Søgning på: et dukkehjem 3. akt. Resultater: 17081 til 17100 af 114887
-
molekyleformler: C4H9Br
ForumindlægHej, jeg har også lige et spørgsmål. Der findes en række stoffer med molekyleformlen C4H9Br, herunder 2-brombutan. hvis jeg så skal angive tre andre systematiske navne for stoffer med molekyleformlen C4H9Br. Hvad er de tre andre, hvis det er rigtigt at der kun er fire i alt? -
Vektor regning - 2.015
ForumindlægOpgave teksten:"C er et punkt på den linje der går gennem P og har retningsvektor aBestem koordinatsætte til C i hvert af de tilfælde, hvor arelaet af trekant ABC er 30"Man skal vel komme frem til en andengradsligning når man bruger determanintformlen og det skal vel så sættes lige det ... -
HJÆLP
ForumindlægHej alle. Er der nogle der kan hjælpe mig med noget excel og access? -
Løs ligninger
ForumindlægHjælp bedes tak -
ionforbindelser
ForumindlægHvilken ionforbindelse dannes ved reaktion mellem følgende grundstoffer? Almuminium (Al) og svovl (S) og Barium (Ba) og nitrogen (N2) Er der nogen der er sød og hjælpe? På forhånd tusind tak... -
hjælp til et religionsspørgsmål
ForumindlægHvordan skal følgende sætning forståsOg de fraskilte kvinder skal vente angående sig selv i tre menstruationsperioder, og det er dem ikke tilladt at skjule, hvad Allah har skabt i deres moderskød, hvis de tror på Allah og en yderste dag.håber nogle vil hjælpe -
Tysk ANALYSERING
ForumindlægHej allesammen, jeg har haft lidt svært ved at sætte FIRKANT-TREKANT-X-O ved mine sætninger. Så jeg håber nogle af jer måske kan gøre det? :-D 1.Sabine går i 9. klasse. Sabine geht in die 9. Klasse. 2.Skolen er en enhedsskole. Die Schule ist eine Gesamt... -
Navn på Na2S2O3
ForumindlægHej SP Er der nogen der kan navnet på Na2S2O3? -
hjælp... fysik.
Forumindlæger der ikke en der lige hurtigt kan skrive hvad det er en transistor gør? -
forsæbningstal
Forumindlæghejsaforsæbningstallet fo hærdet rapsolie er 170hvordan kan jeg så vise at rapsolien har molarmassen 990g/mol? -
Hjææælp!!
ForumindlægOkay min klasse skal afslutte engelsk, fysik, kemi, biologi og religion i år. (2.g) Nogen af mine kammerater siger at vi skal op i enten mundtlig eller skriftlig engelsk, er det sandt?? -
eksamenslæsning
ForumindlægJeg skal op i religion d. 30, old d. 2, eø d 9 og historie d. 14... Jeg aner ikke hvordan det er mest smart at læse det op på... der er jo meget der skal læses til historie... Håber I har nogle gode ideer... -
Hjælp til tidligere eksamens opgaver (Tirsdag d. 18 maj 2004 og torsdag d. 19 sep 2002)
ForumindlægHej...Erhvervsøkonomi niveau a.Fra Torsdag d. 19 sep. 2002...Del 1 - hvem kan hjælpe der? Fatter den ikke.. (Det er en kapacitetsudnyttelses opgave - for lang til at beskriv for dem der ikke har den selv - men hvis DU har den til at ligge på din comp vil den være guld værd!)Erhvervsøkonomi niveau... -
halveringstid
ForumindlægStoffet natrium-24 er radioaktivt og omdannes gradvis til et andet stof (magnesium-24). Mængden af natrium-24 aftager ekspotentielt som funktion af tiden med en halveringstid på 15,0 timer. Et præparat indeholder på et tidspunkt 3,00 mikrogram natrium-24 a) Hvor mange mikrogram natrium-24 er d... -
Diskuterende/perspektiverende spørgsmål
ForumindlægHej :) Skal svare på et spørgsmål om den danske regering gik for vidt i spørgsmålet om udleveringen af jøderne i Danmark under . verdenskrig?? samt hvilken debat nutiden har om samarbejdspolitikken. Nogen som kan hjælpe mig igang? :b -
Avance
ForumindlægA er den månedlige avance i 1000 kr. Jeg har ligningen A(x)=120/(1+50*(2^(5-0,1x))) x er antal produkter, som sælges. a) Jeg har tegnet grafen, men hvilke værdier giver mening for x i det forliggende tilfælde? Er det ikke bare x>0? b) Dertil skal jeg udregne den marginale avance, når der blive... -
udregning af gennemsnit
ForumindlægHej.Jeg har prøvet at regne mit snit ud på nettet vis en side for matematisk linie. Nogen der ved hvor man kan udregne det for sproglig linie ? -
Kvadratrod
ForumindlægHvad betyder det når der står et tal foran kvadratroden af 8 f.eks.? Se evt det billede jeg har uploaded -
Redoxreaktion
ForumindlægHej.. har prøvet at afstemme denne redox, men kan ikke få den til at gå op...S2O3 + Cl2 ---> SO4^2- + Cl- (beg. neutral væske)S har OT 2Cl har OT 0S har OT 6Cl- har OT -1Nogle der kan sige om det er rigtigt eller forkert....?På forhånd tak! -
Eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til religion c eksamen her i morgen og jeg har 4 i årskarakter. Jeg kan virkelig ikke lide faget og tror ærligt ikke at jeg består, da jeg ikke kan nå at få læst hele pensum. Hvis jeg ikke består eksamen men har 4 i årskarakter, vil jeg så bestå faget og stadig blive student?
