Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 17061 til 17080 af 35409
-
Stærke Syre
ForumindlægHvordan kan man se hvilke syre der er stærkst, helst med en forklaring da jeg gerne vil lære det hvis der nu kommer andre stoffer i en anden opgave -
Gymnasie optagelse
ForumindlægHej allesammen.En af mine gode venner modtog idag et brev fra gymnasiet, hvori der stod, at han skal op i en prøve i mat, fysik og kemi før han kan optages i gymnasiet. Så mit spørgsmål er, om nogle har erfaringer med hvilke slags spørgsmål og opgaver der bliver stillet. Hvilket niveau ligger det... -
Fri på fredag?
ForumindlægHar gymnasieelever fri på fredag (kongeligt bryllup), eller er det kun folkeskoleelever? -
differentiallligning
Forumindlæghej. nogen der kan hjælpe mig i gang med den her opgave. jeg er helt lost.....i en model for rygtespredning inden for en gruppe på 500 personer er antallet af personer y, der har hørt et bestemt rygte, en funktion af tiden t. Der gælder, at den hastighed, hvormed y vokser, er propertional med pro... -
Paulus rejser
ForumindlægJeg overvejer at skrive om Paulus' rejser i AT men hvilken betydning fik Paulus' famøse rejser for verdenssamfundet? -
Obligatoriske eksamener..
ForumindlægOk, jeg ved det... Jeg er langsom i opfattelsen! :) Men jeg har ikke helt fattet hvilke fag jeg SKAL op i i 3.g!Jeg er til den tid en matematiker med matematik, musik og engelsk på højniveau... -
hjælp til reaktionsmekanismer 2
ForumindlægHej. Jeg kunne ikke vedhæfte 2 billeder i et indlæg.. så her kommer min anden fil.. Spørgsmålet fra det andet indlæg: Jeg har lidt problemer med at få opskrevet nogle reaktionsmekanismer.. håber der er en der kan hjælpe mig. Jeg har opskrevet et forslag til den ene men jeg er ikke sikker på at de... -
søger efter en
ForumindlægHej.. Jeg søger efter en der er rigtig god til historie, det er meget vigtigt. Er der en historie forcer eller lærer/lektieguru i historie.. Jeg tror at jeg er blevet fejlvurderet.. -
rette kemi opg.
ForumindlægSkal aflevere større kemi opg. i morgen. er der evt. nogen som vil rette den igennem? Det er på folkeskole niveau så sværhedsgraden er ikke speciel høj :) Der må gerne rettes og evt. tilføjes. det ville være til STOR hjælp for mig hvis i kloge hoveder ville tage et kig på den :) ved godt opga... -
Den ubekendte modstand
ForumindlægHej nogen der kan se hvad denne modstand R2 skal være ? Jeg har bestemt den til at være 6kohm men er i tvivl om det er rigtigt? -
RUmkapløbet historie/idræt
ForumindlægHeej.. Jeg har valgt at skrive i historie og idræt til mit AT projekt der omhandler "Rumkapløbet". Jeg vil høre om der var nogen der har nogen gode ideer. MIne problemstillinger indtil videre er: Kampen om at nå først til månen (rumkapløbet)? Hvordan trænede USA og USSR deres Astronaute... -
eksamenssæt 2008
ForumindlægHej alle... Er der nogen der ved, havd sidste års skriftlige eksamenssæt i tysk hed/omhandlede Tak på forhånd -
hjælp!!! Samf og religion
Forumindlæghej alle sammen.. jeg har valgt at skrive i samf og religion til AT... og har valgt mit problemstilling som lyder: "hvilken rolle spiller den muslimske kultur og religion mht. integraton i danmark idag", og jeg kan ikke finde materialer til opgaven, håber at der er nogen der ude som kan... -
Hvor lang tid tager synopsen?
ForumindlægOkay, jeg står i den lortesituation at skulle aflevere AT synopsis i morgen, og jeg har ikke lavet noget... Overhovedet... Ud over at finde fag, emne og en halv problemformulering. Det er ikke fordi, jeg er doven. Jeg kan bare ikke tage mig sammen til at lave det (okay, det er måske også dovens... -
1g dansk opg?
Forumindlæger der ikke nogen der måske har skrevet om vandrehistorier, og som har et forslag til en problemformulering, eller bare et eksempel som man kan se? -
Grundstoffernes dannelse og kredsløb i universet
ForumindlægEn der gider forklare mig grundstoffernes dannelse og kredsløb i universet, efter big bang blev der dannet hydrogen og helium, hva med resten. Jeg har læst at der sker en processer, men jeg forstår det ikke helt hvordan de her forskellige processer sker. -
ANGST!
Forumindlæghej folkens.. jeg skal op i mundtlig engelsk her på fredag.. Det er kun en årsprøve.. Jeg ahder engelsk og kan slet ikk finde ud af det! betyder det meget hvisj eg ikke dukker op? for en fra min klasse han er helelr ikk dukket op til to årsprøver indtil videre.. betyder det meget årsprøve? seriøs... -
Ligning
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at løse følgende trigiometriske ligning:-cos(x)+1,5=0,3x^2-0,5med hensyn til x... -
Dele sabbatår op i universitets sommerferier?
ForumindlægHej, jeg vil gerne holde et sabbatår, men her for nylig blev jeg bange for om et år nu ikke også var rimelig meget tid at bruge på det? Så går der jo et år mere til når jeg er færdig og parat til arbejdsmarket. Jeg snakkede lidt med nogle forskellige folk om det og en af dem sagde til mig at jeg... -
Terminsprøve i Naturfag.. HJÆLP.. : (
ForumindlægSkal Op til mundtlig terminsprøve i Naturfag.. Nogle gode råd om hvordan man klarer det..? Har ingen ide om hvordan det foregår..???
