Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16941 til 16960 af 41162
-
Sædelighed
ForumindlægSidder og skriver Dansk'opgave på et indlæg af G. Brandes, og gokkelok, jeg har ingen anelse hvad "Sædelighed" betyder!? -
Kan man læse det første 2 semester et sted og de næste 4 et andet sted.
ForumindlægKan man læse det første 2 semester et sted og de næste 4 et andet sted. På de danske uni.??? -
Tid???
ForumindlægHvor langt er min opgave i køen? Det er en 2. års tværfaglig opgave i samtidshistorie og dansk, opgaven omhandler 1. verdenskrig, freud & surrealismen. -
AP!
ForumindlægHej. (: Er der nogle som har et godt link til en hjemmeside eller en bog, hvor der står, på en god og nem måde, alle ordklasserne, og tiderne på latin og dansk, og tegnene osv.? - Nanna. -
Vigtigste i en stil.
ForumindlægNogle der vil opstille nogle hierarkiske punkter for hvad der er det vigtigste at have på plads i en dansk stil. Tak på forhånd. -
hjælp
Forumindlæg2) På hvilken måde understøtter Grundloven Ny dansk Ungdomsråd og dets arbejde? eller generelt frivillig deltagelse i foreninger. -
betydning af 5 ord
Forumindlægnogle der kan give mig en forklaring på de følgende ord på dansk tak. Welled? Galling? Favourite haunts? Peaked? Tantalising? Tak på forhånd :) -
Komposotion
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder og skriver en dansk stil, og jeg er lidt i tvivl om, hvad der præcist skal med i en komposition af en novelle.. På forhånd tak -
Vigtigt! Mange tak.
ForumindlægHej derude. Hvis der var nogen der havde tid/lyst til at hjalpe mig med en dansk stil. Der skal bare sattes kommaer ( , ) Mange tak. Oliver Emil Vestergaard Gregersen -
Engelsk hjælp! :)
ForumindlægEr der nogen der vil rette min Dansk - Engelsk oversættelse? Jeg skal bruge den i skolen imorgen og jeg føler der er nogle fejl. -
Abiotiske faktorer
ForumindlægHvilke abitoiske faktorer har væsentlig betydning for trænernes optagelse og afgivelse af CO2 i en dansk bøgeskov? -
Hemingway's principle eller theory of omission
ForumindlægEr der en, som gider mig forklare Hemingway's principle eller theory of omission? Helst på dansk. På forhånd tak. -
Anmeldelse. Hjælp :D
ForumindlægHej, er der ikke en som vil hjælpe med at rette en lille dansk stil? det er en anmeldelse af et foredrag. Håber på svar hurtigst muligt. :) -
acht neun siebenundsiebzig
ForumindlægEr der nogen af jer kloge hoveder, der har lavet en dansk analyse af acht neun siebenundsiebzig. Har virkelig meget brug for det. pls. på forhånd tak. :-) -
Hvordan Virksomhederne globalisere sig.
ForumindlægHej med jer... ville høre om der ikke var nogle der havde nogle bud på om de danske virksomheder er globaliseret og hvad der gør man kan kalde dem globaliseret... Håber i vil hjælpe... -
vurdering af konflikt
ForumindlægTænkte på om der nogen der ved hvordan jeg vurdere en konflikt i historie? Gør man ligesom i dansk når man vurdere en tekst... eller? -
rette opgave
Forumindlæghej :) Nogen som vil rette en dansk kronik på 4 sider med halvanden linjeafstand? Hvis ja, sender jeg den til vedkommendes mail. På forhånd tak - sofie (: -
1.sætning
ForumindlægTysk ----> Dansk Von ihrem Versteck in einem Amsterdamer Hinterhaus aus beobachtet... -
Rettelse af redegørelse og diskussion
ForumindlægHej, Er der en sød sjæl, som vi rette min dansk opgave, som består af en redegørelse og en disskussion? Den fylder to sider. Tak på forhånd. -
nogle der kan hjælpe mig?
Forumindlæghej, jeg skriver en opgave omkring søkøer, men det er rigtig svært at finde info om dem på dansk. nogle der kender en god hjemmeside med information ? tak på forhånd
