Søgning på: fysik disposition 10 klasse. Resultater: 17081 til 17100 af 70316
  • Metafor

    Forumindlæg
    "Hvor skinnet faldt på muren" er det en metafor, hvis ja, så hvorfor ??
  • Hjælp til produkt projektopgave!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen. vi er fire i vores gruppe, og vi skal lave en projektopgave med underemnet "unge og alkohol". Men vi har rigtig svært ved at komme op med et produkt. Det eneste krav der er, er at det skal være kreativt. tak på forhånd :)
  • Hjælp til argumentation af opgave samf

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder desværre fast i en delopgave til en aflevering, som jeg håber i kan hjælpe mig med da den skal afleveres i aften! Opgaven lyder: Argumenter ud fra en socialistisk grundholdning imod nedenstående citat om privatisering af sundhedssektoren. ”En høj privat markedsandel er se...
  • Analyse af Helium (kortfilm)

    Forumindlæg
    Hej alle Er der en rar sjæl, som kan give mig inspiration om helium. Eller om ikke kan, hvis der er nogle som har lavet analysen, der kan sende den til mig, eller en sætte en link op, her i. Tak på forhånd:)
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hej nogen der kan skrive en lille smule om Zarah i bogen du og du og du? På forhånd tak:D
  • Hjælp til et produkt

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan komme med forslag til et produkt indenfor klima og politisk globalisering
  • Fransk eksamen A STX - mundtlig

    Forumindlæg
    Hej derude! Jeg tænkte på om det nogen af Jer, som ved hvad lærer og censor kunne finde på at stille af spørgesmål til den franske mundtlig eksamen? -Tak på forhånd.
  • Studieretning

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal begynde på STX snart og skal til at vælge studieretning. Jeg tænker på at vælge bioteknologi, som går ind under naturvidenskabslinjen. Jeg vil bare gerne hører hvordan den linje er? Da den linje har meget med biologi at gøre så er jeg faktisk også lidt bange. Jeg er ik...
  • hjælp til BonBon-Land slikbutikken

    Forumindlæg
    Hej er der nogen er kan hjælpe med med 5.1 jeg ved ikke hvordan man opstiller en lineær funktion.
  • Droppe ud?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går i 2.g og har besluttet mig for at droppe ud. Gymnasiet har gjort mig til et stort nervesambrud, jeg har angstanfald flere gange dagligt og græder konstant. Min mor og jeg er derfor blevet enige om at jeg ikke skal tage et år mere hvor jeg har det sådan. Jeg ved at jeg efter somm...
  • ***************** Klage over standpunktskarakter *****************

    Forumindlæg
    Er det det værd at klage over ens standpunktskarakter eller er det bare dårligere for lærerens opfattelse af en? Der startes en tråd
  • HF eller HF enkeltfag?

    Forumindlæg
    ville i anbefale Hf eller Hf- enkeltfag og hvorfor?Jeg overvejer mellem de to. På forhånd tak:)
  • forberedelse til eksamen

    Forumindlæg
    hej jeg sider og skal forberede mig til eksamnen i historie men kan ikke finde på et produkt jeg har om Kanslergadeforliget tak på for hånd
  • Kulturforskelle i Danmark

    Forumindlæg
    Hvordan startede den danske kultur og hvordan har den udviklet sig i fremtiden?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart op i samfundsfag, og jeg har trukket overemnet: ''Den flerkulturelle verden,'' dog ved jeg ikke hvilket underemne jeg skal vælge. Er der nogen af jer der har nogle ideer? tak på forhånd
  • Israel-Palæstina konflikten historie eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen:) Vi er to unge gutter, som skal op i historie, hvor vi har trukket Israel-Palæstina konflikten. Vi har lidt svært ved at finde en problemstlling, og hvad vi præcis vil ligge fokus på. Så hvis i kunne hjælpe os lidt på vej, ville det være rigtig dejligt. Mvh Noah og Oliver:)
  • Hjælp til engelsk stil

    Forumindlæg
    Jeg ville bare gerne høre om der var en eller anden der lå inden med opgaven The Bad Boy. Jeg mangler virkelig inspiration til hvad jeg skal skrive.
  • trekant?????

    Forumindlæg
    hej jeg har et sp. den her: 16) tegn trekant ABC,når vinkel A = 110 grader, AB=4cm BC=8cm. 17)vinel B_____grader 18)vinkel c_____grader prøvet så mange gange men forstår det ikke. kan i hjælpe mig med den :)
  • Formelsamlinger ? ? ?

    Forumindlæg
    Nogen som har forslag til en god formelsamling i matematik, udover Studioportalens? Kærlig hilsen Mathias. Hav det godt.
  • 6 gradsligning

    Forumindlæg
    Jeg har et problem med at løse en ligning som hedder:x^5 + 10100x^3 + 10^6x = 0Jeg ved at jeg skal lave det til en andengradsligning for at løse den, og at jeg kan indsætte en variabel (eks t=x^2) for at få det. Men her ved jeg ikke hvad jeg skal sætte ind her. Problemet er der også når jeg skal ...