Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 16961 til 16980 af 77388
-
Gode råd?
Forumindlæghej jeg skal til fysik eksamen i morgen (9.kl.) nogen der har gode råd? eller nogen gode fif til at score et godt karakter ;) -
Hjælp til spørgsmål (Elektromagnetisme)
ForumindlægHej min veninde og jeg har brug for hjælp. Vi skal op til fysik eksamen i morgen, og har et spørgsmål vi skal have hjælp til. -Vis at en spole er en elektromagnet. Anne-Sofie -
uretfærdig engelsk lære. hjælp
Forumindlægkort sagt, så har jeg problemer med min engelsk lære, der gør forskel på dem hun kan lide og omvendt, med mindre man fedter for hende. fik 5 i en engelsk rapport om psykose og neurose, hvor jeg forlangte at få den vuderet af en anden der gav den 10. kan jeg klage eller få hjælp et eller andet ste... -
Disposition - Emner?
ForumindlægSidder og laver min Dispositon til Mundtlig engelsk FSA og kom så til at tænke på de forsellige emner . Jeg er lidt løbet panden mod en mur, har intet emne at skrive om! Vil finde et godt emne der samtidig er intresandt, Har i nogle forslag ? -
Skrive AT-synopsis sammen?
ForumindlægMå man gerne skrive AT-synopsen sammen? -
Hvordan kan afstanden til fjerne galakser bestemmes ved hjælp af rødforskydning?
ForumindlægJeg skal til fysik eksamen og svare på dette spørgsmål: Hvordan kan afstanden til fjerne galakser bestemmes ved hjælp af rødforskydning og Hubbles lov? Nogen der kan forklare? -
Godaften allesammen - Nogen der gider hjælpe mig med lidt spansk? Jeg har oversat nogle sætninger, og vil gerne vide, om de er nogenlunde rigtige?
Forumindlæg<span style="font-size:16.0pt;line-height:115%;mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-bidi-font-family:Calibri;mso-bidi-theme-font: minor-latin;mso-ansi-language:DA">1. Jeg sidder og taler i telefon (hablar por teléfono) <span lang="ES&q... -
Hvad kan man læse inde for kemi?
ForumindlægHejsa Jeg går i 3g og har stadig ikke besluttet mig for hvad og hvor jeg skal læse... Dog er det indskrænket til DTU eller KU, og i den grad noget med kemi! Jeg har kemi på A-niveau hvor jeg får gode karakterer, og syntes i det hele taget det er rigtig sjovt og spændende. Især organisk kemi.... -
Hjælp til TandlægeUdda
ForumindlægHej, jeg vil rigtig gerne ind og læse ordontologi/tandlæge, men har desværre ikke gennemsnittet til det. Derfor vil jeg gerne søge under kvote 2, 15. marts 2011. Min egentlige spørgsmål er, hvad kan jeg gøre for at komme ind, da mine chancer er rimlig små, så er der noget jeg kan gøre udov... -
Hjælp!
ForumindlægHey! Hvordan studerer man inden eksammen jeg skal op i uge 48 i alle fag? Håber I kan hjælpe, og tak på forhånd! ;-) -
Noter - overvurderet?
ForumindlægEr noter overvurderet?Har du brugt de noter, du har lavet gennem året til eksamen, elelr var det noget værre rod? -
vil blive kirurg - studieretning valg?
ForumindlægHejsa.. Jeg har virklig brug for jeres hjælp. Jeg vil gerne have flere informationer om hvilke gymnasiumer er bedst at vælge imellem hvis man vil læse medicin især kirurg og hvilke studieretning jeg skal vælge. jeg går nu i 9. klasse men der er ik særlig meget tid tilbage så jeg vil lige vide hva... -
Klage
ForumindlægHej. Jeg ved godt at man ikke skal sammenligne sine karakter med de andre fra klassen. Men synes I at det er retfærdigt at jeg får den samme karakter som en der ALDRIG har været der, og det ikke fordi jeg dårlig, jeg knokler virkelig med det. Jeg kan ikke forstå at en der aldrig har været kan få... -
Indstilling på et gymnasie
ForumindlægJeg tænkte på, hvor højt et gennemsnit skal være, før man kan live indstillet på et gymnasie -
Skifte uddannelse
ForumindlægEr det muligt at skifte til 2. hf efter 2g? I stedet for at fortsætte i 3g mener jeg. Jeg vil gerne have svar så hurtigt som muligt. På forhånd, tak -
Burde jeg droppe ud eller ikke? hjælp :D
ForumindlægHej, Jeg er 16 år og er lige flyttet fra det første halve år på HTX til en innovationslinje på HHX da fysik, kemi, biologi ikke var mig men jeg godt kan tænke mig noget med handel og iværksætteri. Jeg kan mærke at jeg er rimelig skoletræt, jeg er rimelig fraværende og laver ikke rigtig lekt... -
Eksamener
ForumindlægHvor mange eksamer skal man op i 2.g? Jeg var oppe i en eksamen i 1.g, og jeg har hørt, at man skal afslutte 3 fag inden 3.g? Passer det? Eller kan man være så 9;heldig9; kun at skulle komme op i ét fag til sommer? -
Fortynding
ForumindlægHej, jeg er meget i tvivl, om man kan fortynde en base eller ej. Er der nogle der kan svaret på mit spørgsmål, så håber jeg, at I vil hjælpe... Og hvis svaret er, at man godt kan fortynde en base, så hvordan gør man det? :( -
Skriftlige karaktere - stx
ForumindlægVille bare hører om der er nogle der har fået deres skriftlige karaktere tilbage (stx) og hvordan det er gået?Det virker som om det er mange der har klaret sig dårligt i dansk, i hvert fald dem jeg lige har snakket med, så ville lige høre her inde hvordan det egentlig er gået også i andre fag self? -
Leder efter bevis
ForumindlægHej hej! Jeg sidder her og arbejder med både grupperede og ikke grupperede observationssæt. Jeg skal op til eksamen i matB og føler ikke der er helt nok i det jeg har dvs. Median, boxplot, kvartilsæt, histogram, sumkurve og kummuleret frevens. Jeg ved ikke helt hvad er skal udvide det med. Er der...
