Søgning på: matematik noter 9 klasse. Resultater: 17221 til 17240 af 75447
-
Hvad søger man ind med?
ForumindlægHej. Jeg er en dreng med en drøm om at søge ind på CBS efter HHX. Lige nu går jeg i 1G, og har en del A fag. Men hvilke karakterer søger man egentlig ind med? Hvad danner det gennemsnit, man til sidst søger ind med? Er det alle karakternene, fra alle tre år? Eller er det de afsluttende kar... -
Rettelse af en stil? ca. 1/2 side :D
ForumindlægRettelse af en engelsk stil m.m.? Sender den til jeres indbakke (hvis i kan) :D? Tak. -
Stress
ForumindlægHejsa jeg har valgt at skrive om stress i SRP(studieretningsprojekt). Jeg tænkte på om nogen havde nogle gode artikler om stress eller nogle guldkorn om hvordan man kunne sammenkoble det med motion træning eller mental træning for den sags skyld. tak. -
SU spørgsmål
ForumindlægJeg er ved at skulle flytte hjemmefra, jeg har kiggede lidt på det, man får jo 5007 kr. i Su (2008) hvor mange at de penge får man udbetalt? -
Journalist
ForumindlægHej. Jeg har længde overvejet at uddanne mig som journalist. Jeg har læst mig frem til, at man skal op til en prøve for at blive optaget på journalisthøjskolen. Er der nogen der ved, hvad det er for en prøve. Kigger de så ikke på ens karakter fra gymnasium? Håber der er nogen der ... -
Respons
ForumindlægHej :) Nu har jeg fået min stil tilbage, og min lærer har givet mig noget respons og en karakter. Her kommer i ind i billedet :) Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad i synes om min stil, altså f.eks. komme med kommentar, noget jeg kunne gøre bedre, eller måske et bud på hvilken karakter i ville... -
FSA PRØVER
ForumindlægNogle der ved hvor man kan finde FSA diktatter. jeg er virkelig dårlig til at stave og vil derfor gerne øve på nogle flere diktater -
Master og bachelor?
ForumindlægHej Hvad er forskellen på Master og bachelor? -
hjælp
ForumindlægHej jeg skal lave en engelsk Synopse om rasicme men jeg ved ikke hvad jeg kunne skrive i min sypnose altså noget jeg ville fremlægge hvad kunne man snakked om i 15min -
Hjælp Til Produkt
ForumindlægHej venner! Vi er i gang med en projekt opgave og vores emne er bæredygtighed med fokus på genbrug. Har i nogen ideer til hvad man kan genbruge, f.eks. gamle bøger og hvad man så kan bruge dem til? VI er kørt lidt fast så det ville være skønt med nogen gode ideer! :) -
Essay, digital mobning!!
ForumindlægHej, jeg har skrevet et essay om digital mobning, men jeg ved simpelthen ikke hvad min overskrift skal være. Nogle der kan hjælpe??? :(( Mit syn på digital mobning er, at jeg selvfølgelig ikke bryder mig om det. -
Kemi geni?
ForumindlægHar du styr på kemien, og har 4 minutter til at hjælpe en bror i nød? - så kan du læse min kemi (syrer, baser og salte) rapport! Håber der er en frivillig :D -
Reducer udtryk
ForumindlægHej er helt lost i hvordan man reducere det her, nogen der vil hjælpe? Jeg vil gerne vide hvordan man gør. (2x - 4y)*3 + 4y -
Afgangsprøve - 9.Klasse Dansk
ForumindlægHej alle sammen! Håber i vil hjælpe mig. Jeg skal op i mundtlig dansk, og jeg har trukket "Novellefilm". Jeg ville lige høre om der er nogen der har været oppe i det, og har lige et par spørgsmål dertil: 1. Må man godt have notater med (udover sin synopse) 2. Når man skal analysere, ... -
Eksamen imorgen :S
ForumindlægHey er der en der kan fortælle mig hvad 9;9; Det Moderne gennembrud 9;9; er :) ? -
Simuleringer?
ForumindlægSandsynligheden for at et ærtefrø vil spire er ca. 70%. Asbjørn sår 12 ærtefrø. Merle laver en graf med resultatet af 100 simuleringer. Merle siger, at hendes simuleringer tyder på at sandsynligheden for, at alle 12 ærtefrø spirer er ca 5%. Undersøg med beregning eller flere simuleringer, om sand... -
HASTER
ForumindlægJeg skal lave en fysik rapport om induktion og veksel strøm er der nogle der har lyst til at forklare noget om hvad det er. ? er totalt lost.. :s håber i vil hjælpe mig hurtigst muligt.. tusind tak.. -
Elsket af vinden. hjælp
ForumindlægHej alle sammen. Fødrt vil jeg lige høre om nogen af jer har læst novellen "Elsket af vinden"? og her er et spg jeg er lidt i tvivl om? - og vil gerne høre jeres meninger. Hvad er ledetrådet i novellen? -
Folkeskolens afgangseksamen?
ForumindlægSkriftlige eksamener og mundtlige eksamener hvilken kommer først? Og hvilken har man læseferie til + Hvornår får man læseferie & hvor lang tid varer den cirka? -
Forstår ikke Danmark mit fædreland
ForumindlægHej Jeg er igang med at analyserer "danmark mit fædreland", som jeg skal op til eksamen i i næste uge.(det haster) Problemet er bare at jeg ikke forstår teksten så godt, da ordene er lidt gammeldags. Det ville være en stor hjælp hvis nogen kunne give mig et resume af de 4 strofer. Hå...
