Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 16921 til 16940 af 34519
-
Hjælp
ForumindlægHej..Nu er det snart eksamens tid, men desværre har jeg et problem. Er der nogen der kan lære mig lidt mere om tysk for jeg har lidt svaghed i den fag.På forhånd tak -
Skal alle problemstillinger læses op?
ForumindlægJeg har lige et hurtigt spørgsmål vedr. AT-eksamen. Skal man i sit oplæg læse alle problemstillingerne op, eller er det ligemeget? -
Den moderne opfattelse af atomet
ForumindlægHej, nogen som ved noget om den moderne opfattelse af atomet? Og hvad kan man sige til et mundtlig eksame om kemiske forbindelser? Mvh. Tobias -
IØ Mundtligt
ForumindlægSkal op i mundtlig IØ og har ikke helt styr på hvordan det foregår. Hvilke emner indeholder eksamen ? Skal jeg læse alle kapitlerne, eller kun de relevante. -
Banekurve og funktioner
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter05/UD0581V.pdfHvordan løses e) og f). Håber I vil hjælpe!!! -
Analyse af Tepotten
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med forberede mig til eksamen. Jeg tænkte, om der ikke var en som havde en analyse af Tepotten? :) Det ville være en stor hjælp! På forhånd tak. - Camila. -
hjælp til hekabe...
ForumindlægJeg skal op til eksamen i oldtidskundskab imorgen.. men kan slet ikke finde rundt i Hekabe... Nogen der evt kan hjælpe? -
das verbotene Zimmer
ForumindlægHej allesammen, jeg sidder med teksten "das verbotene Zimmer" og skal op til eksamen i morgen i den. hvis i har læst om den ville det være en stor hjælp for mig at dele jeres noter. -
HJÆLP MIG PLZZ
ForumindlægHej. Er der nogen herinde som ved hvilke stykke der er vigtigt at læse op fra Hans og Grete til eksamen Tak på forhånd :) -
Rentes regninge ??
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1999/9984.pdfOpgave 4.Jeg skal bare vide om man skal bruge rentesregningen i første del? -
Kom med dit bud .. Skriftlig mat A 2009 HTX
ForumindlægNogle som har lyst til at dele deres bud på besvarelserne til mat A skriftlig eksamen 2009 HTX ? -
Fysik: Atomer og stråling
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen om få dage, så tænkte på om der var nogle der kunne hjælpe mig med et godt forsøg indenfor både Atomer og Stråling. På forhånd taak:D -
Gode råd til dansk stx mundtlig.
ForumindlægHej. Er der nogen som har været op i dansk mundtlig stx? Vil gerne høre jeres erfaringer med eksamen. Venligts -
hvad er en foton?
Forumindlæghej, jeg skal til eksamen i fysik i morgen men ved ikke hvad fotoner er, er der nogen der kan give en nem forklaring på det? -
analysemetoder i Dansk??
ForumindlægHeey Nogen der kan fortælle mig hvilke forskellige danske analyse metoder der er? Vil helst ikke sidde til eksamen og mangle nogle:P -
Dansk Mundtlig
ForumindlægHej Jeg står snart og skal op til dansk mundtlig studenter eksamen, men ved ikke helt hvordan der foregår ?? Når man skal op skal man der så fortælle en analyse og fortolkning af en tekst og derefter perspektivering eller hvad ? -
Varmeenergi
ForumindlægHjælp! skal snart op til fysik eksamen, og kan komme op i varmeenergi, som første del af prøven. Nogen der kan fortælle mig det grundlæggende og generelle om varmeenergi???? -
Dopplereffekten ?
ForumindlægHej, jeg skal snart til fysik eksamen og har lige et par spørgsmål som jeg gerne vil have afklaret: - Hvad er dopplereffekt og ligeledes rødforskydning og blåforksydning ? tak på forhånd ;) -
Analysemodel til Sonnets
ForumindlægHej.. Jeg skal snart til engelsk eksamen, og tænkte på om der er nogle som kan hjælpe med at forklare hvordan man analysere sådan et? -
HJÆLP til mundtlig engelsk FS10!!!
ForumindlægHej! Jeg har snart eksamen i mundtlig engelsk FS10. Er der nogen der muligvis kan forklare hvordan det foregår og måske evt. give TIPS.
