Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 17141 til 17160 af 48931
-
Matematik B spørgsmål
ForumindlægHej Jeg vil gerne betale en person 1000kr. for at svare på 12-13 matematik B spørgsmål, som jeg har brug for hjælp til at lave. Hvis der er en som er frisk eller hvis, i/du kender nogen der er friske må i gerne tage kontakten til mig. Alt vil selvfølgeligt foregå anonymt så det kun er dig og mig... -
rettelse fanskstil til i morgen
Forumindlæghej.jeg har en franskstil til i morgen som jeg meget gerne ville have at nogen kiggede igennem for fejl. den fylder 2 A4-sider med dobbelt linjeafstand.på forhånd tusinde TAK!!! -
Lili Marleen
ForumindlægHei..Er der nogen der har læst bogen eller set filmen "Lili Marleen" af Fassbinder??Ja.. for så er du sikkert lige den rette til at hjælpe mig.. Har brug for et lille referat af den eller bare få afvide, hvor man kan leje den pokkers film henne.. Håber VIRKELIG, at du vil hjælpe.. -
samfundsfag eksamen - mundtligt
ForumindlægHej! I morgen skal jeg op i samfundsfag, men vil egentligt lige hører hvordan sådan noget foregår! Det grundlæggende ved at vi kommer ind osv og trækker et emne ved jeg godt. Vi får jo et x antal minutter hvor vi skal forberede os i, er der tekster eller bøger der inde som man skal læse i, eller ... -
Tjekke aflevering
ForumindlægHej, er der ikke en af jer der gider tjekke min aflevring igennem. Jeg kan ikke helt huske hvordan man bruger Maple og da min lærer er sygmeldt kan jeg ikke spørge ham. -
Urea og SDS denaturering
ForumindlægHej,Jeg skal bruge den kemiske virkningsmekanisme for denaturering af proteiner med SDS og Urea (carbamid), urea bryder alle non-kovalente bindinger, men hvordan (hvorfor)?? og hvordan viker SDS?Fysisk Biokemi opg. 15 vintereksamen 2003; MBI, AU -
renæssance og reformation
Forumindlæghej jeg sidder med en fremlæggelse i historie til på torsdag. jeg mangler kun at svarer på et spørgsamål, nemlig: hvorfor var det religiøse spørgsmål så afgørende for menneskerne i 1500- og 1600 tallet? det kunne være rigtigt dejligt med noget hjælp, er nemlig gået helt i stå :/ på forhånd tak :) -
Hmmmm Optagelse !!
ForumindlægHej! ved i noget med optagelse prøv i htx, hvordan det er, og hvad det indholder og handler om... please i wander a answer!! :D håber i kan giv miq en svar tak -
Diktatur i Polen
ForumindlægHej! Er der nogen der kan fortælle mig noget om diktatur i Polen? På forhånd tak :-) -
De værste fejl skal bare rettes!
ForumindlægMin tyskstil om Hitlers personlighed i filmen "Der Untergang".. Skal bare ses igennem for de værste fejl i ordstilling og så videre - inden tirsdag helst!Der Untergang – Hitlers Persönlichkeit Man kann ganz bestimmt sagen, dass Hitler ab und zu im den Film ist einen „Teufel mit zw... -
jeg er tysker
Forumindlæghejsa, hvis da er noget, som har behov for hjælp til tysk så skal du bare spørge mig. jeg er tysker og gå her i danmark på skolen. hilsen -
rettelse
ForumindlægHeysa.. Jeg ville spørge om jeg kunne få lidt hjælp med disse opgaver.. Det er opg.17,7 a,b,c og opgave 17.8 a,b,c,d,e, http://peecee.dk/?id=23952 Jeg vil endda give mit bud først.' a) Efter terrorangrebet er der mange der kommer til skade og mange der bliver arbejdsløse. BNP vil stige hvis ... -
Hvad skal der til for at bestå fysik?
ForumindlægHej Jeg skal op i fysik B, som min sidste eksamen, og jeg er rædselsslagen for at dumpe, da jeg har meget svært ved faget. Hvis jeg dumper, betyder det, at jeg ikke kan komme ind på min drømmeuddannelse, da faget skal være bestået. Men hvis jeg dumper til eksamen, er det så den gældende karakter... -
"Haster "Hjælp"
Forumindlæghej jeg vil bare hører om der er nogen der har læst dittemenneske barn og hviken 10 sidere synes i er gode på forhånd tak p.s det er til en nye undersøgelse please svar mig -
kommunalvalg 2009! socialdemokratiet!
Forumindlæger der nogle der kan hjælpe?? .. ved at fortælle mig hvordan socilademokratiet markedsfører sig selv i forbindelse med kommunalvalget!? :) -
fagsprog højsprog?
ForumindlægHej alle. Hvad er fagsprog og højsprog? Skal bruge det til en fremlæggelse, og kan slet ikke huske noget. Håber i kan hjælpe :// -
Hvordan skriver man en diskussion ?? hjælp NU
ForumindlægHej der står at jeg skal diskutere globaliseringen, hvordan skriver jeg det ned `+? -
Underskrifter?
ForumindlægHeeey, nogen der ved ?? Hvor mange underskrifter skal der samles for at være opstillingsberettiget. -
Hvorfor screener man for antistof mod kyssesyge i stedet for imod virus selv?
ForumindlægHej der. Mit spørgsmål lyder således: Hvorfor screener man for antistof mod kyssesyge i stedet for imod virus selv? Jeg har ikke lige fået noteret noget, men jeg mener selv, at det er fordi det er svært at bekæmpe selve viraen, da virus mutere rimeligt tit? Efter det er jeg lidt stået af.... -
EU og den danske model
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med en samfundsfags aflevering, som handler om den danske velfærdsmodel og flexicurity. Jeg vil gerne ind på, hvordan de danske EU forbehold kan forbindes med den danske model, og hvordan det vil påvirke modellen, hvis forbeholdene ophæves. jeg håber virkelig i kan hjælpe...
