Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 16881 til 16900 af 34519
  • Redegør for en ligning på c-nivea

    Forumindlæg
    Hej allesammen... Jeg skal til mundtlig eksamen i år og aner ikke hvordan jeg skal redegøre for en ligning, nogen der kan hjælpe mig ??
  • Spring, kast og løb B

    Forumindlæg
    Da jeg skal op til sådan en "prøve"eksamen på tirsdag vil jeg gerne høre hvad man skal sige og hvad for noget teori skal man have med?.. Tusind tak på forhånd.
  • Medicinpædagogik

    Forumindlæg
    Er der nogen der har arbejdet med Medicinpædagogik - er ved at indhente inspiration/input til min afsluttende eksamen som pædagogisk assistent ! Venligst René
  • Jysk case

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som lavede case om jysk i 2006, jeg skal nemlig lave den nu som en prøve eksamen, så søger Case om jysk til samfundsfag. På forhånd tak.
  • opdragelse

    Forumindlæg
    hejza, er der nogen der vil hjælpe mig med en dansk aflevering om opdragelse.det er en eksamens opgave fra maj 2005.er rimelig på skideren, skal aflevere i morgen.mange tak på forhånd.mvh cfc4ever
  • mentor til grammatik BA niveau

    Forumindlæg
    Er der nogle, der kender til en mentor, der vil hjælpe mig med især syntaks (perioder og sætningsskema)? Skal til mundtlig eksamen medio juni og har ikke helt styr på dette emne.
  • Gode notater

    Forumindlæg
    Hej :D er der nogen herinde der har gode notater om fx komma´er eller gode ting at huske til en dansk skriftlig eksamen? Anna
  • At bestå et fag

    Forumindlæg
    Hejsa. Har man bestået et fag, hvis man får 00 i årskarakter og 4 til eksamen, altså bare over 2 i gennemsnit for faget?
  • Søger tekst med tema som pubertet og familie (til perspektivering til Naja Marie Aidts ''Latter'')

    Forumindlæg
    Hej. Jeg søger ideer til tekster med emnerne pubertet og familie, da jeg skal perspektivere Latter til min eksamen der stå for døren :)
  • Autokorrektur

    Forumindlæg
    Hej alle. Er der nogen der ligger inde med den ultimative autokorrektur på engelsk, og da jeg har engelsk eksamen på tirsdag vil jeg gerne have en som er helt perfekt!! :D På forhånd tak :D
  • Analyse af novellen tyvetøs

    Forumindlæg
    Er der en der kan hjælpe mig med denne? jeg kan ikke rigtigt finde rund i denne novelle, og jeg skal op i den til eksamen, så det kunne være dejligt hvis der var nogle der kunne fortælle mig lidt om den og give mig nogle ideer om hvordan den kunne analyseres?
  • Lungekræft

    Forumindlæg
    Jeg søger en oversigts artikel over lungekræft, er der nogen der kan hjælpe mig ? Det er en artikel som jeg vil bruge i forbindlse med en eksamen i biologi på B niveau.
  • ''censor''

    Forumindlæg
    Nogen der kender Torben Folke Larsen fra Høje Taastrup Gymnasium - han er min censor til AT eksamen ?
  • HF Eng B - Vurdering

    Forumindlæg
    Hej Jeg var til engelsk eksamen tideliger idag, og har absolut ingen fornemmelse af hvordan det er gået. Er der nogle der vil kigge på den :) På forhånd tak...
  • HF Eng. B, Happy Birthday

    Forumindlæg
    Hej J valgte opgave B, Hf eksamen B-niveau. Nogle der gider læse den og vurdere karakteren? Tak ;)
  • Sygeplejerske - Intern prøve - Plejeplan

    Forumindlæg
    Hej sygeplejersker Jeg skal til eksamen snart i modul 1 og mangler inspiration til en plejeplan. Er der nogen som har en case/ plejeplan i sygeplejerske som de gerne vil dele? På forhånd tak.
  • Hjælp med AT

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart til og op til eksamen i AT, og jeg er kommet i tvilv om hvad Metode er ? Håber der er en der kan forklare mig hvad det er... På forhånd tak for hjælpen mvh. Nikolaj
  • Socialhistorisk tilgang

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder nu og forbereder mig til AT-eksamen i morgen tidlig, men jeg kan ikke huske hvad en socialhistorisk tilgang går ud på. Er der nogen som kan forklare det?
  • et bevis

    Forumindlæg
    hej folkens.. jeg har hørt om der er bevis for enkelt logaritmisk papir. Er der nogen som kan fortælle mig om det, skal nemlig snart til eksamen.
  • Religion C

    Forumindlæg
    Hej (: Er der nogen af jer, som kan huske, hvilken tekst i kom op i, i religion eksamen på c-niveau ?