Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 17161 til 17180 af 22366
-
Net displacement
ForumindlægHej, Jeg skal have fundet the net displacement delta S, Håber der er nogen der kan hjælpe. -
analyse af glaskuglens title
Forumindlæghej sidder her med en danskopgave og som led i min analyse skal ind og kigge på titlen er noget der har en god fremgangsmåde, btw the er novellen glaskuglen fra novellesamlingen københavn -
Hjælp til formulering
ForumindlægEarlier they have had their permanent cabin at the Queen Mary Eller Earlier they had had ... ? -
Hjælp Til kildere
ForumindlægHej jeg sidder med et SRP emne og mangler kildere i historie. Mit emne er The ciivl-rights movement. Anyone ?? -
ødipus
Forumindlæghej jeg tænkt på har nogen af jer set filmen "Oedipus the King"? eller ved hvordan man kan få fat på den? :D -
Minorities
ForumindlægJeg sidder midt i gang med en opgave hvor jeg skal skrive om: the right to be a minority. Indtil videre har jeg skrevet det her: Everybody have the right to be a minority, as long as they observe the country’s rules and the human rights. Men jeg ka ikke komme på mere så hvis der er nogen so... -
Hjælp til analyse af sætninger..
ForumindlægEr der nogen der ved om dette er analyseret rigtigt? Omsagnsled til grundled angives ved: oms. The city was very old. x o oms The novel we read was boring. x o oms. The stranger looked at her curiously. x ... -
Elektrolyse af vand. Mine resultater passer ikke!
ForumindlægDer står diverse steder, at * the electrode potential for the reduction producing hydrogen is −0.41 V * the electrode potential for the oxidation producing oxygen is +0.82 V. Og 2H2O(l) → 2H2(g) + O2(g); E0 = -1.22 V Men hvis jeg regner værdierne ud ved Nernst lov får jeg -0.35 V ... -
Hi everybody! Hjæælp til Tony´s story!
ForumindlægEr der nogle her, der kender, Tony´s story? Hvad kan man sige om "the sitting" i denne historie? PLease... hjælp!:) -
Ret fejlende DELPRØVE (HJÆLP)
ForumindlægHjælp til at forklare fejlen hos de følenge sætninger: The girls shook their heads and leaved the room (left) The mother fells torn in her love for her children (feels eller fell) My worst ever meal was one friday night when I was at a fast food restaurant (a) She blamed me to have c... -
Hvad vil det sige?
Forumindlæg"Write about the pros and cons" - vil det ikke sige, at man skal skrive de for argumenter og de mod argumenter for et bestemt emne? -
rel. pro.
ForumindlægOmhandlende rel. pronominer. Jeg har skulle oversætte nogle sætninger, men er itvivl om, hvorvidt jeg har forstået brugen af de rel. pronominer. Nogen som kan fortælle mig, om jeg er på rette spor? 1) Den lærer, hun havde haft i de to første år, betød alt for hende. The teacher, who she had the t... -
JEG SKAL?
ForumindlægJeg skal beskrive to lande på engelsk, så min klasse kan gætte hvilke to lande det er. Jeg har skrevet sådan her om Syrien: There are very hot. The capital is Damascus. Jeg har skrevet sådan her om Egypten: There are always hot, also in the winter, the capital is Cairo, Many touriste come to the ... -
engelsk metafor /forståelse
Forumindlæghej når i læser denne , besked hvad menes det , globe bestyder vidst globus , klode , kugle Read More, Learn More- Chnage The Globe -
integral hjælp
ForumindlægHej,,,, Jeg går på engelsk skole, har lige 3 exercise. a. Find the area bounded by y=3x^2-x^3 and the x-axis. b. Find the area bounded by y=1/(2x+1)^2, y=0, x=1, and x=2. c. Find the area between y=x^2 and y=3x^2. har brug for hjælp til de 3.. -
ligning
ForumindlægHejsa (: har to ligninger jeg ikke lige ved hvordan jeg skal beregne dem. 2x+3y = 100 2x + y = 156 How the hell? ;S -
Engelsk hjælp til rettelse
ForumindlægNogen der har mod på at hjælpe mig med at rette min engelsk stil. The er et paper om Edward snowden og om whistleblowing, tak -
Vågner i natten analyse
ForumindlægEr der nogle som har analyseret vågner i natten fra dodo and the dodos? Skal lave en analyse, men kan ikke helt analyserer den :) Mvh Kevi -
Lille spørgsmål
ForumindlægJeg har et lille problem åbenbart, for kan ikke finde ud af om det hedder at the school or in school? (for on hedder det jo ikke).. ;) -
eksam resume af tekster
Forumindlæghej er der nogen der gider give mig en resume på emgelsk af the raft -peter orner joe - peter carey faith - amanda davies eller hvor kan man finde dem
