Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 17041 til 17060 af 36005
-
Engelsk fremlæggelse
ForumindlægJeg skal have lavet en engelsk fremlæggelse. Min lærer har givet mig emnet Australien, men hvad kan jeg fortælle om? Gerne noget spændende, som jeg kan fortælle en masse om. På forhånd tak. -
Reducer
ForumindlægHJÆLP!! Kan ikke finde ud af at reducerer. Fx: 2(x+2) - 3(x+2) ( Går i 7.klasse ) Please hjælp!:) -
Ækvivalenspunkt??
ForumindlægEr der ikke en, der vil forklare i simpelt hverdagsdansk, hvad ækvivalenspunktet er? Tak på forhånd. Hav en god aften :) -
Eksponentiel regression
ForumindlægHej alle, nogen der har et link til et klip på nettet, hvor de demonstrerer en eksponentiel regression? :) Mange tak på forhånd. -
Hvordan differentieres udtrykket?
ForumindlægSom overskriften lyder på, hvordan differentieres det følgende udtryk. Gerne trin for trin, så jeg kan se hvilke regneregler der anvendes: Tak på forhånd -
Newtons 2. lov -Fjer og hammer
ForumindlægKære alle, jeg sidder ligept. og arbejder mig igennem Newtons love. I forklarelsen af den 2. lov er jeg stødt på eksempelt med en fjer og en hammer som slippes samtidig og lander på jorden samtidig. Jeg vil høre om der er nogen, der kan bekræfte at dette kun er muligt i vakum? Hvis det overhoved... -
Hvorfor er postkasserne i Sverige gule?
ForumindlægI Danmark er postkasserne røde, i Sverige er de gule. Hvorfor? -
Kvadratrod og potens linninger
ForumindlægJeg har problemer med nogle linninger, hvor der inden går kvadratrod og potenser, håber i kan hjælpe mig og få mig til at forstå det lidt bedre. :-) her er et exampel på en: 3√x = 1/2 Tak på forhånd. -
hvad kan jeg sige om ex og ln(x)?
Forumindlæghvad kan jeg sige om ex og ln(x)? Ved de er omvendte operationer til hinanden.. Men hvad mere kan jeg sige om dem? -
HJÆLP! Mundtlig eksamen engelsk B!
ForumindlægHej alle! Jeg skal op til min syge eksamen i engelsk i morgen... hvilket jeg ikke er glad for... Jeg sidder så nu og har helt glemt hvordan man kan se forskel på de forskelige genre ? tale, short story, osv.? Kan i hjælpe mig? På forhånd tak! -
Dansk stil.. Vil i være sød at kigge :D
ForumindlægHej i søde mennesker på studieportalen:) Jeg vil sætte stor pris på, hvis en sød sjæl har tid til at kigge på min 2 siders stil.. Det vil afhænge og påvirke min karakter.. Håber dog i kan hjælpe :) -
Ligning udtryk
ForumindlægDet koster en mand 3000,- kr. at opdrætte en gris og 200,- kr. at slagte den. Han skal tjene 500 kr. pr. gris. Han sælger 7 grise. Opskriv et udtryk for: 1. Hvor meget han tjener på salget. 2. Hvor stor salgsprisen er pr. gris. 3. Hvor stor den samlede salgspris er. 4. Hans samlede udgifter... -
Føderation eller superstat?
ForumindlægNogen der kan fortælle mig, hvad forskellen på en føderation og en superstat er? Er en superstat bare en stor stat, frem for flere sammensatte? -
Eulers formel...
ForumindlægHej folkens.. Jeg skal benytte Eulers formel til at omskrive en ligning, så man nemt kan finde en stamfunktion til det, plus jeg skal beregne denne stamfunktion.. Jeg er virkelig helt lost.. Billede af opgaven jeg har lavet er vedlagt, sig endelig til hvis der er lavet fejl i det jeg har lavet.... -
Angiv molekylformel og navngiv dem
ForumindlægJeg har selv prøvet at løse opgaven Men har brug for hjælp til at forklare mig om opgaven og tjekke om mine svar er korrekt Er ikke så stiv i det med organisk kemi osv. Se venligst vedhæftede fil -
ligning
ForumindlægHej. NÅr jeg skal løse denne ligning, så skal jeg reducere først, men det jeg er i tvivl om, når jeg skal gange X med 1, bliver det x eller x2 eller hvad gør jeg ? -
Hvad er forskellen på diskrete og grupperede variable?
ForumindlægHej allesammen! 1.Er der nogle rare mennesker herinde, der kan fortælle hvad der adskiller diskrete variable fra grupperede variable, og hvorfor det kan være mere fordelagtigt at benytte grupperede fremfor diskrete? -
Spændingsfald
ForumindlægI en serieforbindelse på et eksperimentalboard med et batteri tilsluttet er spændingen af batteriet på 9,58 V. Efter et stykke tid er spændingen faldet til 8,50 V. Hvorfor? Mit bud er at der er gået lidt spænding til hver modstand.. Men er det korrekt? -
Reaktionsskema
ForumindlægHej, ved i hvordan man opstiller et reaktionsskema? Min opgave er vedhæftet, behøver blot en forklaring på hvordan -
essay
Forumindlæghej jeg har et essay for og det skal være færdigt om en uge problemet er bare jeg ikke kan skrive et assay da jeg ikke rigtig har forstået hvad det gik ud på jeg har skervet lidt men er der måske nogen der kan sige om det er et essay eller ej tak på forhånd :) emnet er ondskab
