Søgning på: religion eksamen. Resultater: 17061 til 17080 af 37418
-
Snyd til terminsprøve
ForumindlægHej. En af mine venner har mobilt bredbånd (det der lille usb modem man kan gemme i penalhuset eller lign.) og siger at han bare henter sin opgave fra internettet til prøven. Kan man ikke blive taget for det?. Har skolens IT-ansatte ikke noget udstyr til at spore sådanne ting? Elelr kan han... -
voldsom fejl - glemt punkt i synopsis
Forumindlægjeg er så dum at jeg har glemt at plotte selve analysepunktet ind i min disposition min disposition ser således ud: 1. Indledning: præsentation af prøveoplægget 2. Sammenhæng mellem prøveoplægget og fordybelsesområde 3. Personkarakteristik af Thomas og Erik 4. Oplæsning 5. Pe... -
fysik aflevering
Forumindlæghej vil spørge om der er nogen der har en opgavesættet til a-niveau fysik. den første opgave handler om nasa og vægtløshed den anden om Callendar-Barnes kalorimeter, osv. er der nogen der har den vil det være en meget meget stort hjælp. det haster :S mange tak -
FSA
Forumindlægheyjeg ville lige prøve at høre om der er nogen tysk-genier som fik 13 i folkeskolens afgangsprøve, hvad vedkomne havde gjort for at opnår knap så (folker.niveau) udsædvanlig karaktere...samtidig søger jeg en hjemmeside, eller hvis nogen af jer har en en tysk tekst beregnet til folkeskole(prøve).... -
Kaliumglycosinolat
Forumindlæghej.. jeg er i gang med at regne en opgave, men jeg kan desværre ikke finde kaliumglycosinolatets molaremasse... er der nogen der ved hvad den er???? -
Laserlys
ForumindlægJeg sidder med en opg fra sidste år, som jeg simplethen ikke kan finde ud af... Er der nogle der har en ide til hvordan man kan løse opg. 7? http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/080523_opgave_stx_081_fysikA.ashx På forhånd tak :) -
Bestem en ligning
ForumindlægEn linje m går gennem punktet P(-6,5) og står vinkelret på linjen med ligningen 3x+y=2.Bestem en ligning for m.Nogen der kan hjælpe? -
"Famine" af Sinead O'Conner
ForumindlægHej!Jeg har fået sangen "Famine" af Sinead O'Connor opgivet til engelsk. Vi snakkede om den tidligere på året, men tog ikke nogle notater. Og så forstod jeg faktisk ikke så meget af den...Er der nogen derude der kan hjælpe mig med handling eller budskab/pointe i sangen?Mvh. Ester -
Terminsprøve
ForumindlægHej, jeg skal til mateatik terminsprøve imorgen og er lidt nervøs. Jeg regner faktisk med at dumpe, da jeg er rigtig dårlig til matematik. Jeg har matematik på B-niveau. Er der nogen der har været til terminsprøve i matematik B i år? Og har i evt. ideer til hvad jeg kan øve.? Crew. -
Har jeg forstået det grundliggende i buddhisme???
ForumindlægOkay.. vil gerne have bekræftet om jeg har forstået det grundliggende i buddhisme.Vi, mennesker, lever i det der kaldes SAMSARA, genfødslernes livscyklus. For at vi kan bryde dette og blive oplyst - NIRVANA, skal vi følge DE FIRE ÆDLE SANDHEDER, som består af både den OTTE LEDEDE VEJ men også af ... -
Thukydid?
ForumindlægHejsa.Jeg ville hører om der var nogle der var kloge på thukydid? Især hans skrifter omkring "Den største krig hellerne har oplevet"? Indtil videre har jeg kun har var historisker, grundlægger af kritiske historisk skrivning og højt stående officer, men blev smidt ud af Athene. HAr kun ... -
Skrifltig Dansk årsprøve d. 25-5-2005
ForumindlægI dag (d. 24) var jeg til årsprøve i skriftlig samfundsfag (2.g) og i morgen skal jeg op i dansk. Inden jeg gik op i samf forberedte jeg mig ved at læse nogle af opgaverne herinde for bare at få ideer til hvordan jeg skulle udforme min opgave. Da jeg så fik opgaven her i morges fik jeg mig noget ... -
Astronomi
ForumindlægDet kan være, jeg har forpasset tiden, men lærere har også eksamenskuller og usunde interesser. Elleve eksamener. Kan du stikke den? Du får lidt oplysninger alligevel. Keplers love findes der tre af. Han formulerede dem på basis af Tycho Brahes optegnelser. Tycho var interesseret i at levere ammu... -
Hvad er det nu en Stichomyti er?
Forumindlæg? -
Hvad er Hamlet projektet?
ForumindlægEr der muligvis nogle der kan forklare havd Hamlet projektet er i forbindelse med den kolde krig? -
HJÆLP!
ForumindlægHJÆLP! Jeg går i 3.g og skal til terminsprøve i engelsk. Og jeg håber der er nogle søde mennesker der gider og hjælpe mig. Hvad går en skriftlig terminsprøve ud på i engelsk? Er det ligesom i dansk hvor man skriver en stil eller hvordan og hvorledes? På forhånd tak :-) -
Undervisning og eksamner på engelsk
ForumindlægJeg skal til sommer påbegynde mit sidefag, og overvejer meget at vælge erhvervsøkonomi. På 3 og 4 semester vil jeg skulle have fag på kandiaten i økonomi, og i disse to fag vil undervisningen og eksamenerne være på engelsk. Jeg er ikke ret god til engelsk, men forstår nogenlunde at læse engelsk .... -
VIGTIG SPG. HJÆLP
ForumindlægHEj..Er der nogen der ved hvad det hedder med et fint ord, når supermarkederne bevidst placerer mælk bagerst i butikken, for at trække kunderne rundt i hele butikken??MVh -
Rette min stil på under 100 ord.
ForumindlægHej, er der nogle der kan rette min spansk stil på under 100 ord? en mis vacaciones de verano, no he estado viajando. cuando yo estaba ocupado con muchas cosas aquí en Dinamarca. vacaciones de verano comenzó con una pequeña fiesta (babysower) para mi primera sobrina a&uacut... -
Terminsprøver - vigtigt?
ForumindlægHej allesammen! Synes I, at terminsprøverne er vigtige?
