Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 16941 til 16960 af 35495
-
regnemaskine på HF B-niveau
Forumindlæghvilken model er bedst at købe?texas TI-84 plus, har jeg kigget på men jeg er i tvivl.håber der er nogle der kan hjælpehilsen Susanne -
HTX - Antal timer per år.
ForumindlægHeYNogen der ved hvor mange timer en HTX-elev mindst skal have på et år, i 1g??Håber på at jeg kan få et hurtigt svar. :pPå forhånd TAK!- Therackoo -
Gode links (old)
ForumindlægHej, som profilen hentyder...Nogen der har kendskab til nogle indholdsrige netsider relateret til faget oldtidskundskab?Niveauet bør som minimum være equal gymnasieniveau. -
Folk på videregående udd.!
ForumindlægDette er mest et spørgsmål til folk, der har en videregående uddannelse.Hvis vi nu siger, at sværhedsgraden stiger med fx 15% fra folkeskole til gymnasium (fastsæt selv den procentandel, du mener passer), hvor meget stiger sværhedsgraden så med på en videregående uddannelse? Skriv lige hvilket ud... -
Median
Forumindlægvi har trekanten a=10 b=15 c=21 bestem længden af medianen Mb har beregnet vinkel A til 26,05 -
Gider du hjælpe..? :)
ForumindlægHejsa er der nogen der gider at oversætte noget af det her dansk til fransk?? det behøves ikke at være det hele, måske bare et stykke...? håber der er nogen der gider ;) Nyt sprog: Hvis man f.eks. kommer fra Danmark og flytter til Frankrig, er det godt, at kunne tale fransk. Man kan altid prøve... -
Hvor mange terminer har beløbet stået på kontoen
ForumindlægMit spørgsmål lyder: En startkapital på 8700 kr. indsættes på en konto med 0,75% i rente pr. år. Efter et antal år står der 9346 kr. Hvor mange år går der? Det endelige resultat skal være et helt antal år - forklar hvorfor. Da jeg har forlagt min lommeregner ville det være nice hvis... -
Hjælp til opgaveskrivning
ForumindlægHej! Er der nogen der kan hjælpe med hvordan man griber opgaver an i folkeret og forfatningsret på KU jura 1. år. -
noter til 8/9 klaase
Forumindlægjeg skal op i gegrafi og alle mine noter fra 8- 9 klasse er væk er der nogen der kan hjælpe -
Cambridge Dictionary
ForumindlægVi kender alle http://dictionary.cambridge.org/ som er virkelig fin til engelsk stile.\nDog kunne man godt ønske sig en integreret synonymordbog, så man ikke behøver at sidde og rode med to ordbøger på en gang.\n\nTil spørgsmålet:\n\nJeg ønsker at finde en ord- SAMT synonymordbog på CD-rom-form e... -
NV prøve
ForumindlægHej! Vores NV prøve er rykket til december, men da jeg skal rejse der kan jeg ikke gå op. Ved I om den er obligatorisk? Og hvad sker der hvis man ikke kommer op i prøven? -
Metode, forstår det ikk :(
ForumindlægHej alle sammen . Jeg skriver i samf og psykologi om identietsdannelse. Jeg har lavet et interview som er mit kvalitativ metode i samf. men hvad er min metode i psykologi. det indenfor humaniora... ? -
Determinant på CAS?
ForumindlægHej folkens Jeg forsøger at regne en opgave hvor jeg skal finde arealet af en trekant udspændt af to vektorer. Jeg har regnet det i hånden ved hjælp af determinanten - men ville lige tjekke efter på CAS, men den blir ved med at sige "Error: Dimension" når jeg taster det ind - hvorfor gø... -
Hvem retter min eksamensopgaver?
ForumindlægJeg går på STX, og er ved at blive student. I den anledning er jeg meget interesseret i at vide, hvem der skal rette mine skriftlige eksamensopgaver. Er det en ekstern censor, en ekstern censor og min lærer, eller to eksterne censorer? Tak for hjælpen. -
MATEMATIK SKRIFTLIG A - POINTS?
ForumindlægHej :-) Er der nogen som ved hvor man kan tjekke hvad de forskellige points svarer til i karakter ? (skriftlig mat A 2009) -
METODER - UNDERSØGELSER
ForumindlægHej :) Er der nogen der ved om man et sted kan finde en liste over metoder inden for biologi? Det, jeg leder efter er en masse fremgangsmåder til at undersøge forskellige biologiske ting. Mere konkret noget hjælp til at kunne besvare de kendte spørgsmål i biologi A-niveau eksamensopgaver: "... -
Spørgsmål - ideer??
ForumindlægHejsa! Jeg skal op i mundtlig mat. og er ved at forberede mig lidt på flere at de emner jeg kan komme op i ... - nedenfor kan I se et af de emner jeg kan komme op i - og selvom jeg selv er temmelig godt inde i emnet, ville jeg høre om de ting jeg fokuserer på mht. dette spørgsmål er korrekte?? Sp... -
Advanced Grapher
ForumindlægHejsa Jeg står og skal op i matematikeksamen. Her vil jeg gerne anvende programmet Advanced Grapher. Jeg er så kommet i tvivl om, hvorledes jeg anvender logaritmefunktionen, så jeg kan lave en graf, samt hvordan jeg laver kvadratroden. Søger svar på hvordan logaritmen skrives ind, samt kvadratrod... -
Vektorer i rummet
ForumindlægHej\nJeg sidder her med en opgave men har lidt problemer med et af spørgsmålene.\nSpørgsmålet lyder: Bestem koordnatsættet til punktet C. \nJeg har fået nogle punkter\nO(0,0,0)\nQ(8,12,0)\nR(0,16,0)\nT(4,12,32)\nA(2,6,16)\nB(3,15,24)\n\nJeg har også en ligning for planen som punkterne A, B og C l... -
portfolio
ForumindlægHejsa...\nJeg er den her 1år elev på HTX der skal knækkes af den nye reform ;(\nOg så har de sørme ikke også opfundet noget smart der hedder portfolio-prøven.. JUBII:( men nogle der har knækket gåden om hvad den går ud på? Hvor mange af de ting man har gemt skal man bruge?\n
