Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 17001 til 17020 af 22366
-
Hvad betyder "tone" på engelsk?
ForumindlægEr der nogen som ved hvad der menes med "tone", når man skal analysere? -
Handlingsforløb mm.
ForumindlægHejsa folks...! Jeg har fået en opgave i dansk, om en tekst der hedder Drivhuset. Der er bare noget, jeg ikke ved hvad betyder. 1. Som præsentation af teksten har jeg skrevet et referat, er det rigtigt? 2. Handlingsfoløb. Hvad er et handlingsforløb? Er det ikke lidt det samme som en præsentation ... -
Anbefalinger?
ForumindlægHej allesammen! Jeg ville høre, om nogle af jer, kender til nogle engelske forfattere, der er gode at beskæftige sig med? Hvis ja, kan I så skrive jeres anbefalinger i tråden? Det er bare til frilæsning, så niveauet må gerne være lidt udfordrende. Mvh Rosekide! -
Datid
ForumindlægHej nogen der vil hjælpe mig igang med at skrive disse linjer i datid ? Dieses Märchen „Dornröschen“ handelt von einem König und einer Königin, die wirklich gerne ein Kind möchten. Eines Tages kommt ein Frosch, der sagt, dass die Königin eine Tochter bekommen wird bevor das Jahr endet... -
''Indrette sig efter''?
ForumindlægHar en spasser ordbog men hvordan oversætter man at de ''indretter sig efter ..''? Tak! -
hvorfor er jordalkalimetaller reaktive?
ForumindlægHej, Nogen der kan hjælpe mig med at forstå hvorfor jordalkalimetaller er reaktive, når de har ufyldt deres yderste skal som er en s-orbital? -
Engelsk navn på Sydafrikas grundlov
ForumindlægHej Har ledt overalt, men kan ikke finde navnet på Sydafrikas 'racerene' grundlov fra apartheidstyrets tid. Nogle der har et link om denne eller bare det engelske navn, så jeg selv kan søge? Har søgt på alverdens ting, men kan bare ikke finde det :-( -
Areal
ForumindlægHej! Jeg sidder fast i mit matematik og håber i kan hjælpe mig! C4 kovonut: 229 x 324 mm A4 papir: 21,023 x 29,731 cm Spørgsmål: Hvor mange procent er arealet af en C4 konvolut større end et A4 papir? Helst med følgende forklaring. På forhånd tak! -
hjæælp :( reaktionsskema for basisk hydrolyse af acetylsalicylsyre
Forumindlægbasisk hydrolyse af acetylsalicylsyre, ASA. forsøget går ud på at følge den basiske hydrolyse af dels en opløsning med stort overskud af hydroxid, OH, og dels en opløsning af natriumhydroxid, NaOH, og acetylsalicylsyre, ASA, hvor forholdet er 2:1. Efter en forreaktion sker hydrolysen i det andet ... -
biologi rapport om kræft.
ForumindlægHjælp - skal lave biologi rapport. skal skrive om kræft medicin igennem tiden altså fra 1850 til 2010, kan simpelhen ikke finde noget. det skal både være om medicin og behandling, men ikke inden for en speciel form for kræft, bare kræft generelt. nogen der kan hjælpe? -
Engelsk, hvordan siger man indbygger
ForumindlægHej derude :) Hvordan siger man indbygger og samfundsfag på engelsk? Min ordbog er desværre væk, så kan ikke sekv finde det! Håber på hjælp, og er der nogle der gerne vil rette mit engelsk essay igennem? Inden jeg sender det til min lærer! :) -
SRP
ForumindlægHej :-) Jeg har valgt "Scotland" som emne i SRP. Er der nogen gode/interessante emner indenfor dette område man kunne arbejde med og undersøge skrive om. Jeg kender ikke så meget til Scotland, så det kunne være en stor hjælp! Tak på forhånd! -
Er dette mon korrekt?
ForumindlægHej! Jeg kan umiddelbart ikke se en fejl i denne opgave, men når jeg dobbelttjekker i CAS, så ser det ikke helt rigtigt ud, da den vil have 2 rødder på parablen? Opgaven er vedhæftet. Mvh Kristina -
INDHOLDSFORTEGNELSE
ForumindlægHeeyy Jeg skal lave en indholdsfortegnelse, og der var en god måde hvor man kunne lave den på word. Det er hvor den bliver helt liige med prikker og sidetal og emne. Man markerer alle overskrifterne og derefter wuptiii så kommer det hele til at være i indholdsfortegnelsen heeelt lige.. Noget i de... -
hvad kalder man skriveformen?
ForumindlægHej, jeg skal til mundtlig dansk eksamen i en novelle kaldet "Det vi har mistet" af Sarah Engell. Hele novellen er skrevet som en fortælling, hvor fortælleren skriver til lillebroren. Der står fx "Jeg går ned til forstævnen, hvor du venter på mig". Hvad kalder man den skrivefo... -
berettermodellen til novellen "Torben og Maria"
ForumindlægHej allesammen jeg sidder i en problemstilling, hvor jeg skal lave berettermodel til novellen Torben og Maria. Men jeg ved ikke, hvordan den er:( håber nogle kan hjælpe tak på forhånd -
Hjælp
ForumindlægNogen, der kan hjælpe? :-) -
Hjælp til religion??
ForumindlægHej. er der nogen, der kan hjælp mig med de spørgsmål? 1 En list over de stadier, som Tylor mener at religion har udviklet sig igennem 2. Kommer med et bud på muligheder og begrænsninger på hans teori Håber meget nogen kan hjælp mig med det:) -
Hydrofob aminosyrer - Valin
ForumindlægValin er en hydrofob aminosyrer. Hvis jeg skal forklare hvorfor, skal jeg så sige andet, end at der er lav elektronnegativitet mellem H og C? -
Emneforslag til SRP - engelsk og religion
ForumindlægHej Jeg skal til at skrive SRP og jeg har valgt fagene engelsk A og religion B. Mit problem er, at jeg ikke kan finde noget spændende emne inden for de to fag. Er der nogen derude som har nogle ideer/emneforslag, der kunne være relevante at arbejde med i engelsk og religion i SRP sammenhæng ?
