Søgning på: samfundsfag eksamen. Resultater: 16981 til 17000 af 39570
-
Mundtlig dansk pleas hjælp
ForumindlægHejsa allesammen Hvordan begrunder man en prspektivereing til den mundtlig prøveee ?? Tusind tak på forhånd!!!!!!:) -
Jysk og sociale medier
ForumindlægNogle der har lavet caseeksamen omkring Jysk og sociale medier? Hvordan gribes opgaven an? -
hjælp mig med at perspektivere!!!
Forumindlæghej, som i nok kan se, har jeg brug for hjælp til at prespektivere, .. kan simpelthen ikke komme på nogen andre tekster, der minder om de nedstående.. håber virkelig i vil hjælpe!! de rigtige mennesker af benny andersen kan perspektiveres til ?? svantens lykkelige dag af benny andersen kan perspe... -
Logaritme
Forumindlæghej!!. Er der nogle der kan fortælle mig om forskellen på log x, og titalslogaritmen? Altså hvorfor er der en forskel? og hvad bruger man decideret logaritmen til? Udover at f.eks. Finde x, men tænker også mere på hvordan logaritme papiret hænger sammen med at skulle finde logaritmen til et tal? ... -
Sommersupplering, fraværd?
ForumindlægNogen der ved om der bliver målt fraværd på sommersupplering? Er en af dem, der bedst koncentrerer sig derhjemme og har ikke rigtig brug for at have en lære omkring mig hele tiden. Hvordan er det lige med det? SKAL jeg møde op til timerne? På forhånd tak for svar :) -
Hjælpemidler
ForumindlægHej, må man gerne hente hjælpemidler, til biologi, historie og geografi? Hvis ja, så hvad for nogen slags hjælpemidler? Håber I kan hjælpe Mvh Thomas -
Fysik/Kemi
ForumindlægHej! Jeg håber, at i kan give mig et svar på dette spørgsmål: Hvad er forskellen på Fysik og Kemi? - Det må gerne besvares i folkeskole niveau! :D På gensyn :-) -
Kvote 2 faggennemsnit Århus
ForumindlægHej. Jeg er i den situation, at jeg er ved at forbedre mit KVOTE 2 faggennemsnit, og dermed ikke kvote 1 - da jeg godt ved, at dette forbliver uændret. Derfor er jeg pt. ved at læse 2 fag om, og har dertil et par spørgsmål. Jeg ved, at de via. kvote 2 i Århus kigger på gennemsnittet af særligt re... -
Det Forsømte Forår
ForumindlægDer står at jeg skal lave en Kvalificeret Titelanalyse til Det Forsømte Forår.. Jeg ved bare ikke hvad en Kvalificeret Titelanalyse betyder så er vist nok gået lidt i stå.. Gider du at hjælpe? -
AT - Doping
ForumindlægHej Jeg har valgt fagene idræt (B) og kemi (A) som mine fag. Emnet er doping. Jeg vil høre om der var nogen, som havde ideer til problemstillinger og promblemformulering? Tak! Malene -
Statistik hjælpelærer søges
ForumindlægHej jeg søger hjælp til statistik mod betaling. -
Mundtlig Matematik
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe mig! Jeg går i 8. klasse og skal op til en mundtlig matematik på Mandag, og jeg er ikke så selvsikker i faget matematik. Så jeg kunne godt tænke mig, at få nogle gode råd til hvad man kan gøre, for at præstere bedre. Og måske også hvilke emner jeg kunne fokusere på. ... -
Indeholder virus en cellekerne?
ForumindlægHejsa Indeholder virus en cellekerne... -
Procent for karakter
ForumindlægHej SP Jeg har lige været til to skriftlige eksamener. Er der nogen der kan opstille procent svarende til karakter. Hvis jeg skal have 10, hvor mange procent skal jeg så have. På forhånd tak ?? -
Dispostion i mundtlig matematik
ForumindlægHjæælp!!! Sidder og forsøger at lave en dispositon til mundtlig matematik, men kan simpelten ikke kommer igang. Hvordan kan jeg f.eks. stille den op??? -
“The splinter”
ForumindlægHej, jeg skal lave en analytical essay af “The Splinter”. Nogen der kender til novellen? -
atomfysik HASTER!!
Forumindlæghej alle hvis man trækker atomfysik er der så forsøg man kan vise eller er det bare teori om atom, grundstoffer osv... -
Filosoffer uden for pensum?
ForumindlægHey, jeg skal op til filosofi og her kunne det være godt at kunne perspektivere til nogle filosoffer uden for pensum.. Er der nogen, der kan hjælpe mig med at perspektivere? Her er en lille liste over det vi har beskæftiget os med: Etik: Platon Pligtetik (Kant) Konsekvensetik Utilitarisme Dyd... -
Optagelsesprøve/test i 2.g?
ForumindlægHej Allesammen. Jeg har har hørt, at man kan komme op til en prøve/test i 2.g, i slutningen af skoleåret. Meningen med denne test/prøve er så at vurdere om man er klar til at rykke op til 3.g. Jeg ville så høre om der nogle der har noget erfaring eller viden omkring dette, da jeg ikke selv ved... -
hjælp hjælp hjælp tak
ForumindlægThe USA spare time <span lang="EN-US" style="font-size:18.0pt;mso-ansi-language: EN-US"> </o:p> <span lang="EN-US" style="font-size:18.0pt;mso-ansi-language: EN-US"> My topic F...
