Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 16901 til 16920 af 325233
-
Martin & Victoria
ForumindlægJeg er ved at analysere Martin & Victoria som Danskopgave, og er stødt ind i et problem. I bogen hører vi at Bjørn er homoseksuel. Spørgsmålet er: Hvorfor skal det med? Det hører jo ingen steder henne. Vi kunne sagtens fortsætte romanen uden det faktum at han var bøsse. Der må da være et formål. ... -
haster - hjælp til sandsynlighedsregning
ForumindlægOpgave: I et bestemt lotteri er sandsynligheden 10 % for, at enlodseddel giver gevinst. Der købes 12 lodsedler. Hvor mange lodsedler skal man mindst købe, hvis sandsynligheden skal være større end 50 % for, at mindst 2 af lodsedlerne giver gevinst? Jeg kan hjælpe med, at det mugligvis er noget ... -
02 i naturgeografi - omeksamen?
ForumindlægDa jeg har læst en hel uge og taget mig en masse noter blev jeg godt skuffet over at få 02 til eksamen (c-niv 2.g) nogle ting var bedre end andre at komme op i og jeg trak ikke det bedste. Er det muligt at tage den samme eksamen i 3.g? Tak! -
Spejl (Spørgs)
ForumindlægHvis jeg vil ha et spejl hvor jeg vil være istand til at se hele min krop. Men jeg har ikke penge nok til at købe så stort et spejl. Hvor lille kan spejlet så være, før det er for lille, så at sige? Hvilken formel er det jeg skal bruge? Hvordan skal jeg udregne det? Har jo ingen tal. M.m. jeg... -
Deres forhold til litt.listen!
ForumindlægJeg kom lige i tanker om, hvad skal lærerne bruge litt.listen til??? Er det sådan, at de sidder og kontrollerer alt hvad man skriver og derfor skal de vide hvor man har det fra eller hvad? Og kan det passe, at det er lige meget hvor meget man laver om på teksten fra bogen, bare man angiver h... -
Ferie slut :-(
ForumindlægSå er påskeferien ved at være forbi, desværre, og det er tilbage til skolen. Nu er der jo ikke så længe til den allersidste karaktergivning. Så jeg tænkte på om der var nogle der havde nogle gode råd/erfaringer hvad man kan gøre (på den lille måned der er), for at hæve sit snit en smule (0,3-0,4)... -
1000 tak til dig som gider læse det
Forumindlæghej søde mennsker, det vill være dejligt hvis i gad at rette min stil i gennem... mange tak :) -
retskrivning og læse
ForumindlægHvad bør man øve sig på til prøverne i retskrivning og læse for at få den bedst mulige karakter? -
fjederkonstanten
ForumindlægHvordan finder man en fjederkonstant hvis man har arbejdet på (joule) oplyst samt at den sammentrykt 10,0 cm. ??? -
biologi
Forumindlægplzzz.. hjæælp mig med at beskrive livscyklus for en fisk som kan findes i vandløb.Jeg kunne ikke finde noget på nettet.hjæææælp -
Hutigt hjælp...!!!
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe med at regne en tredjegradsligning .. ligningen er: x^3+2x^2+x+2=0, jeg fik min p til at være (-1/3) og q=(52/27).. og diskriminanten fik jeg til at være 100..er der nogen der vil hjælpe mig med at regne det videre..!!jeg vil være taknemlig for jer..!!!!! -
Tro og handlind i Islam
ForumindlægEr der nogen der gider at diskutere om forholdet mellem tro og handling i Islam. -
ikke-vold
ForumindlægHej, Er der nogen der kan hjælpe mig med at forklare hinduers syn på vold kontra ikke-vold? :) -
Radioaktivthenfald
ForumindlægHvordan kan det være at målingerne ikke hænger ordenligt sammen under et radioaktivt forsøg? -
Info om indstrålet og udstrålet effekt.
ForumindlægEr igang med en fysik rapport, og har ikke fået at vide hvad indstrålet- og udstrålet effekt er. Hjælp! På forhånd tak! -
har brug for hjælp
ForumindlægHej venner har lidt brug for hjælp til at finde nogle spørsmål om hvad cyperterror er kan i hjælpe mig. Tak på forhånd -
Æblecider - alkohol
ForumindlægNogler her som ved hvor mange % alkohol der er i æblecider ? Har virkelig brug for at vide det til min rapport :) -
Hjerneceller, aktionspotentiale, etc.
ForumindlægEr der nogle, der er meget skarpe i aktionspotentiale, hvilepotentiale, hjerneceller, o. lign., som kunne være interesseret i at læse et dokument igennem og blot fortælle, om min forståelse er korrekt? Det er IKKE en opgave, det er forberedelse til en udenadskunen eksame om koncepterne, og det d... -
redegøre artikel.
ForumindlægHjælp mig med at redegøre en artikel, skriv til min indbakke. plzz .s -
Radioaktive kilder
ForumindlægHejsa. Jeg mener, at vi, dengang vi lavede radioaktivtetsforsøg med klassen, skulle gøre et eller andet med kilderne inden at vi satte dem på et stativ. Kan det passe, at der er et eller andet med at vende dem på hovedet eller noget andet? på forhånd tak :)
