Mig -
eksp. vækstmodel
ForumindlægEndnu et citat fra min mat-bog:Hvis f(x) = b*a^x så f'(x) = b*ln(a)*a^xOg heraf ses, at væksthastigheden er proportional med funktionsværdien:f'(x) = ln(a) * f(x)Og jeg forstår ikke, hvad der menes med, at man så kan se, at væksthastigheden er proportional med den funktionsværdi?! -
arelaet af værels..
Forumindlæghej..jeg skal lige høre om hvordan man bergner areale af værelse eller rum? er det godt nok bare brede * længde?? påforhånd tak -
Søger illustration af åreforkalkning
ForumindlægHejsa! :) Jeg står i den situation at jeg skal op og forsvare min opgave om overvægt og fedme på Suhrs på næste tirsdag, og i den forbindelse ville jeg gerne have en illustration der viste hvad der sker ved åreforkalking. Jeg brugte en da jeg gik på HF for nogle år siden, fra en biologibog vi br... -
Analyse af Roosevelt tale i kongressen 6. januar 1945
ForumindlægHej har denne tale, og skal have analyset den. Mit problem er at jeg ikke ved hvad der sker historisk på dette tidspunkt der får præsidenten til at udtale sig som han gør: "Jo nærmere vi kommer sejren over vore fjender, jo mere indser vi uundgåeligt uoverensstemmelserne mellem sejrherrern... -
Niveau A - HHX
ForumindlægHey.. nogen som har lavet noge opgaver fra opgave sættet 2005 niveau A HHX? -
Duma
ForumindlægHejsa..Duma er det ikke betegnelse for folketinget, som vi har i DK?Men Dumaen, var i Russland, i 1.verdenskrig? -
Hjælp til bestemmelse af tangenter
ForumindlægBestem ligningerne for de to tangenter til cirklen med ligning(x – 3)^2 + (y – 2)^2 = 13 der står vinkelret på linjen med ligning y = 0,75x + 6.Jeg har tegnet det i Graph, og kan godt se hvad jeg skal finde, men bare ikke hvordan. Der er tilsyneladende ingen hjælp at finde i min grundbog, så jeg ... -
Er det et essay?
ForumindlægHej folkens! Imorgen skal jeg aflevere et essay, men er meget i tvivl om, jeg har gjort det rigtig? Jeg har indtil videre kun skrevet én side.. nogen der vil se den, og vurdere hvor vidt det er et essay eller ej? -
En lille oversættelse
ForumindlægHej jeg har nogen problemer med nogle sætninger, så jeg håber, at I vil hjælpe mig.I årene omk. 1978 hørte man meget(viel)om de grupper, der kaldte sig No-Future-generationen. Det var en bevægelse, hvis størrelse man ikke rigtig kendte. De grupper det drejede sig om, kendte man derimod fra de int... -
hjælp :s
ForumindlægEn person indtager 150 mg af et bestemt antidepressiv stof. Mængden af stoffet aftager med 3 % pr. time. a) Opskriv fremskrivningsfaktoren a og begyndelsesværdien b. b) Opstil en model på formen y= b ' at , hvor t betegner timer og y antidepressiv (mg). c) Udregn hvor meget de... -
Ligning
Forumindlæg1/4x^2-x+2 = 1/3x+3 Løs ligningen Er gået helt kold på den her, nogen forslag? :S
