Søgning på: srp historie kemi. Resultater: 17041 til 17060 af 34803
-
kogepunkter og smeltepunkter???(Hjælp)
Forumindlægkun to spørgsmål til en kemi opg. saltvands kogepunkter?? saltvand smeltepunkter?? er super taknemlig hvis nogle gider at hjælpe :) -
Transformer
ForumindlægHjæp! Jeg er i gang med en fysik/kemi rapport om transformer, men jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal skrive i teori, Kan i hjælpe? -
be/af-kræftelse
ForumindlægJeg har lavet en kemi opgave, dog er jeg usikker på om min løsning og fremgangsmetode er rigtigt. (se vedhæftet dokument) På forhånd tusind tak -
Laboratiorerapport
ForumindlægHej. Jeg skal have afleveret en laboratorieraport i kemi, Er der nogle kemihajer derude, som er klar på at tjene noget mønt på at lave resten for mig? -
Tritrering rettelse
ForumindlægHej alle sammen. Nogen af jer som gider at hjælpe mig med at rette min kemi rapport igennem? :) -
Glutaminsyre
ForumindlægHej SP. Jeg håber nogle kemi nørder vil hjælpe mig med det her :) Hvorfor er glutaminsyre et negativtladet molekyle? Hvordan kan man se det på dens struktur? -
Redoxreaktioner
ForumindlægSe venligst vedhæftede fil Håber der sidder en der ude som kan forklare mig det og hjælpe mig Det der kemi er jeg slet ikke stærk i -
Hvad er natriumdihydrogenphosphat?
ForumindlægHej! Jeg sidder med et kemi forsøg omkring fremstilling af ethanol. På min materialeliste fra forsøget står NaH2PO4 (natriumdihydrogenphosphat). Hvad bruges det til i forsøget? -
Salte og opløselighed
ForumindlægJeg skal til eksamen i Kemi C og kunne godt bruge nogle gode fif eller pointe til de forskellige bilag. Hvad vil være godt at komme ind på i Salte og opløselighed? -
sakkariders blandbarhed
ForumindlægSkal snakke om sakkariders blandbarhed til kemi eksamen. Med ved intet om det, en der kan hjælpe med noget basic information? -
Spørgsmål om syre :)
ForumindlægHvad er det der sker, når en syre nedbryder et metal, som fx. mg? Og hvad er det der sker, når en syrer leder strøm? Hilsner den fysik/kemi forvirrede :) -
Renheden af mosfjerne
ForumindlægHej mennesker Er der nogle søde kemi mennesker der vil læse min rapport igennem, det ville være virkelig dejligt:) vil gerne sende den som besked -
Ligevægt 8
ForumindlægHej allesammen, er der nogle der kan hjælpe mig med denne kemi opgave? og fortælle hvilke formel jeg skal bruge? Tak på forhånd se vedhæftet. -
hjælp!!!
Forumindlægjeg skal snart op i fysik og jeg er rigtig usikker på mine notater er der nogle der har et godt link, til nogle fysik/ kemi notater -
Puffer
ForumindlægHej Nogen der vil hjælpe mig med et spørgsmål i kemi? Hvad sker der kemisk i pufferen, når der tilsættes NaOH? Hvad hvis vi havde tilsat HCl? på forhånd tak! -
FYSIK EKSAMEN
ForumindlægJeg skal op i Fysik/kemi på onsdag, og er bange for at trække Atomfysik. Hvad skal jeg snakke om hvis jeg trækker atomfysik? tak på forhånd. -
α- og β-1,4-glycosidbindinger
ForumindlægHej alle! Jeg skal til eksamen i kemi og fortæller lidt om α- og β-1,4-glycosidbindinger;er der nogen der kan forklare mig hvad det er? Det er under emnet sukker.. -
Hvad anvendes syre og base til i hverdagen?
ForumindlægHej allesammen, Sidder og læser op til kemi-eksamen, nogen der kan svare mig på dette her? Hvad anvendes syre og base til i hverdagen? -
Hjælp til bioteknologi
ForumindlægHej :-D Jeg håber nogen kan hjælpe mig. Jeg skal til at vælge studieretning, og jeg overvejer at tage studieretningen matematik A/ bioteknologi A. Men er der nogle der ved hvor høj kemien er i faget – er det b-niveau eller c-niveau? Er biologien og kemien lige fordelt, eller er der mest b... -
Hjælp!Forsøg om Elektromagnet
ForumindlægHej Jeg skal op i mundtlig fysik og kemi , og jeg skal laver nogle forsøge om Elektromagnet . hvad for noget forsøge kan jeg lave ????
