Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 16981 til 17000 af 35495
-
parabel
ForumindlægHvordan finder man en ligning til en parabel, når man kun kender toppunktet og et støttepunkt?Hvordan er nu formlen for afstanden fra punkt til punkt? Har i evt nogle links til formelsamlinger? -
Redegørelse - gør rede: Hvad menes der?
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og laver matematik-dispositioner til mdt. matematik b-niveau. Er der nogen der kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre, når der står: - Redegør for begrebet differentialkvotient - Gør rede for begrebet differentialkvotient Kan man bruge tretrinsreglen til til at gøre rede / rede... -
Bindings energi .. mystisk
ForumindlægJa, jeg er ved at gennemgå et emne i fysik. Og jeg synes virkelig det med massedefekt, bindingsenergier er mystisk. Jeg har prøvet at set rundt om nettet og herinde, men uden held. Nu til spørgsmålet. Når en kerne bliver dannet får den en bindingsenergi - og hvad præsis er det for en energi? Er d... -
Grafitti
ForumindlægHey allesammen Jeg har fået til opgave at skulle finde en måde hvorpå man kan undgå at nogle ældre elever, som keder sig, begynder at lave grafitti på deres skoler.Hvad kan få disse grafitti magere til at lade være med at lave grafitti?..Hvilke alternativer kunne man tilbyde disse grafitti magere... -
Periodiske system
ForumindlægNogen der kender en god side der fortæller noget om det periodiske system? -
Uden hjælpemidler
ForumindlægHej igen,Er lige stødt på et bette problem:f er løsning til:y'=y+1I punktet P(x0,f(x0)) har grafen for f tangent givet ved:y=3x+5jeg skal bestemme koordinatsættet til P. -
Karakter
Forumindlæghej allesammen, skulle bare spørge har gennemsnit på 7.8. det er 1g vi taler om nu. hvordan er det man dumper. Skal årskarakter være over 6 og åretsprøve samt afslutne fag skal også være over 6 ???Eller hvis man har over 6 i årskarakter og åretprøve samt afsluttene fag er mindre en 6??? er man ... -
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP....TYSK..det haster
ForumindlægEr der nogle eksperter til tysk derude, som kan oversætte noget tysk??Oversættelsen:jeg har hørt en bånd som hedder (et eller andet)og har læst en tekst, som hedder (et eller andet). Og jeg vil starte med at referere båndet....Og teksten handler om...Ska snart op i tysk..Er der nogle gode råde, s... -
Mat hjælp søges
ForumindlægEr der en der har styr på potens udvikling. Ang. Hva de forskellinge tal betyder -
ret linje
Forumindlæghej..en ret linje "l" har ligningen 8x-4y=lbestem hældningskoefficienten for lhvordan gør man det? -
Afledede funktioner
ForumindlægI et sætning som;Ved en differentialligning forstås en ligningm hvori en eller flere afledede af en fundtio y=f(x) indgår.Hvad betyder afledede helt præcist i denne sammenhæng?? -
Atombomben, manhattanprojektet
ForumindlægHej Jeg vil bare høre, om der er andre, der har valgt atombomben eller manhattanprojektet i AT 2012. Jeg har fagene fysik og historie, men jeg er lidt i tvivl om metoden i fysik. Jeg har ikke lavet noget forsøg. Er der andre, der vil fortælle, hvad i har gjort? Tak! -
Mundtlig mat B på gym
ForumindlægHey hey!Jeg skal op i mundtlig matematik på mandag. (B niveau på gym)Jeg tænkte på, om nogen har nogle eksempler på, hvad man kan trække? Vi har haft noget generelt på klassen, men kan ikke helt finde ud af om man bare får et emne, fx "linjen og cirklen" og så skal udlede noget derfra, ... -
Palæstina/Israel
Forumindlæghvad vil det sige hvis et land ligger op til at danne en bi-national stat.det drejer sig om britterne som ønskede det med hensyn til staten Palæstina/Israel..og hvad vil det her sige : at det britiske mandatmagt ønskede endvidere at gøre jødisk immigration betinget af ikke alene af områdets økono... -
Internet fra?
ForumindlægHejEr der én der ved hvordan jeg kobles af internet?Jeg har en acer bærbar computer, og skal til prøve i morgen, og må derfor naturligvis ikke bruge internet.Ved overhovedet ikke hvordan jeg gør :)Hilsen mig -
Historie årsprøve!!!
ForumindlægJeg skal op i historie årsprøve i morgen. Jeg har været oppe på skolen i dag, hvor jeg trak opdagelser og kulturmøder. I de ukendte papirer jeg fik udleveret var der tekst om bl.a. Hellige, katolske, kejserlige Majestæt. Bartolomeus de las Casas. Indianermassakren. 1532. Sepúlvedas opfatte... -
Mundtlig Højniveau
ForumindlægHej..Jeg skal op til mundtlig tysk, som jeg har på højniveau.Jeg ville høre om I kunne komme med gode råds mht. hvordan man kan starte med det læste tekst, som er opgivet, hvordan man kan forsætte samt hvordan og hvorledes man kan inddrage sine noter. Hvordan man kan gå over til sammenligning/par... -
TI-83 sælges billigt
ForumindlægVelholdt TI-83 lommeregner sælges, brugsanvisning inkl.Pris: 400 -
forberedelse!!!
Forumindlæghej. jeg ville bare lige høre om hvordan man forbereder sig bedste til sine eksamener...mvh. bys99:-) -
Forberedelse
ForumindlægHeejsa,Jeg har to dage, ikke engang til at forberede mig til tyskeksamen -mundtlig. Hvordan kan jeg bedst muligt udnytte den korte tid uden at køre fuldstændig mentalt ned? hehe
