Samfundsfag

samfundsfag eksamen - mundtligt

16. juni 2015 af JonErSejMand (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hej! I morgen skal jeg op i samfundsfag, men vil egentligt lige hører hvordan sådan noget foregår! Det grundlæggende ved at vi kommer ind osv og trækker et emne ved jeg godt. Vi får jo et x antal minutter hvor vi skal forberede os i, er der tekster eller bøger der inde som man skal læse i, eller skal man bare forberede sig til hvad man selv skal sige?  

Håber på svar - hurtigt ! 


Brugbart svar (0)

Svar #1
16. juni 2015 af Reset

Du går ind og trækker et emne, så får du et x antal artikler med et x antal spørgsmål som du skal besvare flydende hen ad eksaminationen som varer ca. 20 min., hvor du før eksaminationen har ca. 40 min. til at forberede dig, hvor i forberedelsen skal du have læst artiklerne igennem og svaret på følgende spørgsmål. Til eksaminationen begynder du bare med dit oplæg, tag den ene kilde/artikel først, også videre til den anden, osv. Men mens du laver et oplæg, vil der blevet stillet spørgsmål af din lærer og censor. I får nærmest en dialog, hvor de stiller spørgsmål, og du svarer, også kan I også diskuterere.


Svar #2
16. juni 2015 af JonErSejMand (Slettet)

Okay 1000 tak :-) men vil der lægge artikler der inde? - Har dog en masse notater


Skriv et svar til: samfundsfag eksamen - mundtligt

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.