Søgning på: religion eksamen. Resultater: 17141 til 17160 af 37418
-
ASTROFYSIK
ForumindlægHej jeg skal op i astrofysik nu på fredag. Er der nogle som har nogle gode notater, de vil dele?? -
Bølgeligning
ForumindlægHej Jeg vil gerne forstå bølgeligningen, ved at sætte ord på trinene.. håber i vil hjælpe. -
Noter til eksamination
ForumindlægJeg har besluttet mig for jeg slet ikke vil benytte de noter jeg skriver i forberedelsen til min eksamination i resten af mine studentereksamner. Jeg har faktisk gode erfaringer med bare at gå ind og fortælle helt frit og fyre den af.Hvordan gør I? -
E-case Thise Fremlæggelse
ForumindlægJeg skal til at fremlægge på onsdag i e-case. Jeg har valgt at fremlægge og Thise's manglende markedsføringJeg synes lige vi skal diskutere her hvad man kan komme ind på og sådan?:) -
Platon
ForumindlægHvorfor medfører platonisme let foragt for kvinder, legemligt behov (sex, mad) og praktiske mennesker (håndværkere)? Hvorfor elskes Platon derimod af akademikere? -
Bevis til logistisk vækst!
ForumindlægHej!Jeg sidder og sveder over beviset for den logistiske ligning: dy/dx = y(b-ay) (1)Beviset blir kun gennemført i det tilfælde hvor 0 Det starter med en analyse af problemet, og ender så ud med følgende udtryk:f(x) = (b/a) / (1+k*e^-bx) (2)og så skriver de: "hermed er analysen slut. Den vis... -
Statistik
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig forskellen på diskret stokastisk variabel og grupperet, kontinuert stokastisk variabel?Tak!Mvh Eva -
Kriton & Faidon
ForumindlægHey dér! Er der nogen der har en ide til hvad man kan perspektivere Kriton og Faidon til, hvis man trækker disse til stx?Solon måske (pris ingen lykkelig før han er død?)God fornøjelse med stx:p På med HUEN - yiiiiir!! -
Karakter: Thise Case
ForumindlægHvad fik i af karakter til IT Casen?Jeg slap afsted med et 7 tal, men et ok resultat i forhold til vores lærer har være syg hver anden torsdag, hvilket er under meget kritik. Alle fra min klasse fik 5-6-7-8Tak for lort :-) -
Hvordan laver man en synopsis?
ForumindlægHej Jeg skal lave en synopsis men jeg kan sku ikke huske hvordan man gør. Jeg er i tvivl om hvordan den skal opsættes. Kan nogen hjælpe? Mange tak :) -
Søger tysk hjælp:-)!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige afsluttet 1.G og søger derfor en person/underviser/tysker(…), der er god til tysk og dermed kan rette mine stile i dette fag( på B-nivaeu). Det vil være en fordel, hvis du bor omkring/i Aalborg, idet jeg selv bor i denne by - hvis dette ikke er tilfældet ka... -
isoler r2
Forumindlægisoler r2 af ligningen :1/f = (n-1)*(1/r1+1/r2)hvordan kan jeg løse den hjælp!! -
STX Engelsk B
ForumindlægKære medstuderende Hvordan kan jeg anskaffe det skriftlige eksamenssæt: STX Engelsk B 21. august 2015? Det har eksamenskoden: stx152-ENG/B-21082015. -
B-Vitamin
Forumindlæger ved at lave en opagve som skal afleveres og har lavet alle undtaget opgave e i B-vitamin opgaven.. den sidste opgave.. nogen der kan give hints?? -
Eksamensemne - hjælp!
ForumindlægKender i et godt eksamensemne? Bare kom med dem alle, gerne til alle de forskellige emner ;-). Vi kan vælge mellem overemnerne: - Deutsche Gesichte. - Fremd oder anders sein. - Jung sein. - Ferien und reisen. - Schule und sport. TAK PÅ FORHÅND! -
Andre ting
ForumindlægHey er der nogle der ved om der er andre ting man kan bruge til fremlæggerlser end kun powerpoint? Det er lid nedern at hele tiden vise det på en power point håber i selv har brugt forskellige programmer end power point :D Skriv hvis i kender noget ;) -
Offline
ForumindlægHvordan kan jeg downloade SP, så jeg kan komme på offline? ?? -
Hjælp til mat opgave..
ForumindlægHej, hvordan løser jeg denne opgave. Jeg har løst det første del, men kan ikke komme videre. Linjen I med ligningen y = 5/9x deler punkmængden M i to punktmænger M1 og M2, hvor M1 er punktmængde, der begrænses af linjen I, grafen for f og koordinatsystemets andenakse. Beregn den eksakte værdi ... -
DTU eller KVUC
ForumindlægHejsa Jeg står i den situation at jeg skal vælge nogle bestemte fag som skal tages over et halvt år og jeg kan enten tage dem på kvuc - vognmagergade eller på DTU, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal vælge? Har i nogle erfaringer/råd ? Jeg bor selv i kbh amt.. Hilsen Sam -
Dyrlæge - mundtlige/skriftlige eksamener?
ForumindlægNogen der har nogen idé om hvilke slags eksamener der er på veterinærmedicin? Er det primært mundtlige eller skriftlige eksamener? Tak!
