Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 17181 til 17200 af 34519
  • Projektion af vektorer

    Forumindlæg
    I forbindelse med min mundtlige eksamen ville jeg lige høre, hvad og hvorfor man egentlig projicerer vektorer? Håber I kan hjælpe :)
  • Hvordan gør i ?

    Forumindlæg
    Hejsa folkens :) Jeg ville bare høre hvordan folk har eller har tænkt sig at gribe deres AT-eksamen an? Har i gennemgået alle delkonklusioner eller har i fokuseret på en eller hvordan?
  • titrekurve

    Forumindlæg
    hej jeg skal til muntlig kemi b eksamen. kan nogen hjælpe med at definere titrekurve og hvad man bruger det til? på forhånd mange tak
  • 2015-planerne

    Forumindlæg
    Hej studieportalen. Jeg skal til AT-eksamen her på fredag, og vil gerne vil være forberedt på det værste ;) Mit spørgsmål er: Hvordan vil FN opnå 2015-planerne?
  • Mundtlig matematik

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil gerne øve mig lidt til min Mundtlig matematik eksam Har I nogle øvelser som jeg kan øve mig til ???
  • IgA

    Forumindlæg
    Hej studieportalen. Jeg skal til AT-eksamen på fredag, og har om underernæring. Når man er underernæret har man en nedsat produktion af IgA-antistoffer. Hvad bevirker det i kroppen?
  • Hjælp! Billedeanalyse

    Forumindlæg
    JEg skal op til eksamen i billedet "the creation of adam" og har et problem. kan ikke helt finde budskabet i billedet. Nogle der kan hjælpe?
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kender en hjemmeside,hvor der er græske ord, som jeg kan bruge, når jeg skal op til eksamen i oldtidskundskab. Eller er der nogen, der kender til nogle græske ord? Tak på forhånd!
  • Hvordan bruger man et oscilloskop

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til eksamen på mandag og jeg ved ikke lige hvordan man bruger et occilloskop det er med i to af de emner jeg risikere at trække er der nogle som kan hjælpe?
  • Hvilken Model

    Forumindlæg
    jeg skal lave en analyse af en kortfilm til min dansk eksamen, men jeg kan ikke finde ud af hvilken analysemodel jeg skal bruge?! Nogen forslag?
  • Levende reklamer

    Forumindlæg
    Hej Skal til mundtlig dansk eksamen imorgen i levende reklamer. Kan man bruge/ beskrive det gyldne snit i en levende reklame. ?
  • BIOLOGI HJÆLP

    Forumindlæg
    Skal op til biologi eksamen A niveau.. er der nogen som har været op i 2009 eller 2010, som kan sende deres sæt med svarene.. Så jeg kan se hvordan den fungere..??
  • Rel C

    Forumindlæg
    Hej, Hvilke metoder kan man benytte sig af i AT eksamen, hvor jeg b.la undersøger tekster samt færnomener og tendenser i samfundet? religionsmetoder
  • gør rede for andengradspolynomiets faktorisering.

    Forumindlæg
    Hej alle, Når der står at man skal gøre rede for andengradspolynomiets faktorisering, skal man så komme med regneeksempler og teorien, eller skal det redegøres ved hjælp af beviser? (Mundtlig matematik B eksamen)
  • Engelsk HTX A

    Forumindlæg
    På baggrund af den udarbejdede synopsis, skal vi fremstille et fremlæg til den mundtlige eksamen. Skal denne frelæggelse tage udgangspunkt i det, som vi har skrevet om i synopsen, eller skal den gå udover dette?
  • Dansk

    Forumindlæg
    Hej derude Har endnu et spørgsmål til min mundtlige dansk eksamen imorgen. Skal op i reklamen fra leasy den med trampolinen. Nogen som kan hjælp mig med budskabet ....
  • Trækker det ned?

    Forumindlæg
    Hej, Trækker det ned, hvis man i april har afleveret en ret dårlig synopsis, men til eksamen har lavet den om til en bedre synopsis?
  • Bestem f'(x)

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til mundtlig eksamen på mandag og har fået til opgave at: Du skal ved hjælp af tretrinsreglen bestemme for en funktion. Nogen der kan hjælpe og komme med en forklaring?
  • DET HASTER!!! SYRE-BASE

    Forumindlæg
    Hej SP Er der nogen, der kan fortælle mig, hvad 'polyhydrone syrer' og 'syrers hydronolysegrad' er og betyder? Det haster - skal til eksamen snart!! Tak på forhånd! :-)
  • Billedsprog i "Den lille pige med svovlstikkerne"

    Forumindlæg
    Hejsa jeg er ved at forberede mig til eksamen. Er der nogle form for billedsprog i dette eventyr?? På forhånd tak