Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 17021 til 17040 af 34519
  • Idrætseksamen.

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. er der nogen der ligger inde med notater til bogen, idræt; teori og træning som er velegnede til eksamen?? :D
  • Ribosomer

    Forumindlæg
    Hej, håber der er en der kan hjælpe. Sidder og læser til 24-timers eksamen og har et spørgsmål: Hvordan er ribosomer bygget op? PÅ forhånd tak! :)
  • 10 klasse

    Forumindlæg
    Nogen der kender et sted her på nettet hvor man kan finde en læse tekst, alla den man får til mundlig engelsk eksame i 10?
  • indekstal c. niveau

    Forumindlæg
    Er ved at forberede eksamensspøgesmål i matematik, til eksamen. Herunder kan jeg komme op i indekstal. Hvad er indekstal helt præcis? hvad kan man sige om det?
  • hjælp?

    Forumindlæg
    Årsprøve? har tæn og tænkt kommer ingen vejne?http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/UD0581.pdfopg.a hvordan løser man sådan en??
  • Atomkernen

    Forumindlæg
    Kan nogle hjælpe mig med, atomkernen? Jeeeg ved ikke noget om det.og jeg har eksam imorgen. :(
  • Bøjning i gitter

    Forumindlæg
    HEEEEj Kan nogen forklare mig hvad det er? Jeg har fysik på c (eksam på fredag :/), så det skal helst ik være noget på A eller B niveau :) tak på forhånd.
  • Halogen

    Forumindlæg
    Jeg skal op til naturvidenskabs eksamen nu her og mangler lige og få det sidste på plads. Derfor ville jeg lige høre om der måske var nogen der kunne forklare hvordan det med Organiske halogenforbindelser virker?
  • Synopsis om EU.. HJÆLP???

    Forumindlæg
    Hej Jeg er igang med en 24-timers eksamen, og har trukket emnet "EU - Et demokratisk projekt" nogen der kan hjælpe med ideér til en problemformulering???
  • hjælp

    Forumindlæg
    Jeg skal op til fransk eksamen i morgen og jeg ville spørger om der nogen der havde nogle gode råd
  • Mat og hvadså?

    Forumindlæg
    Hej.Nogen der ved hvilke emner man uden tvivl kommer op i til eksamen?Hvad gi'r god karakter?
  • Karakter ?

    Forumindlæg
    Hej alle !Jeg var til eksamen i skriftlig matematik idag på b-niveau, er der nogle der har nogen idag om, hvad man få af karakter, hvis man har mellem 20-30% rigtige ?MvhBent
  • kilde kritik (??)

    Forumindlæg
    hejsa..ville lige høre om der noegen der har en oversigt over kilde kritik i historieske kilder.. ville hjælpe meget da jeg skal til eksamen tirsdag..mvh lotte
  • Sammenhæng mellem potens- og eksponentielvækst

    Forumindlæg
    Jeg ville høre om der er nogle, der kan fortælle mig hvad der er tilfælles mellem eksponentielvækst og potens...Har fået stillet et eksame spg. med det, men ved sku ikke lige...
  • historie, med inddragelse af old

    Forumindlæg
    hey, ville høre om d ville være samrt at kunne inddrage old til historie eksamen, hvis d r muligt..vil det trække op eller ned?
  • SØJLER?!

    Forumindlæg
    Hej alle Nogen der ligger inde med nogle gode notater inden for de græske kunsthistoriske søjler, kan nemlig komme op i det i eksamen, og aner ikk så meget om det?
  • Fay Weldon - weekend

    Forumindlæg
    Jeg skal op til mundtlig eksamen nu her...Og jeg står og mangler lidt noter til novellen "Weekend" af Fay Weldon.Er der nogle, som kan hjælpe?
  • SAM C NIVEAU!!

    Forumindlæg
    kan man godt risikere at få et ark med en tabel, eller noget statistik mm. til samfundsfags eksamen på C niveau?
  • gasser

    Forumindlæg
    hey derude, Hvis I skulle op i det med "gassser", hvad ville i så fortælle om til eksamen. eller rettere, hva ville i forbeerede inden for dette emne. på forhånd tuuusind taaak
  • Det moderne gennembrud

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart op til eksamen jeg ville lige høre om der var nogen der vidste noget om kønsrollen i det moderne gennebrud, eller bare´i det hele taget noget om det moderne gennembrud?