Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 17241 til 17260 af 134825
-
fysik a 2011 eksamen
Forumindlægnogen der kan hjælpe eller nogen i den stil ? ( fredag den 27 . maj 2011 ) eller hvis i har jeres svar liggenende daj eg ikke kan finde ud af 3 opgaver. og har fået hele sættet som aflevering. -
DANSK MUNDLIG EKSAMEN
Forumindlægjeg har trukket ung idag og har valgt emnet podcast. jeg har valgt en podcast om en kvinde i hendes tidelige teenage år var i et stofmisbrug og følte sig ensom men mødte så en veninde og de kom sammen ud af sit stofmisbrug hvilke tekste kunne jeg vælge som mit oplæsnings stykke? det skal ca v... -
NV afsluttende rapport(eksame)
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal op i en afsluttende nv prøve på fredag.. Vægten skal ligge på min fysik rapport.. Jeg skal forberede mig derhjemme og fortælle 5-7 min. om min rapport.. Det der lægges vægt på er at jeg skal gøre rede for forløbets formål, gøre rede for udførelsen af de prakti... -
Sandsynlighed(øveopgave1 til eksamen)
ForumindlægLad (X, Y ) være en to-dimensional kontinuert stokastisk vektor med simultan sandsyn- lighedstæthed p(x, y) = {x2ye-x når 0 < x og 0<y<1} 0 ellers Det ønskes ikke bevist at p(x, y) er en sandsynlighedstæthed, og dette faktum kan frit benyttes i det følgende... -
American dream HJÆLP eksamen!
ForumindlægHej derude Jeg har været så uheldig at trække American Dream som overemne men har valgt at snakke om "The American dream now and then" men jeg har prøvet en masse links og der står nærmest det samme på alle de sider jeg har været inde på :/ Nogle noter eller forslag? -
Perspektivering dansk mundtlig eksamen
ForumindlægBilledet udslidt kan vel perspektiveres til teksten nådsensbrød, men hvad skal jeg fortælle om? Hvilke sammenhæng osv. er der mellem teksten og maleriet? -
samfunds fag eksamen
ForumindlægHej jeg er i gang med en opgave i samfundsfag om jeg håber i kan hjælpe lidt med ? Hvad er DF's holdninger til FN og EU? hvorfor vil DF have grænsekontroll ? hvorfor er DF så populært? -
Spansk studenter eksamen
ForumindlægHej Alle, Jeg har fået min skriftligeeksamen i spansk tilbage og har fået 02. Er der nogle der vil kigge på den, og komme med feedback, om i synes 02 er retfærdigt ? For jeg synes selv det er en forkert karrakter. Álvaro Neil, el biciclown A. Álvaro llega a un pueblo pequ... -
HJÆLP! 24 timers forberedelses eksamen!
ForumindlægHej! Jeg skal op til historie imorgen, og har stort set styr på alt, men dog kan jeg intet finde om hvorfor Versailles traktaten blev lavet. Er der en, som meget kort kan forklare hvorfor den blev lavet? -
Hjælp til dansk mundtlig eksamen hhx
ForumindlægHej. Først skal der laves et 10 minutters oplæg om en ukendt tekst der trækkes. Derefter skal der perspektiveres til en anden tekst fra pensum. Jeg har styr på pensum, så jeg ved ikke hvor mere jeg kan gøre. Nogen der nogle forslag til at kunne forberede sig endnu bedre? -
Forberedelse til mundtlig eksamen
ForumindlægMit spørgsmål er egentlig bare, hvordan I forbereder jer til mundtlige eksamener? Jeg skrive nemlig altid, alt hvad jeg skal sige ned, som et manuskript, og så øver jeg mig på det, til jeg kan det udenad. Det tager rigtig lang tid, så ville være rart med noget inspiration fra jer, om hvordan i gø... -
Rettelse af engelsk stil (2 sider)
ForumindlægHej :) Er der en, som har tid til at læse min engelsk stil igennem og evt. rette grammatikken? Jeg regner med, at der ikke er så mange grammatiske fejl, så det vil ikke tage særlig lang tid. Stilen er på 2 sider. Jeg har vedhæftet filen. -
HJÆLP! Energiindholm i mad. Eksamen imorgen!!!
ForumindlægHvordan beregner man energiindhold i mad ud?? Jeg skal til eksamen i morgen - så håber meget på hjælp!! -
Lommeregner eksamen ikke programerbar eller med netværk
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg skal til eksamen i et fag hvor jeg skal have lommeregner med. Men lommeregneren må ikke være programerbar eller kunne kommunikere med netværket (internet). Findes der en lommeregner hvor man kan se hvad man taster og ind (eksempelvis en brøk med tæller og nævner) som ... -
Spørgsmål om AT eksamen
ForumindlægHej Jeg vil bare høre om der er nogen der ved hvor lang tid oplægget skal vare til den endelige AT eksamen? Er det godt hvis jeg går ind og kritiserer min egen synopsis(jeg tænker specielt på kilder i historie) under mit oplæg? Tak for mulige svar :) -
eksamen, help help ..
Forumindlæghej allesammen jeg skal desværre snart op til OLD-eksamen, og jeg ved simpelthen ikke, hvordan sådan en foregår? er der nogen herinde der kan være sååååå søde at fortælle mig det? evt. en der har prøvet det selv.. please, help me.. :/ -
Tysk A mundtlig eksamen - haster!!
ForumindlægHej med jer. Jeg skal til tysk A mundtlig eksamen på mandag, og jeg er blevet en smule forvirret ang. hvad de forventer af os grammatik mæssigt. Er der nogle, der ved, hvor meget af basis grammatikken lærer + censor forventer er helt korrekt til den oplægget/samtaledelen? Det vil være en ... -
Dispositioner til fysik eksamen
ForumindlægHej SP :) Jeg skal til fysik eksamen i denne uge, og mangler at lave nogle dispositioner. Så jeg vil høre om i har en disposition omkring "gødning og kalkning", "Metaller", "Atmosfæren og Luftforurening" eller "Alkohol". Tak på forhånd. -
Diktat dansk eksamen
ForumindlægNogen der kender nogle steder, jeg kan øve min retskrivning på til diktaten på onsdag, hvor jeg skal til eksamen? Jeg kender forvejen; grammatip, Gyldendal, clio pg testogprøver. Kender I nogle andre? Tak. -
arbejdsspørgsmål til eksamen i biologi om stråling
ForumindlægHej Vi er tre piger der forsøger at finde arbejdsspørgsmål til vores eksamen. Vi har trukket "stråling", vores problemstilling lyder "Hvilke konsekvenser har uv-stråling på den menneskelige organisme, og hvordan påvirker strålerne cellerne." Vi vil gerne have kræft til at ind...
