Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 16961 til 16980 af 35409
-
Basal humanbiologi
ForumindlægJeg sidder inde med nogle spørgsmål ift. pointfordelingen. Jeg kan forstå, at der gives 2 point for et korrekt svar og (...) minuspoint for et forkert? Hvordan er det lige det hænger sammen. Lad os antage, at X har svaret rigtig på 33 ud af de 50 spg. i basal humanbiologi. 10 ud af de 50 er besv... -
FSA SKR FREMSTILLING 2008
ForumindlægJeg kommer nok op i den fsa afgangseksamen fra maj 2008 i skr, fremstilling imorgen. Er der nogle af jer som har skrevet den som eventuelt kunne fortælle mig hvilke emner det er som man kan vælge mellem. Det ville nemlig være rart at være lidt forberedt :D -
Retskrivning og læsning
ForumindlægHey .. Så skal jeg til retskrivning og læsning (FSA) i morgen og tænkte på om nogen lige have nogle gode råd til hvad der kunne være en god ide at have styr på. --- Takker ;) -
Metode i samfundsfag?
ForumindlægHej, jeg har i mit at forløb redegjort for og senere benyttet mig af nogle samfundsfaglige teorier i diskussionen. Jeg er dog i tvivl om hvilken metode det er? Er det den kvalitative eller kvantitative? Håber der er nogen der kan hjælpe -
Slaget Ved Dybbøl og Slaget Ved Fælleden. Nogle der kan give en forståelig forklaring?
ForumindlægJeg skal op til prøveeksamen i morgen i historie. Jeg kan endten komme op i Slaget Ved Dybbøl eller Slaget Ved Fælleden. Jeg har prøvet at søge på disse to, men der kommer kun sider op med svær tekst, som man kun kan forstå, hvis man har en historisk viden. Jeg har ikke så stor viden med historie... -
Kortfilm - Synopsis !
ForumindlægNogen der har trukket kortfilm i dansk og har valgt kortfilmen "kuppet"? Hvis ja, vil vedkommende gerne skrive til mig så vi kan udveksle idéer? :) Eller hvis nogen har analyseret kortfilmen, så vil gerne se på den til inspiration. På forhånd tak. -
Integral i excel?
ForumindlægHej, Er der nogen her, der kender til en måde, hvor man kan integrere en funktion i Excel 2016? Nu ved jeg godt at, Excel egentlig ikke er egnet til den slags matematik, men jeg tænkte det kan være der er en måde. Jeg har prøvet at google mig lidt frem og læste at man kan tilføje tilføjelsespr... -
Skifte studie
ForumindlægHej :) Ja, som overskriften lyder, har jeg tænkt mig at skifte studie da mit nuværende studie ikke er helt mig alligevel. Jeg tænker at jeg søger ind så jeg kan begynde efter sommerferien. Men hvordan forholder det sig med SU i sommerferien så? - Jeg tænker nemlig IKKE at framelde mig... -
Mat ex. point.
ForumindlægHeej :) :) Jeg er MEGET dårlig til matematik og skal op på onsdag, og har det på A:( :( er der nogen som har gode råd til hvordan jeg evt. kunne få 02!? Ved i desuden hvor mange point man får for en rigtig opgave? Har nemlig hørt at man skal have 84 point for at få 02. -
skal d op i fransk mundtlig
ForumindlægHej skal du op i fransk skriftlig ? og hvordan forbereder du dig. -
Er I også nervøse?
ForumindlægHej (: Jeg kan ikke være den eneste, der er nervøs for i morgen. Hvad gør I for at berolige jer selv? (: -
Psykologi - Naturvidenskabelig metode
ForumindlægHej venner, Jeg har i min AT synopsis brugt dansk som humanistisk metode. Men, hvordan inddrager jeg psykologi som en naturvidenskabelig metode, når jeg kun har læst noveller? (Jeg har også gjort brug af teorien, adfærdspsykologi) vh, -
Andengrads ploynomier (Det gyldne snit)
ForumindlægHej. Jeg er ved at forberede mig til mundtlig matematik. Jeg skal gøre rede for det gyldne snit, men ved simpelhen ikke hvad det er. Nogle der kan hjælpe? -
Enzymatisk reaktioner i kroppen
ForumindlægHeej. :) Er der nogen der kan give mig eksempler på forskellige enzymatiske reaktioner i kroppen og hvordan disse reaktioner kan reguleres? Mange tak på forhånd. Er helt lost.. :) -
Er jeg fortabt !
ForumindlægHej alle Jeg er færdig med 2.g og har faktisk nu dumpet to fag, et på c og et på b og min snit ligger ca. på 3,2 efter alt. Jeg er så bange for ikke at komme videre i 3.g og aldrig kan få mig en studenterbevis !.. Kan jeg så godt tage nogle fag på VUC hf-enkelt fag også bruge de fag og kra... -
Dumpet/bestået???
ForumindlægJeg har dumpet matematik A. Men bestod sidste år med fine karakter. Har jeg så bestået matematik A? -
Er STX for svært
ForumindlægHej, Jeg går i 10 og får 7 i alt undtagen matematik, der får jeg 4, ville STX være for svært, og hvad linje skal jeg vælge hvis det var STX jeg vælger? -
Ang. sammenhæng ml. HF og STX
ForumindlægHej.. Jeg overvejede om det kunne bring fordele at flytte fra stx efter 1 år og tage HF når man snakker gennemsnit.. Det generelle spørgsmål er: tæller mine karakterer fra 1. g på stx i mit endelige gennemsnit hvis jeg flytter til HF?! Eller starter man fra nul af? Tusinde tak -
Matematik Aflevering - hjælp!
Forumindlægjeg har brug for hjælp til : 'Omskriv - hvor det er muligt - nedenstående udtryk til kvadratet på en to-leddet størrelse: 1: a2+10+4b2+4ab 2: 9-6a+a2 3:6ab+b2-12+16a2-8ab 4:(a+b)(a-b)+10b2+6ab HÅBER PÅ I KAN HJÆLPE! :-) -
årsprøver
ForumindlægHej everyone :) Jeg går i 1.g og jeg skal op i mundtlig tysk til årsprøve. Er der nogen der ved, hvordan det forgår? Hvor meget forberedelsestid har vi? 24 timer?? Jeg har tysk på B niveau. Mange tak på forhånd :) Held og lykke med eksamnerne
