Søgning på: matematik noter 1.g. Resultater: 17101 til 17120 af 47497
-
B1019 2 funktioner f og g
ForumindlægHej. Jeg har en opgave hvor 2 funktioner er givet A) Bestem De definationsmængden for den sammesatte funktion B) Bestem ligningen for tangenten til grafen for f(g(x)) i punktet P(2,f(g(2)) jeg er helt væk jeg ander ikke hvordan jeg skal gøre er der en der kan hjælpe med denne opgave. -
billedanalyse
ForumindlægHej alle Er der nogen der ved hvilken metode man bruger, når man laver en billedanalyse? På forhånd tak! -
Fordelingsfunktion
ForumindlægJeg skal forklare hvad en fordelingsfunktion er, og jeg har indtil videre fundet frem til noget med at fordelingsfrekvensen kan bruges / er med til at bestemme p-værdien, men jeg forstår det ikke helt. Er der eventuelt en der kan forklare det lidt nærmere? -
indekstal
ForumindlægHej Jeg håber nogen kan hjælpe, og tak til enhver hælp. ( billedet er vedhæftet f indekstal ) 1) Vis, at antallet af udenlandske overnatninger i gennemsniten er faldet med 3,2% om året i perioden 1992 til 2013. 2) Beregn antallet af danske overnatninger i 2013. -
projektioner
Forumindlæghej er der en der kunne forklare hvad projektioner er da det er svært at finde noget om det -
Halveringskonstant
ForumindlægT½=ln(½)/-k (tal fra min opgave indsættes) 347=ln(½)/-k (et k udtrykt positivt skal findes) -k=ln(½)/347 k=0,002^-1 Hvorfor gælder sidste led af min udregning? Hvor k bliver posotiv og resultatet oplyftes i minus første? -
hvad betyder denne fejl?
Forumindlæghvordan fikser man dette problem? se vedhæftet fil. -
intervalmidtpunkt?
Forumindlæghvordan beregner man intervalmidtpunktet for intervallet 10-40? og er der en der lige hurtigt kan forkare hvad en interval egentlig er? på forhånd takkk... -
Bionomial (a,b)
ForumindlægHej er der nogle der kan forklare mig hvad bionomial (a,b) er? Og hvordan det bruges Tak på forhånd! -
SSO-Oversættelse fra Engelsk til Dansk
ForumindlægHej alle sammen Håber der er nogen der vil hjælpe med at oversætte det nedenstående til dansk: Then the partial derivative is the rate at which production changes with respect to the amount of labor. På forhånd tak -
Dansk Essay omkring en oplevelse? Hjælp
ForumindlægHej SP. Jeg har været i Skotland i 2 uger, og derfor har min lærer givet mig en opgave om at skrive et Essay omkring turen. Men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal skrive det? og hvad der er vigtig for et essay f.eks. På forhånd tak. -
synopsis om finanskrisen på b-niveau
ForumindlægAf min lærer har jeg fået udleveret to artikler, og mit spørgsmål er nu om, at de skal bruges med citater i synopsen? Jeg har hørt, at den kun må være 3 sider, er det rigtigt? Og skal man skrive sine delkonklusioner ligesom i AT eller skal man bruge de taksonomiske niveauer? På forhånd tak :-) -
Hjælp
ForumindlægNogen der har tid til at rette min engelsk for grammatiske fejl`? På forhånd tak ------------------------- Howard is the main character in the story called “The Murderer”, written by Julian Symons. Howard is fifty-three years old, just become a widower. One of his values was he enjoyed sports p... -
Årsprøver og eksaminer
ForumindlægEr der et fast antal årsprøver + eksaminer man skal op i? Fx skal jeg til årsprøve i skr dansk, eng, bio og mat (pga. studieretning), mens andre kun skal op i dansk og eng. Betyder det så, at jeg skal op i færre mdt. årsprøver og eksaminer? Hvad så, hvis jeg kommer op i tre mdt. eksaminer, slipp... -
Søger projektion opgaver..
ForumindlægJeg søger nogle projektions opgaver så jeg kan forbedre mig i disse typer.. Nogle som har nogle liggende, eller kender steder jeg kan finde nogle med facit. -
Terminsprøver
ForumindlægJeg ville bare lige høre om, der var nogen der har nogle gode råd i forbindelse med terminsprøver?Jeg har nemlig terminsprøverne i hele næste uge -
HHX fagpakke (GSK)
ForumindlægHey Overvejer at tage HHX, når jeg har afsluttet Gym kan jeg jo tage den på ½ år. Men, hvor stor forskel er der reelt på de to linier der bliver udbudt. Hhv. HHX fagpakke A (finans/pengeinstitut) og HHX-fagpakke B (revision/shipping)? Vil det have nogle konsekvenser for fremtidige job? Og hvordan... -
Rettevejledning?
ForumindlægHi! Er der nogen, som ved, om der er et sted på nettet, hvor man kan finde rettevejledning til færdighedsregning FSA 2007 ? -
definition
Forumindlæghvad er definitionen af en differentialkvotient ? -
Kan man lave sumkurve over et U-Grupperet observationssæt?
ForumindlægHej Jeg vil bare spørge om man kan lave en sumkurve over et U-Grupperet observationssæt? på forhånd tak.
