Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 16881 til 16900 af 35145
-
2.g opgave plz help - Cortét møder Motecuzoma
ForumindlægHej. Jeg er igang med en 2.g. opgave og jeg skal aflevere på fredag. Det er tirsdag idag og jeg er ikke gået igang endnu af flere årsager. Men håber at nogle vil hjælpe hvis de bare har det mindste at bidrage med. Emnet er Cortéz møder Motecuzoma - Gør rede for baggrunden for Cortéz’ t... -
SYNPOSIS HJÆLP!!!!?????????
ForumindlægHej Alle! jeg skal op i engelsk mundlig og ved simpelthen ikke hvilket emne jeg ska vælge at skrive min synopsis om?? Har virkelig brug for inspiration!!! Her er min pensumopgivelse i engeslk, så mit emne skal have sammenhæng med: Fighting for freedom in the english speaking world (religous and p... -
Universitet
ForumindlægHej alle derude Jeg har et meget "simpel" spørgsmål: hvorledes er universitetet forskelligt fagligt og socialt fra gymnasiet? -
Materiel Ytringsfrhed
ForumindlægJeg er blevet spurgt om, hvorvidt, der i forhold til ytringsfrihed er en materiel ytringsfrihed. Jeg finder det uklart. Men er der det? -
Matematik B
ForumindlægJeg står i en lidt dum situation. Jeg har besluttet mig for at starte på sambas på RUC, hvor det kræver matematik B. Jeg ved man stadig kan nå det i sommerferien, men har længe haft planer om rejse, som er købt og betalt. Jeg ville derfor gerne starte på et lyn kursus hurtigst muligt her apri... -
Mat A terminsprøve
ForumindlægHej alle sammen Jeg har terminsprøve på torsdag i Matematik A. Har I nogle gode råd til hvordan jeg kan forberede mig bedst mulig til prøven ? Er der nogle emner jeg måske skal være mere fokuseret på end andre ? Andet jeg skal være opmærksom på ? -
Geografi
ForumindlægJeg har brug for hjælp til en lille ting, nnogen af jer sp'er måske kan hjælpe mig med: Ved i hvilke emner, der sandsynligvis/plejer at komme op i FSA/FP9 geografi-prøven? Hvis ikke, hvilke emner er så mest effektivt at læse op på. Håber på hjælp:) -
Basal humanbiologi
ForumindlægJeg sidder inde med nogle spørgsmål ift. pointfordelingen. Jeg kan forstå, at der gives 2 point for et korrekt svar og (...) minuspoint for et forkert? Hvordan er det lige det hænger sammen. Lad os antage, at X har svaret rigtig på 33 ud af de 50 spg. i basal humanbiologi. 10 ud af de 50 er besv... -
FSA SKR FREMSTILLING 2008
ForumindlægJeg kommer nok op i den fsa afgangseksamen fra maj 2008 i skr, fremstilling imorgen. Er der nogle af jer som har skrevet den som eventuelt kunne fortælle mig hvilke emner det er som man kan vælge mellem. Det ville nemlig være rart at være lidt forberedt :D -
Retskrivning og læsning
ForumindlægHey .. Så skal jeg til retskrivning og læsning (FSA) i morgen og tænkte på om nogen lige have nogle gode råd til hvad der kunne være en god ide at have styr på. --- Takker ;) -
Metode i samfundsfag?
ForumindlægHej, jeg har i mit at forløb redegjort for og senere benyttet mig af nogle samfundsfaglige teorier i diskussionen. Jeg er dog i tvivl om hvilken metode det er? Er det den kvalitative eller kvantitative? Håber der er nogen der kan hjælpe -
Slaget Ved Dybbøl og Slaget Ved Fælleden. Nogle der kan give en forståelig forklaring?
ForumindlægJeg skal op til prøveeksamen i morgen i historie. Jeg kan endten komme op i Slaget Ved Dybbøl eller Slaget Ved Fælleden. Jeg har prøvet at søge på disse to, men der kommer kun sider op med svær tekst, som man kun kan forstå, hvis man har en historisk viden. Jeg har ikke så stor viden med historie... -
Kortfilm - Synopsis !
ForumindlægNogen der har trukket kortfilm i dansk og har valgt kortfilmen "kuppet"? Hvis ja, vil vedkommende gerne skrive til mig så vi kan udveksle idéer? :) Eller hvis nogen har analyseret kortfilmen, så vil gerne se på den til inspiration. På forhånd tak. -
Integral i excel?
ForumindlægHej, Er der nogen her, der kender til en måde, hvor man kan integrere en funktion i Excel 2016? Nu ved jeg godt at, Excel egentlig ikke er egnet til den slags matematik, men jeg tænkte det kan være der er en måde. Jeg har prøvet at google mig lidt frem og læste at man kan tilføje tilføjelsespr... -
Skifte studie
ForumindlægHej :) Ja, som overskriften lyder, har jeg tænkt mig at skifte studie da mit nuværende studie ikke er helt mig alligevel. Jeg tænker at jeg søger ind så jeg kan begynde efter sommerferien. Men hvordan forholder det sig med SU i sommerferien så? - Jeg tænker nemlig IKKE at framelde mig... -
Mat ex. point.
ForumindlægHeej :) :) Jeg er MEGET dårlig til matematik og skal op på onsdag, og har det på A:( :( er der nogen som har gode råd til hvordan jeg evt. kunne få 02!? Ved i desuden hvor mange point man får for en rigtig opgave? Har nemlig hørt at man skal have 84 point for at få 02. -
skal d op i fransk mundtlig
ForumindlægHej skal du op i fransk skriftlig ? og hvordan forbereder du dig. -
Er I også nervøse?
ForumindlægHej (: Jeg kan ikke være den eneste, der er nervøs for i morgen. Hvad gør I for at berolige jer selv? (: -
Psykologi - Naturvidenskabelig metode
ForumindlægHej venner, Jeg har i min AT synopsis brugt dansk som humanistisk metode. Men, hvordan inddrager jeg psykologi som en naturvidenskabelig metode, når jeg kun har læst noveller? (Jeg har også gjort brug af teorien, adfærdspsykologi) vh, -
Andengrads ploynomier (Det gyldne snit)
ForumindlægHej. Jeg er ved at forberede mig til mundtlig matematik. Jeg skal gøre rede for det gyldne snit, men ved simpelhen ikke hvad det er. Nogle der kan hjælpe?
