Søgning på: biologi b eksamen. Resultater: 17141 til 17160 af 117955
  • Hjælp til Forsøg

    Forumindlæg
    Hej. Nogle der har nogle gode forsøg til Eksamen omkring kroppens energi. Hvis i har et forsøg til Kroppens energi inde i de forskellige fag: Biologi Fysk Geografi Tak på forhånd
  • Matematiske modeller og regression

    Forumindlæg
    Har virkelig brug for hjælp med det her spørgsmål: benyt tabellens data til at bestemme en model på formen formen er: y = ax + b ved ikke hvad de mener med en model ? hvad vil det sige
  • Kan man ændre valgfag i 3.g!! Fra Tysk A til Samf A -> hjææælp

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen, Jeg skrev til gym i går for at få svar om jeg kunne ændre fag: "Hej Peter, Jeg ringede op på gymnasiet i dag for at snakke med dig - desværre var du optaget. Det drejer sig om, at jeg godt kunne tænke mig at få ændret fag fra tysk A til samfundsfag A. Jeg håber meget...
  • Advokat

    Forumindlæg
    Daws ALLE ! Nogen der ved eller kender en side, hvoraf der står, hvad én der vil studere jura, skal have i A og B neveau i gymnasium ? Håber i tager det seriøst, og takker på forhånd ! :D
  • Dansk A - Selvstudium

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg har i de sidste år været i gang med at afslutte en HF på flex-ordningen. Det er gået fint nok indtil i år, hvor jeg kun manglede Dansk A og Engelsk B. Jeg fik afsluttet Engelsk B, men kom bagud med Dansk A og fik det aldrig indhentet. Det betød at jeg aldrig fik Dansk A afsluttet. De...
  • Studieretningsopgave

    Forumindlæg
    hej Jeg har besluttet at skrive studieretningsopgave i engelsk (A) og biologi (A) nogle der har en ide til hvordan man kobler de to.
  • Kan opgaven laves online?

    Forumindlæg
    hej alle sammen. De opgaver som man får skrifligt fx (biologi fsa 2006) kan man lave dem online? På forhånd tak og hvis man kan det så please giv et link
  • Opgaveredaktører

    Forumindlæg
    Ville det ikke være smart med en side, hvor man kunne se hvem der var opgaveredaktører i de forskellige fag?? - f.eks. kunne jeg godt tænke mig at vide hvem (ud over mig) der er opgaveredaktører i fagene kemi og biologi..
  • Global opvarmning

    Forumindlæg
    Jeg har tænkt mig at skrive om global opvarmning i fagene dansk A og biologi A. Hvad synes i om det?
  • hvordan arbejder dansk og bio sammen?

    Forumindlæg
    overskriften siger sig selv.. jeg ved at uden biologi så ville man ikke forstå de artikler man har arbejdet med, men hvad så med dansk? jeg har om doping.
  • Jobs som biolog - kommunen?

    Forumindlæg
    Hejsa. Hvis man læser biologi, er man så dømt til at arbejde i kommunen som naturforvalter, eller er er jobmarkedet langt mere varieret end som så?
  • Hvad er jordens skorpe

    Forumindlæg
    Hej, jeg er igang med en biologi fremlæggelse og vil gerne have svar på et spørgsmål som lyder følgende: Hvad er jordens skorpe? Tak på forhånd.
  • Rektorerklæring?

    Forumindlæg
    Jeg skal til engelskeksamen på mandag og jeg skal have 4 for at bestå engelsk A. Jeg har haft engelsk A på min studieretning. Har læst på AAU's hjemmeside, at man kan få en rektorerlæring, hvis min uddannelsesinstitution vurderer, at jeg i slutningen af 2. g. har opnået kompetencer svarende t...
  • Er der ikke rigtigt??

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet et referat, som skal være på 100 ord. Er der nogle der bare hurtigt gider at rette+? Nothing but the truth it's about a boy with name Philip. He like to be a sports star. So he is in the track team. But if you want a be a sports star, you need good grades. Winter terms exams n...
  • ligevægtens naturlige placering?

    Forumindlæg
    Jeg sidder og øver til mundtlig kemi b-niveau. Under spørgsmålet ""kemisk ligevægt og Le Chateliers princip" skal jeg bl.a. omtale: - ligevægtens naturlige placering sammenholdt med størrelsen af ligevægtskonstanten. Hvad menes der med dette? Jeg forstår ikke formuleringen..
  • 4 a-fag i gym, men 5 a-fag med GSK

    Forumindlæg
    Jeg afsluttede gym her sidste år med 4 a-fag. December samme år afsluttede jeg matematik A (B-A) Får jeg så en bonus for 5 a-fag, eller gælder det udelukkende, hvis man har dem i gym? Jeg har søgt en videregående uddannelse i år.
  • Matematik A VUC

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har en veninde, som kæmper for at bestå matematik A på VUC. Det er 4 år siden hun har afsluttet matematik B, hvorfor hun har glemt det meste af matematik. Hun synes det utroligt hårdt, og har svært ved at følge med i timen. Derfor vil jeg høre jer, om hvordan eksamen på VUC suppleri...
  • fysik kursus, pensum?

    Forumindlæg
    Hej med jerDet er sådan at jeg er kommet lidt i klemme... Jeg har valgt noget kursus på dtu, fysik på b niveau og det varer 3 uger.. men nogle der ved hvor stort pensum er? Ville det f.eks. være lige så stort som et helt år???!- Sam
  • Dumpet fag

    Forumindlæg
    Er det rigtigt at, hvis man er under den nye reform og dumper et XXX fag på fx B-niveau, så er der ikke noget man kan gøre ved det? Udover VUC efter gymnasiet? men vil dumpekarakteren så stadig være der på eksamensbeviset?
  • Hvor mange afleveringer kan jeg se frem til på gymnasiet.

    Forumindlæg
    Hej jeg skal i gymnasiet efter sommerferien, på samfundsvidenskabelig. Hvor mange afleveringer skal jeg se frem til at lave i de forskellige år, er nemlig lidt bange for at jeg ikke kan finde ud af det, især ikke de naturvidenskabelige fag, skal have matematik c. Håber nogen kan svare